AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Samboer blir 30år og jeg har kjøpt biletter til et show på latter i oslo. Vi bor 1 time unna og jeg har vurdert å sove over 1 natt på hotell og ut og spise middag før showet....., men det har seg slik at økonomien min er utrolig skrall nå! Jeg har virkelig ikke råd til å spandere på oss både hotellopphold og middag itillegg til bilettene jeg allerede har bestilt... Jeg er egentlig ganske sikker på at om jeg kjøper hotell, kommer han selv til å betale for middag osv.....Det jeg lurer på er, hva bør jeg kjøpe ved siden av bilettene til latter? Han blir garantert happy for kun bilettene, jeg jeg synes det er litt stusselig å bare gi han det. Vil gi han litt mer... Har så klart kjøt 2 stk, en til han og en til meg. Bør jeg tenke i en helt annen retning å kjøpe noe klær ved siden av? Han ønsker seg nemlig ingenting, og trenger ingenting, så det er ikke så enkelt å bare finne på noe.... Anonymkode: 22aa5...f68
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: ..Jeg har virkelig ikke råd til å spandere på oss både hotellopphold og middag itillegg til bilettene jeg allerede har bestilt... Anonymkode: 22aa5...f68 Du har jo svaret her Han ønsker seg ingenting og trenger ingenting, da vil nok billettene og en kveld med deg være mer enn bra nok Du kan jo ha en annen personlig ting ved siden av for eksempel, men at det ikke er så dyrt. Jeg tror uansett bare billetter høres bra ut Anonymkode: 10ae1...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Finn en strippedans på YouTube eller noe og lære deg en dans og finn noe sexy å ha på deg så kan du strippe for han på hotellet når dere kommer tilbake til rommet etter showet. Anonymkode: a1ff3...108
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 En time unna Latter er ikke så mye, ikke kast bort penger på hotell (det er uansett en typisk ting som kvinner blir mer glad i å få som gave, ikke menn) , men ta han heller med på f.eks Big Horn Steak House og kjøp biff burger og en øl til han før showet Også reiser dere hjem igjen etterpå Kos dere på Latter! Anonymkode: 469c7...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå