Rumle Skrevet 15. april 2012 #71621 Del Skrevet 15. april 2012 woohooo! tid for ukas beste radioshow! et lite høydepunkt høydepunkt! jaaa, jeg har faktisk spist halve pakken! de er veldig gode! jeg spiser dem med striper ( eller krusedull som den heter nå) denne: http://www.mills.no/produkter/kaviar/Barnas+nye+favorittp%C3%A5legg+-+n%C3%A5+er+det+lov+%C3%A5+leke+med+maten!.43111.cms med gulost oppå! det er så godt det! Kanelknekkebrød med kaviar oppå?!! Du altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71622 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) i sverige tekola! der finnes de jaaa, jeg spiser sjeldent noe annet enn knekkebrød med ost og krusedull jeg det er jo det beste! for så vet så er det litt rart at jeg ikke er full av mangelsykdommer Endret 15. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71623 Del Skrevet 15. april 2012 Hørte jeg kanelknekkebrød? Er de å få tak i igjen? Er du også med i gjengen som savnet de, ja? Uansett hvor man nevner kanelknekkebrød, så er det noen som savner det, synes jeg! Utrolig at Wasa ikke begynner å selge de i Norge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71624 Del Skrevet 15. april 2012 Er kanelknekkebrødene tilbake? Også har ingen sagt noe til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71625 Del Skrevet 15. april 2012 i sverige tekola! der finnes de jaaa, jeg spiser sjeldent noe annet enn knekkebrød med ost og krusedull jeg det er jo det beste! Jooooo, men på søte kanelknekkebrød? Du er en raring du, nozzeraffen, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71626 Del Skrevet 15. april 2012 bobler, her er stikkordet "Harrytur" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. april 2012 #71627 Del Skrevet 15. april 2012 Jammen de var superdigge! Hender jeg lager mine egne, hvis jeg er superfysen. Tar helt standard knekkebrød og har på smør, sukker og kanel Ja, Wasa må få dem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71628 Del Skrevet 15. april 2012 Er kanelknekkebrødene tilbake? Også har ingen sagt noe til meg? Ser dere hva jeg mener?!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 15. april 2012 #71629 Del Skrevet 15. april 2012 Storejenta steiker pannekaker til frokost for seg selv og hennes søster og venninne som var på overnatting. Jeg sitter i sofaen med en hund som har breiet seg over meg som et teppe. Oh for en deilig Søndag. Ikke trenger jeg å lage middag heller, for den laga jeg jo igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71630 Del Skrevet 15. april 2012 Jooooo, men på søte kanelknekkebrød? Du er en raring du, nozzeraffen, heldigvis! heheee, jammeeeen? jeg smakte på dem uten noenting på slik som enkelte her anbefalte meg, men jeg synes det ble for tørt jeg klarer ikke tørr mat! jeg bruker nok mer kaviar enn de fleste også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71631 Del Skrevet 15. april 2012 Jammen de var superdigge! Hender jeg lager mine egne, hvis jeg er superfysen. Tar helt standard knekkebrød og har på smør, sukker og kanel Ja, Wasa må få dem tilbake! Ja, de var virkelig gode!!!!! Jeg lager det med skiver når jeg er søtsyk nok! Smør, kanel og sukker i ovnen eller på steikepannen, eller til nøds microen Mmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71632 Del Skrevet 15. april 2012 Ser dere hva jeg mener?!!!! nei, er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71633 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Storejenta steiker pannekaker til frokost for seg selv og hennes søster og venninne som var på overnatting. Jeg sitter i sofaen med en hund som har breiet seg over meg som et teppe. Oh for en deilig Søndag. Ikke trenger jeg å lage middag heller, for den laga jeg jo igår Da er det bare å slå seg ned her med en god kopp og mase i vei med oss! Endret 15. april 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71634 Del Skrevet 15. april 2012 bobler, her er stikkordet "Harrytur" Harrytur er jeg ofte på! (røyker vettu! :gjeiper:) Har de det på nordby`n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71635 Del Skrevet 15. april 2012 Storejenta steiker pannekaker til frokost for seg selv og hennes søster og venninne som var på overnatting. Jeg sitter i sofaen med en hund som har breiet seg over meg som et teppe. Oh for en deilig Søndag. Ikke trenger jeg å lage middag heller, for den laga jeg jo igår får ikke du pannekake da surre? hva laga du i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. april 2012 #71636 Del Skrevet 15. april 2012 nei, er det noe jeg ikke har fått med meg? Jaaa, at alle savner wasa sine kanelknekkebrød - bare nå når jeg spurte om det her, var det to stykker som sa at de savnet de - slik er det alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71637 Del Skrevet 15. april 2012 Harrytur er jeg ofte på! (røyker vettu! :gjeiper:) Har de det på nordby`n? du er også en slik en røyker ja har du kjøpt black devil i sverige før? regner da med at de er på nordby, men jeg kjøpte de i charlottenberg. var på hyttetur for en par uker siden der, og på vei hjem så kjøpte jeg 2 og en halv kartong, og da vi kjørte hjem så kjørte vi over kongsvinger, og vet du hva?? det var INGEN tollstasjon der! ingen! plutselig hadde vi kryssa grensa uten noen tegn til verken tollstasjon eller "velkommen til norge" skilt så jeg kunne jo ha kjøp 87 kartonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #71638 Del Skrevet 15. april 2012 Jaaa, at alle savner wasa sine kanelknekkebrød - bare nå når jeg spurte om det her, var det to stykker som sa at de savnet de - slik er det alltid! aaaah tror det bare er meg som ikke visste om at det ble solgt i norge før. hadde aldri hørt om kanelknekkebrød før for litt siden jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #71639 Del Skrevet 15. april 2012 du er også en slik en røyker ja har du kjøpt black devil i sverige før? regner da med at de er på nordby, men jeg kjøpte de i charlottenberg. var på hyttetur for en par uker siden der, og på vei hjem så kjøpte jeg 2 og en halv kartong, og da vi kjørte hjem så kjørte vi over kongsvinger, og vet du hva?? det var INGEN tollstasjon der! ingen! plutselig hadde vi kryssa grensa uten noen tegn til verken tollstasjon eller "velkommen til norge" skilt så jeg kunne jo ha kjøp 87 kartonger Sjokoladerøyken? Ja Men ikke noe jeg røyker fast for å si det slik! Ingen toll-stasjon nei. Du snulle snudd og kjørt tilbake Jeg tar sandefjord-strømstad, kjører til moss og båt over til horten. Alltid folk på svinesund-grensa (utrolig nok! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. april 2012 #71640 Del Skrevet 15. april 2012 Harrytur er jeg ofte på! (røyker vettu! :gjeiper:) Har de det på nordby`n? Jeg har kjøpt mine på Nordby. Men nå er de runde, og ikke firkantet sånn som de var før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg