Gjest Hannee Skrevet 10. april 2012 #70381 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg aner ikke hvem han er, tror jeg http://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Carr Søk på han på youtube Han har veldig offensive jokes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. april 2012 #70382 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Nei Men det er et hus med flere små leiligheter. Har sikkert vært et stort hus en gang. Liker ikke kjeller leiligheter... de er skumle. høres ut som vi bor på ganske lik måte! jeg bor også i en kjellerleilighet, så derfor lurer jeg på; er det veldig kaldt hos deg? det er det hos meg! noe så innihampen også da Jeg tror jeg har knekt halebeinet eller knekt etellerannet nederst i ryggen. Gåstilen min har blitt kraftig redusert på linje med en 90åring aauuuuueeee på seg jeg har brukket halebenet, og det varke særlig praktisk nei! ble jo nesten litt invalid faktisk kanskje du bør ta en tur til Doktor Legen? Endret 10. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. april 2012 #70383 Del Skrevet 10. april 2012 Kjeller leiligheter skummel og kaldte Får komme på besøk hos meg Nozze. Varmt og godt i min leilighet Ooo halebenet teit og fryktelig vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. april 2012 #70384 Del Skrevet 10. april 2012 skummelt? alt er jo skummelt for deg roflebassen ja, du får varme opp leiligheten din til 30 grader så kommer jeg løpende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. april 2012 #70385 Del Skrevet 10. april 2012 Vil HA en slik en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. april 2012 #70386 Del Skrevet 10. april 2012 skummelt? alt er jo skummelt for deg roflebassen ja, du får varme opp leiligheten din til 30 grader så kommer jeg løpende Masse edderkopper i kjeller leiligheter, små vinduer så lite lys samt at man bor nærmere trollene i fjellet Så du må ha 3-4 grader til? Hmm, om jeg lukker vinduet burde det gå fint men Fluffy hadde nok blitt litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beetle Bailey Skrevet 10. april 2012 #70387 Del Skrevet 10. april 2012 Somebody. In this room. Must the murderer be. The murderer of the body is somebody in this room, which nobody must leave... leave the body in the room not to be left by anybody. Nobody leaves anybody or the body with somebody. Everybody who is anybody shall leave the body in the roombody. Take the t... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. april 2012 #70388 Del Skrevet 10. april 2012 Masse edderkopper i kjeller leiligheter, små vinduer så lite lys samt at man bor nærmere trollene i fjellet Så du må ha 3-4 grader til? Hmm, om jeg lukker vinduet burde det gå fint men Fluffy hadde nok blitt litt jeg strør sånn derre maur/innsekt gift som ser ut som litt store røde og gule sannkorn litt her og der i blandt, så jeg har aldri noen krypdyr men det er grusomt kalt her da! nå er det 4 grader her inne, mens det er 8 grader ute ...så du kan jo bare tenke deg hvordan det var sist vinter, da det var 25 minus ute dag ut og dag inn......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. april 2012 #70389 Del Skrevet 10. april 2012 Men du må jo skru på noen ovner Noz!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. april 2012 #70390 Del Skrevet 10. april 2012 ... ...så du kan jo bare tenke deg hvordan det var sist vinter, da det var 25 minus ute dag ut og dag inn......... Jeg har vifteovn og pledd Og kroppsvarme, bare å ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2012 #70391 Del Skrevet 10. april 2012 jeg strør sånn derre maur/innsekt gift som ser ut som litt store røde og gule sannkorn litt her og der i blandt, så jeg har aldri noen krypdyr men det er grusomt kalt her da! nå er det 4 grader her inne, mens det er 8 grader ute ...så du kan jo bare tenke deg hvordan det var sist vinter, da det var 25 minus ute dag ut og dag inn......... Du må være forsiktig med det, jeg tror ikke det er noe sunt å ha liggende rundt rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. april 2012 #70392 Del Skrevet 10. april 2012 Men du må jo skru på noen ovner Noz!! jammeeeeeeen jeg har 2 ovner, men om jeg skrur dem på max så går strømmen i hele leiligheten! og det erke noe vits å skru dem på, bare litt. for det trekker sånn igjennom vegger og vinduer her at man faktisk merker det i håret om man er nærme vegg/vindu jeg skal nok ikke bo her til vinteren igjen da! jeg pleier ikke å klage på det altså, det er min "feil" at jeg bor her Jeg har vifteovn og pledd Og kroppsvarme, bare å ta yes please! kroppsvarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. april 2012 #70393 Del Skrevet 10. april 2012 ... yes please! kroppsvarme Riktig svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 10. april 2012 #70394 Del Skrevet 10. april 2012 Skal ha operasjon i morra... (gruer meg litt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 10. april 2012 #70395 Del Skrevet 10. april 2012 Vil HA en slik en Jeg vil også ha en slik en (ikke kattepusen,nei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. april 2012 #70396 Del Skrevet 10. april 2012 jeg strør sånn derre maur/innsekt gift som ser ut som litt store røde og gule sannkorn litt her og der i blandt, så jeg har aldri noen krypdyr men det er grusomt kalt her da! nå er det 4 grader her inne, mens det er 8 grader ute ...så du kan jo bare tenke deg hvordan det var sist vinter, da det var 25 minus ute dag ut og dag inn......... Det der høres helsefarlig ud, Noz. Er den leiligheden i det hele tatt godkjent for at noen skal bo der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. april 2012 #70397 Del Skrevet 10. april 2012 Skal ha operasjon i morra... (gruer meg litt) Huff da, Jelly! Har du fått grevlinger i milten? Lykke til, i hvert fald. Det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2012 #70398 Del Skrevet 10. april 2012 God dag Krekling-Gia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. april 2012 #70399 Del Skrevet 10. april 2012 Goddag, Hyldeblomst-Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2012 #70400 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg trodde du skrev hykleblomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg