Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Takk, Light!

Du får komme på besøk, da, så kan du bade mens jeg går i vinkjelleren!

Da går jeg og steker noen biffkarbonader....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. er det noen som skal være her i kveld??

Jeg skulle egentlig i bursdag, men føler formen ikke er helt på topp, så blir hjemme i sofaen og prøver å blir frisk i stedenfor syk...

Får jeg selskap i kveld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

mynona- ja, det kan være pappa har, men han bor ved siden av utøya, så dit gidder jeg ikke dra..

kanskje jeg heller skulle lånt av deg ja :jepp: selvom det bare er et vann mellom oss, så bruker man utrooolig lang tid på å komme seg dit med kollektiven, om jeg har forstått riktig hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Rofl.. da trenger jeg ikke pynte meg helt enda..

Ja, det tar sykt lang tid helt fra deg hvertfall Noz. Med bil går det ganske fort da. Selv om jeg ikke vet helt nøyaktig hvor i Bærum du bor. Tror vi bruker ca 50 min til Stabekk hvertfall. (Hadde familie der før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

har du vært mye i bærum (evt sandvika) oppgjennom livet ditt eller?

jeg bor mellom stabekk og sandvika..

om vi aldri har gått forbi hverandre før, så kommer vi til å gjøre det en gang! jeg har en anelse om at skolen min og jobben din i oslo ikke er såååå langt fra hverandre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du vært mye i bærum (evt sandvika) oppgjennom livet ditt eller?

jeg bor mellom stabekk og sandvika..

om vi aldri har gått forbi hverandre før, så kommer vi til å gjøre det en gang! jeg har en anelse om at skolen min og jobben din i oslo ikke er såååå langt fra hverandre også..

Nei, ikke så mye egentlig. Pleide å være på Rykkinn i noen skoleferier, også har jeg vært bittelitt på Stabekk i forbindelse med familiesammenkomster. Og sosa rundt i Sandvika noen ganger :fnise: Jobben min ligger i sentrum, så det er ikke langt til hverken Blindern eller HiO hvis du går på noen av de.. jeg har ikke sett "deg" igjen siden den gangen jeg trodde jeg så deg... Men plutselig står jeg å gjesper høyt og lager rare gjespelyder vetu.. Og da vet du at det er meg :fnise:

jeg skal pakke inn julegaver i kveld og sette på julemusikk. Tror jeg har litt gløgg i skapet også.. Da blir det nok litt julestemning.. Kanskje jeg skal legge litt bomull i vinduskarmene også, så det ser ut somd et er snø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg leste opptakskravene på faget jeg har bestemt meg for å søke til høsten.

Også har jeg høyere poengsum en kravet ifjor -mye høyere faktisk, men så krever de en forbanna greie som jeg ikke har. Så jeg kan ikke begynne å studere det jeg vil alikevel :grine:

Må nok få dette firmaet mitt til å få en høyere omsetning istede for å avvikle :angry:

Men nå har jeg en jente på kjøkkenet som baker GULROTKAKE så jeg er i litt bedre humør.

Også står kalkunen i ovnen, det blir sein middag idag, men det er ok, bare later som om jeg er på julebord (uten den schnapsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei.. så kjipt.. hva er det du mangler da?? Kan du ikke ta det til høsten i steden?? Men siden du er voksen, så kan det hende du kommer under spesielle regler.. har du sjekket med skolen du har tenkt å søke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...