Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

woohooo! tid for ukas beste radioshow! et lite høydepunkt høydepunkt! :bolledeig:

jaaa, jeg har faktisk spist halve pakken!

de er veldig gode! jeg spiser dem med striper ( eller krusedull som den heter nå) denne: http://www.mills.no/produkter/kaviar/Barnas+nye+favorittp%C3%A5legg+-+n%C3%A5+er+det+lov+%C3%A5+leke+med+maten!.43111.cms med gulost oppå! :strix:

det er så godt det!

Kanelknekkebrød med kaviar oppå?!! Du altså!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

i sverige tekola! der finnes de :jepp:

jaaa, jeg spiser sjeldent noe annet enn knekkebrød med ost og krusedull jeg :sjenert: det er jo det beste!

for så vet så er det litt rart at jeg ikke er full av mangelsykdommer :klo:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte jeg kanelknekkebrød? Er de å få tak i igjen? :sikle:

Er du også med i gjengen som savnet de, ja? :ler: Uansett hvor man nevner kanelknekkebrød, så er det noen som savner det, synes jeg! Utrolig at Wasa ikke begynner å selge de i Norge igjen! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i sverige tekola! der finnes de :jepp:

jaaa, jeg spiser sjeldent noe annet enn knekkebrød med ost og krusedull jeg :sjenert: det er jo det beste!

Jooooo, men på søte kanelknekkebrød? :ler: Du er en raring du, nozzeraffen, heldigvis! :ler::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Jammen de var superdigge! :sjenert:

Hender jeg lager mine egne, hvis jeg er superfysen. Tar helt standard knekkebrød og har på smør, sukker og kanel :fnise:

Ja, Wasa må få dem tilbake! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Storejenta steiker pannekaker til frokost for seg selv og hennes søster og venninne som var på overnatting.

Jeg sitter i sofaen med en hund som har breiet seg over meg som et teppe.

Oh for en deilig Søndag. Ikke trenger jeg å lage middag heller, for den laga jeg jo igår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jooooo, men på søte kanelknekkebrød? :ler: Du er en raring du, nozzeraffen, heldigvis! :ler::klemmer:

heheee, jammeeeen?

jeg smakte på dem uten noenting på slik som enkelte her anbefalte meg, men jeg synes det ble for tørt jeg :sjenert:

klarer ikke tørr mat! jeg bruker nok mer kaviar enn de fleste også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen de var superdigge! :sjenert:

Hender jeg lager mine egne, hvis jeg er superfysen. Tar helt standard knekkebrød og har på smør, sukker og kanel :fnise:

Ja, Wasa må få dem tilbake! :rope:

Ja, de var virkelig gode!!!!! :jepp:

Jeg lager det med skiver når jeg er søtsyk nok! Smør, kanel og sukker i ovnen eller på steikepannen, eller til nøds microen :sjenert:

Mmmmm! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storejenta steiker pannekaker til frokost for seg selv og hennes søster og venninne som var på overnatting.

Oh for en deilig Søndag. Ikke trenger jeg å lage middag heller, for den laga jeg jo igår :fnise:

Da er det bare å slå seg ned her med en god kopp :kaffekopp: og mase i vei med oss! :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

får ikke du pannekake da surre? :klo:

hva laga du i går? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er det noe jeg ikke har fått med meg? :klo:

Jaaa, at alle savner wasa sine kanelknekkebrød - bare nå når jeg spurte om det her, var det to stykker som sa at de savnet de - slik er det alltid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Harrytur er jeg ofte på! (røyker vettu! :gjeiper:)

Har de det på nordby`n? :hoppe:

du er også en slik en røyker ja ;)

har du kjøpt black devil i sverige før? :rodmer:

regner da med at de er på nordby, men jeg kjøpte de i charlottenberg.

var på hyttetur for en par uker siden der, og på vei hjem så kjøpte jeg 2 og en halv kartong, og da vi kjørte hjem så kjørte vi over kongsvinger, og vet du hva?? det var INGEN tollstasjon der! ingen! plutselig hadde vi kryssa grensa uten noen tegn til verken tollstasjon eller "velkommen til norge" skilt :vetikke:

så jeg kunne jo ha kjøp 87 kartonger :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jaaa, at alle savner wasa sine kanelknekkebrød - bare nå når jeg spurte om det her, var det to stykker som sa at de savnet de - slik er det alltid! :ler:

aaaah :fnise:

tror det bare er meg som ikke visste om at det ble solgt i norge før.

hadde aldri hørt om kanelknekkebrød før for litt siden jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

du er også en slik en røyker ja ;)

har du kjøpt black devil i sverige før? :rodmer:

regner da med at de er på nordby, men jeg kjøpte de i charlottenberg.

var på hyttetur for en par uker siden der, og på vei hjem så kjøpte jeg 2 og en halv kartong, og da vi kjørte hjem så kjørte vi over kongsvinger, og vet du hva?? det var INGEN tollstasjon der! ingen! plutselig hadde vi kryssa grensa uten noen tegn til verken tollstasjon eller "velkommen til norge" skilt :vetikke:

så jeg kunne jo ha kjøp 87 kartonger :sur:

Sjokoladerøyken? Ja :fnise: Men ikke noe jeg røyker fast for å si det slik! :)

Ingen toll-stasjon nei. Du snulle snudd og kjørt tilbake :ler: Jeg tar sandefjord-strømstad, kjører til moss og båt over til horten. Alltid folk på svinesund-grensa (utrolig nok! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harrytur er jeg ofte på! (røyker vettu! :gjeiper:)

Har de det på nordby`n? :hoppe:

:jepp: Jeg har kjøpt mine på Nordby. Men nå er de runde, og ikke firkantet sånn som de var før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...