Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg syns det er greit at det ikke er lov å røyke på utesteder lengre. det er så deilig å legge seg med et hår som ikke stinker røyk, og våkne neste dag av at hele rommet og hodeputen lukter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, sant. Jeg tror ikke røykere merker selv(naturlig nok) hvor intens den lukta kan være.

Men Ugla, hva fikk deg til å begynne å røyke så sent? Du trenger ikke svare om du ikke vil, jeg er bare nysgjerrig. De fleste oppgir bl.a. gruppepress som en grunn til å begynnne å røyke, men jeg vil tro man er over det når man har kommet ut av tenårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, det ble godt på utestedene...

Og som røyker, røyker jeg nå MYE mindre når jeg er ute!! Er jo et "tiltak" å gå ut å røyke...

Grunnen til at jeg begynte...

Hmm...

Ingen god grunn, men begynte å jobbe et sted der "alle" (ca 99%) røykte, og dengang var det jo lov å røyke inne på arb.plassen. Før det var jeg bare "festrøyker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt her om dagen og strikket syltetøy, jeg sitter i tredje etasje så da fløy det en hest fordi mens jeg holdt på med en luftmaske. Da kom jeg på en sang om den hvite indianeren som ikke kom hjem når han skulle. Fin sang det ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...