Gjest NozMonster Skrevet 25. november 2011 #40101 Skrevet 25. november 2011 jaaaa du da roflebassen? skal du bare sitte inne og nerde på kg i hele helgen?
Rofl Skrevet 25. november 2011 #40102 Skrevet 25. november 2011 Hihi, roflebassen. Ikke sikker hva jeg skal i helgen annet en å slappe av
Giacomo_P Skrevet 25. november 2011 #40103 Skrevet 25. november 2011 haalllooooooo alle sammen! og hvor har du vært GiacomO?? Jeg har vært på min sedvanlige høsttur til helvede, hvis det kan (u)interessere noen. Og så er jeg ikke helt sikker på om jeg passer inn i slike nettfora. Jeg er jo gammel og forstokket, og lidt sint på all mobbingen som har foregått mod diverse brukere her. Kan man søke om asyl på Harepusen Småbruk (eller hva det nå blev kalt)? Jeg er nemlig lidt lei av tilværelsen.... Men jeg har sniklest her mye, så jeg vet nok hva dere holder på med. Forøvrig ser jeg det som min borgerplikt å opplyse om at Champagne ikke koster minimum 2000,- for en flaske, slik noen indbilte seg her i natt. De begynder på ca. 250,- På grund av noen sære franske beskatningsregler, er Champagne faktisk lidt billigere her end i Frankrige. Var dette uinteressant nok, eller må jeg ta meg sammen?
Silje_Mor Skrevet 25. november 2011 #40104 Skrevet 25. november 2011 Hmm... sitter å drikker kaffe... ikke så smart nå kanskje?? Hehe... Skål
Rofl Skrevet 25. november 2011 #40105 Skrevet 25. november 2011 En del ustabile folk som er glad i å plage/mobbe folk ja Ikke så lett å holde folk ute når det er helt åpent her heller
Mynona Skrevet 25. november 2011 #40106 Skrevet 25. november 2011 Heeeeei giacamo! Long time no see!! Ikke bra at har vært i helvete bedre nå?? Kom hit til Barca! Her er livet bra. Synes fortsatt at det er utrolig merkelig å gå å spise middag 23.30. God tapas i dag! Og cava skal kjøpe med meg noen flasker cava hjem så jeg kan fnise meg gjennom neste helg og!
Gjest utoginn Skrevet 26. november 2011 #40108 Skrevet 26. november 2011 Bra, Mynona, tar du med noen hjem til oss?
Giacomo_P Skrevet 26. november 2011 #40109 Skrevet 26. november 2011 Hallo, Mynona! Jeg jobber som vanlig, så det bliver nok ingen tur til Hispanien. Men du kan jo komme innom på veien hjem, så kan jeg hjelpe deg å blive kvitt lidt av Cava'en..... Ta i alle fald et glass for meg der nede. Nei, ting er ikke specielt mye bedre, men jeg flyder da rundt i pølen, og prøver å ikke grave meg for meget ned i kaoset. Takk for omtanken. Jeg ønsker alle søde KG' ere en vidunderlig natt!
Gjest Lebewesen93 Skrevet 26. november 2011 #40111 Skrevet 26. november 2011 Sitter på artige.no Er få ganger jeg er der inne uten å le
Gjest Hannee Skrevet 26. november 2011 #40114 Skrevet 26. november 2011 Sikker på at du ikke er noe artig, Hannee? Ja, er ikke det for tiden. Men blir det når eksamene er overstått
Gjest Hannee Skrevet 26. november 2011 #40115 Skrevet 26. november 2011 Jeg har vært på min sedvanlige høsttur til helvede, hvis det kan (u)interessere noen. Og så er jeg ikke helt sikker på om jeg passer inn i slike nettfora. Jeg er jo gammel og forstokket, og lidt sint på all mobbingen som har foregått mod diverse brukere her. Kan man søke om asyl på Harepusen Småbruk (eller hva det nå blev kalt)? Jeg er nemlig lidt lei av tilværelsen.... Men jeg har sniklest her mye, så jeg vet nok hva dere holder på med. Forøvrig ser jeg det som min borgerplikt å opplyse om at Champagne ikke koster minimum 2000,- for en flaske, slik noen indbilte seg her i natt. De begynder på ca. 250,- På grund av noen sære franske beskatningsregler, er Champagne faktisk lidt billigere her end i Frankrige. Var dette uinteressant nok, eller må jeg ta meg sammen? Du kan søke asyl på Harepusen Småbruk akkurat når du vil vet du Tror vi har skrapt sammen nok penger nå og fått bygd det. Håper du kommer deg ut av helvete da!
Gjest Hannee Skrevet 26. november 2011 #40120 Skrevet 26. november 2011 Nei, har ikke den følelsen jeg heller. Men gleder meg til i morgen for da er det første søndag i advent! Hihi! Og da kan jeg gi kalendergave til min kjære!
Anbefalte innlegg