Gjest NozMonster Skrevet 27. november 2011 #40321 Skrevet 27. november 2011 jeg kan ikke skjønne at du klarer å leve uten å se på tv i det hele tatt jeg rofl jeg er så tvslave at det ikke er gøy en gang! hihiihih... ja, jeg synes også det har hatt aaaaltfor lang tid mynona! jeg begynner å bli veldig utolmodig selv jeg!! kanskje jeg rett og slett bare skal kjøpe den, så blir du kvitt den!
Mynona Skrevet 27. november 2011 #40322 Skrevet 27. november 2011 Det er jeg og Noz. TVn står på hele tiden. Ikke alltid jeg ser på den da, men må ha lyder i hus, ellers blir det så stille. Ja, kjøp den! Har bare ligget ute til salg i 3 uker da, så det er jo egentig ikke så lenge, men det føles lenger.
Gjest NozMonster Skrevet 27. november 2011 #40323 Skrevet 27. november 2011 ja, tven står på her i mange mange timer om dagen også! jeg må bare skaffe meg en måte å få lån på! eller så hadde det faktisk vært litt morro å rane såpass mange kiosker at jeg kan betale leiligheten i kontanter
Rofl Skrevet 27. november 2011 #40324 Skrevet 27. november 2011 Ikke sett noe spesielt på tv på mange mange år jeg. Er for mye reklame og dritt på den. Laster heller ned det jeg vil se. Da kan jeg se det når jeg vil. Ingen ide hva tv programmer dere snakker om for det meste her inne. Skikkelig tv noob jeg
Mynona Skrevet 27. november 2011 #40325 Skrevet 27. november 2011 Så lite kontanter som er i omløp med disse plastikkortene vi har, tror jeg du må rane mange kiosker... Apropos, det har vært en del bankran i området her jeg bor, altså rundt omkring i Akershus. Men de dustete ranerne har jo ikke fått med seg noen penger, for de har jo prøvd å rane rådgivningsfilialer Hvor dumme er de når de ikke sjekker om banken har kontanter en gang når de skal rane a?! Jeg ler meg ihjel av de idiotene Det skjedde 3 ganger på et par uker for en stund siden. Også var det en som traff en bank med penger da.
Gjest NozMonster Skrevet 27. november 2011 #40326 Skrevet 27. november 2011 jeg har ttenkt det samme mynona!! hahaaa...og de fleste butikker og bensinstasjoner har jo cash guard, så jeg kan ikke fatte at det fremdeles er noen som raner dem! de får jo bare med seg røyk og ...hmmm..ja, det er vel det!
Rofl Skrevet 27. november 2011 #40327 Skrevet 27. november 2011 Tror hun må rane alle kioskene som er på sørlandet :gjeiper: Haha, meget smarte bankranene dere har Mynona
FruN Skrevet 27. november 2011 #40328 Skrevet 27. november 2011 Au, den fuglen biter hardt! Bare fordi han ville smake på wienerbrødet mitt!
Gjest odisi73 Skrevet 27. november 2011 #40329 Skrevet 27. november 2011 Hallo medlemmer,da var besøket mitt hos svigers over. Nå har jeg vært veldig usunn i dag og spist 4 risboller,to kakestykker og masse vannbakkels,tror jeg dåner Jeg har også alltid tven på Noz,er tvoman,veldig stilt hvis ikke det er på
FruN Skrevet 27. november 2011 #40330 Skrevet 27. november 2011 TVen kan ikke stå på, med mindre gubben spiller. Ihvertfall ikke så lenge noen vil ha oppmerksomheten min. Blir helt borte...
FruN Skrevet 27. november 2011 #40332 Skrevet 27. november 2011 Sneaky fuglen huff, ja... plutselig er han der når han er ute av buret sitt...
Rofl Skrevet 27. november 2011 #40333 Skrevet 27. november 2011 Tven min står ofte på men det er bare fordi den brukes til å spille musikk Musikk
Gjest odisi73 Skrevet 27. november 2011 #40334 Skrevet 27. november 2011 Jeg har på nyhetskanalen nesten hele dagen jeg,eller etter jeg kommer hjem. Men har også mange faste programmer jeg ser,dvs er på KG mens jeg ser på tv i øyekroken
Giacomo_P Skrevet 27. november 2011 #40335 Skrevet 27. november 2011 Har spist middag også da. Men en japp til dessert. Også ble det litt sjokkis til forrett også Har kjøleskapet fullt av skinke og spanske pølser Mmmmmm Hva har du kjøbt, Mynona? Jamón Iberico? Det er én av mine favorittskinker, lavet av svin som bare har spist eikenøtter. Kjempesnobbete, men fryktelig godt. Hvis du er et skikkelig madvrak, vilde du passet bra med meg. Og så vilde du sluppet å kjøbe leilighed, for jeg har eget hus (med Champagne i kjelleren). Jeg elsker å lave mad - i timevis hvis jeg kan benytte rikelige mengder kokkevin dertil.
Gjest odisi73 Skrevet 27. november 2011 #40336 Skrevet 27. november 2011 Wow,en mann som elsker å lage mat Mynona Hus og en kjeller med champis er ikke å forakte. Syns nesten du skal slå til jeg
Rofl Skrevet 27. november 2011 #40337 Skrevet 27. november 2011 Den skinken hørtes meget god ut Giacomo. Koster nok en del kroner tipper jeg.
Mynona Skrevet 27. november 2011 #40338 Skrevet 27. november 2011 Ooo... har du champiskjeller?? Jeg har bare cava-gang Ja, kjøpte to stykker Iberico Premium og en chotizo og en av noe annet som jeg ikke husker hva var. Var på matmarked, så vi fikk smake på forskjellige skinker før vi kjøpte. Hang skinker fra taket og greier. Nam nam. Vi var i skinkehimmelen! Også var det sikkert 30 boder med tonnevis av frukt og grønnsaker som var lagt opp skikkelig delikat. Sånt marked vil vi ha i Norge og. Ja, de var kjempesmarte de bankranerne. De ble tatt 30 min etter "ranet" også Han som traff en bank med penger ble også tatt. Den banken hadde jo blitt ranet 1 mnd tidligre, så de ansatte der var ganske drilla i ransøvelser.
Gjest odisi73 Skrevet 27. november 2011 #40339 Skrevet 27. november 2011 Norge har et kjedelig matmarkede iforhold til mange andre land. Men vi har mange grønnsakstorg og gode spesialbutikker
Giacomo_P Skrevet 27. november 2011 #40340 Skrevet 27. november 2011 Jeg må nok fylde på lidt i kjelleren, for nå er det ikke så mye igjen, bare noen få flasker udover de årgangene jeg aldrig får drukket fordi det ikke er noen anledning som passer. Men der findes Champagne.... Jeg håber du husket å kjøbe Manchego også? Ellers er det synd på skinken. Hvis du ikke fikk med alt du skulde, er det en fantastisk butikk på Alna-senteret som bare selger spanske skinker og oster. Dyrt, men vel verdt investeringen. Ellers anbefaler jeg Bresaola - en italiensk, grottelagret okseskinke som du får på Fromagerie i valkyriegaden. Med lidt god honning og et glass portvin vil du da nærmest være i himmelriket.
Anbefalte innlegg