TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112481 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg har barbert meg. å faen. da får vi improvisere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. september 2012 #112482 Del Skrevet 13. september 2012 SKal vi treffes og gnide våre glatte haker mod hverandre, da? Min hake er alltid glatt. Og nå er leggene også helt glatte:-D Men blir vel ikke helt det samme å gni de på haken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112483 Del Skrevet 13. september 2012 Dere jeg klemte puppen i hvitløkspressa, å så klarte jeg å knekke hele pressa. neste gang så må dette filmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112484 Del Skrevet 13. september 2012 Min hake er alltid glatt. Og nå er leggene også helt glatte:-D Men blir vel ikke helt det samme å gni de på haken... jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. september 2012 #112485 Del Skrevet 13. september 2012 jeg er med! Jeg får til å gnu leggene på min egen hake:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112486 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg får til å gnu leggene på min egen hake:-D PICS! dette vil jeg se! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. september 2012 #112487 Del Skrevet 13. september 2012 Lurer på om jeg skal åpne ene flasken med rødt jeg fikk av mamma.....(tenkte tanken igår og, men da var jeg så trøtt...), finne frem noen gode oster og litt kjeks..... Gravøl for meg selv siden det er 3 dager til jeg blir eldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 13. september 2012 #112488 Del Skrevet 13. september 2012 Min hake er alltid glatt. Og nå er leggene også helt glatte:-D Men blir vel ikke helt det samme å gni de på haken... Si ikke det.... Jeg får til å gnu leggene på min egen hake:-D Det kan jeg også! Lurer på om jeg skal åpne ene flasken med rødt jeg fikk av mamma.....(tenkte tanken igår og, men da var jeg så trøtt...), finne frem noen gode oster og litt kjeks..... Gravøl for meg selv siden det er 3 dager til jeg blir eldre "Eg ser at du er tørst - men eg kan ikkje drikka vinen for deg. Du må drikk'an sjøl - men eg skal drikka med deg!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. september 2012 #112489 Del Skrevet 13. september 2012 ... "Eg ser at du er tørst - men eg kan ikkje drikka vinen for deg. Du må drikk'an sjøl - men eg skal drikka med deg!" Jeg kan drikke den for dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. september 2012 #112490 Del Skrevet 13. september 2012 Ja var der i juli oiioii- jeg var også i dyreparken i juli ! tenk om vi var der samme daaaag? tar jeg veldig feil om jeg sier at jeg forestiller meg at du bor litt oppi nord? bodde du på hotell i kr.sand eller? Jeg er så leeeeeei Tror jeg graver meg ned under dyna og står opp igjen 12november neeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii- du kan jo ikke sove bort søndaaaagen Nei hva er greia med brukernavnet ditt enkli? kan man si det ved hjelp av noen lyder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112491 Del Skrevet 13. september 2012 og jeg lo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. september 2012 #112492 Del Skrevet 13. september 2012 Er noen her enige i at det er KALDT?? Tenk det da, er jo ikke lenge siden det kom blader på trærne, og nå forsvinner de. Blir like overasket hver gang omtrent " det er HØST jo!" Og " DET SNØR!!!!:O" Og "Herregud...tenk da, det er SOMMER:D" heheeee...ja, kjenner litt til den der! det som fascinerer meg er at alle blir så iiiiiiiiiinnmari overraska hvert bidige år at det kommer snø, og at det da er en fordel å ha lagt om til vinterdekk og at veien blir glatt av snø.............. det skjer jo ulykker overalt og store forsinkelser og totaaaaal kaos bare det kommer 5-6 cm med snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. september 2012 #112493 Del Skrevet 13. september 2012 ... og jeg lo Jeg og han har samme holdning til Ikea hører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112494 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg og han har samme holdning til Ikea hører jeg jeg kan ikke fordra ikea. det er mitt personlige smertehelvete i åsane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. september 2012 #112495 Del Skrevet 13. september 2012 jeg kan ikke fordra ikea. det er mitt personlige smertehelvete i åsane. Da er vi to! Jeg hater Ikea! Og kjøpesenter.........Har noen venninner som elsker å gå på shopping, jeg blir aldri med, jeg får seriøst hodepine og blir slem av kjøpesenter (type får lyst til å røske rullatorene unna de gamle damene som suller rundt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 13. september 2012 #112496 Del Skrevet 13. september 2012 oiioii- jeg var også i dyreparken i juli ! tenk om vi var der samme daaaag? tar jeg veldig feil om jeg sier at jeg forestiller meg at du bor litt oppi nord? bodde du på hotell i kr.sand eller? Jeg var der 18. Juli Jeg er født og oppvokst i finnmark, men bor på vestlandet litt sør for Bergen Nei, vi har familie i Mandal så vi var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112497 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg var der 18. Juli Jeg er født og oppvokst i finnmark, men bor på vestlandet litt sør for Bergen Nei, vi har familie i Mandal så vi var der litt sør for bergen? os? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 13. september 2012 #112498 Del Skrevet 13. september 2012 Nesten, forbi halhjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 13. september 2012 #112499 Del Skrevet 13. september 2012 Da er vi to! Jeg hater Ikea! Og kjøpesenter.........Har noen venninner som elsker å gå på shopping, jeg blir aldri med, jeg får seriøst hodepine og blir slem av kjøpesenter (type får lyst til å røske rullatorene unna de gamle damene som suller rundt) Woho endelig ei dame som hater shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112500 Del Skrevet 13. september 2012 Nesten, forbi halhjem Storrrrd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg