Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bush?...George Bush?...gjett hva han foretrekker da,noen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Næsj, whatever.

Endret av Lucius
Skrevet

MEN JEG VIL NÅ!!!

Ok. Finn.no er vel hva jeg må anbefale deg da altså. Der selger de nytt, gammelt og brukt om hverandre. ;)
Skrevet

Nugatti er best med smør under :opplyser:

Naaam! Kanskje jeg skal unne meg en skive med det nå som jeg er ferdig med å shine leiligheten? :rodmer:

Skrevet

Det spiste jeg i stad! Dessertskiva til lunsj. Og plutselig kom Spice på døra med kake til meg :)

Skrevet

Nugatti er best med smør under :opplyser:

Jaaaaaa! Og litt havsalt på toppen! :jepp:

Skrevet

Jeg unner meg det fordi jeg satt bra ubehagelig på vei hjem igår...godt det "bare" var en times tid med intimsitting med dashbordet...

Skrevet

Ehhh.... Hæ fruN??? Intimsitting med dashbordet?? Snakker du fortsatt om busken til Yme?

Skrevet

Haha nei. Grunnet lange, flate pakker fra Ikea måtte jeg kjøre setet så langt opp som mulig i dashbordet :fnise: og det var ikke særlig behagelig i lengden...

Skrevet

:skratte:

Nå hadde jeg litt rare bilder i hodet!

Skrevet

Haha nei. Grunnet lange, flate pakker fra Ikea måtte jeg kjøre setet så langt opp som mulig i dashbordet :fnise: og det var ikke særlig behagelig i lengden...

Nei,det kan nok være litt ubehagelig om de er for lange ja :lur:

Gjest LightBulb
Skrevet

Nå skal jeg snart ut å vandre som Bambi på glattisen. Barnehagehentingduty!

Hva driver dere andre i tråden med, denne solfylte dagen? :sol:

Gjest Levitate
Skrevet

Jeg har vandret på glattisen som Bambi i dag jeg også, LightBulb!

I dag skal jeg øve til forskjellige prøver, spise mat og slappe av. Kjærestefri dag som skal nytes med bare selvpleie og kos, samt arbeid som jeg ellers ikke får gjort. :)

Skrevet

Hei alle saman :goodbye:

No har eg kome heim frå skulen (fekk fri ein time før,ikkje ofte det på høgskulen altså!) så eg må få prøva å lest noko pensum,men det er lite motiverande :sjenert:

Skrevet (endret)

Klør meg litt i navlen, og lurer på om jeg skal pelle meg på trening snart... Jeg burde jo selvfølgelig vente til det er mest travelt der borte, for å øke mulighetene for at det er noen spretne jenterumper der! *mannegris*

Endret av Yme
Skrevet

Jeg er i grunnen veldig glad for at jeg ikke lider av

slik trang til å se på jenterumper hele tiden. :jepp:

Gjest Skitten pique
Skrevet (endret)

Ja... hva skal jeg si. De siste to sidene her :fnise:

Var i nærheten av en kvinnelig bakdel i sted jeg :sjenert:

Endret av Skitten pique
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...