Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei Nozze og Giacomo.

Ja tror ikke Nozze hadde hatt noe problem med å fått gratis drikke på byn nei :lur:

Endret av Rofl
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

heheee, nejda, det erke særlig vanskelig det...jeg har vært på byen mange ganger uten å bruke en eneste krone... men jeg liker enkli ikke å snylte! jeg har spandert mye på andre jeg også, og liker enkli det bedre ;)

det var et par-tre som tilbø seg i dag da!

Endret av NozMonster
Skrevet

Du har aldri spandert noe som helst på meg! Du som fikk sjokolade og alt :'(

Gjest NozMonster
Skrevet

Du har aldri spandert noe som helst på meg! Du som fikk sjokolade og alt :'(

det er helt sant yme! du har en spandering til gode!

jeg synes du skal komme til oslo den 16.desember-helgen og leke! :jepp: bestissen min kommer hjem den helgen, og vi skal helt sikkert ut i oslo.. det hadde vært koselig om du ville leke med oss!

jeg tror faktisk du hadde digga henne..dere er litt av samme ulla :ler:

Skrevet

Jeg skal i bryllup den 17. så det kan du bare drite i!

Gjest NozMonster
Skrevet

naaaaai ! du får finne sleipe metoder for å sette en stopper for det duste bryllupet da :kjefte:

Skrevet

Hva skal du og bestissen din leke Nozze? Lingering Pillow fight?

Gjest NozMonster
Skrevet

hun skal bare være her i et par dager, så det blir nok stort sett kaffeslabberas på dagtid og ut i oslo på kveldstid og til sene nattetimer :)

du gjort i dag roffflebassen?

Skrevet

Sett på Hawaii 5 0 og kost med pus. Vært mega slacker egentlig :sukk:

Skrevet

Wiiiii....! Nå hadde jeg no skikkelig smart jeg skulle skrive, men har glemt det!

Joooo, kom på det: jeg hat spist så mye de siste dagene at det set ut som jeg er 4 mnd gravid. Strømpebuksa et trang!

Men når jeg tenker meg om, så var ikke det så smart likevel ........

Gjest NozMonster
Skrevet

hehehheeee..sånn går det når man drar på ferie hele tiden og når man er hjemmom en liten tur, så blir man overforet på kurs :ler:

men jeg har jo sett bilde av deg mynona, og tviler på at det er så ille som du sier ;)

Skrevet

Lurer litt på hvordan Mynona ser ut.

Du driver med Nozze siden du er våken på denne tiden av døgnet?

Skrevet

Jah, masse god tapas på super restaurant. Selvfølgelig med en flaske cava og et par glass attåt. Føles som jeg sprekker snart. Elsker tapas og cava altså! Men det har dere kanskje skjønt. :sjenert:

Men noz, nå er magen i gravidfasong altså. Men det går sikkert over i løpet av natta :fnise:

Skal hjem i morgen! Æsj... Vi trodde vi skulle hjem i morgen kveld, men dt er jo i morgen tidlig. :sur::yvonne:

Jeg får ikke bort den yvonne-smilyein, og aner ikke hvordan den ser ut. Hvis den er blid, er den feil. Hvis den er sur er den riktig :gjeiper:

Skrevet

Nei, Yvonne blir feil her... Ikke hjerte greier nå... Erase!!!

Skrevet

Du ser jo øyet mitt rofl! Det er jo speilet til sjelen min :fnise:

Skrevet (endret)

Hihi. Flinke Mynona :fnise:

Hehe, så sant. Lurer på hva speilet mitt sier

Tapas nom nom. Ikke sikker hva cava er siden jeg ikke tror jeg har smakt det.

Endret av Rofl
Gjest NozMonster
Skrevet

hjem alerede i morgen?? tiden flyr... ( hohoho...en lite ordspill der nesten)

ikke særlig mye konstruktivt rofl...debatterer her og hører på radio... men vurderer å gå å legge meg under dyna i fosterstilling... har sååå vondt i mageeeen! :kjefte:

Skrevet

Øynene er vinduene til sjelen... :fnise::popcorn:

Skrevet

Noe spennende debattering? Vondt i magen stakkars?

Nozze :klemmer: Rofl

De sier så Jellybean :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...