Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Jeg lo så tårene trillet når jeg så dette akkurat nå 😂 https://m.youtube.com/watch?v=IQlTUdWJpgU
Honey Dew Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Jeg hadde tatt på meg 1 øredobb og skulle ta på meg den andre og kunne bare ikke finne den. Både min mann og jeg leitet og leitet, men ingen øredobb var å finne noe sted (begge hang på en plate, så den skulle jo være der da). Vi lo godt da jeg skulle ta av meg øredobben for å sette på nye og oppdaget at jeg hadde 2 øredobber i venstre øret. Da er man en smule svimete... 3
Nietsoj Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Det var de tre kompisene som skulle på overnattingstur i fjellet. Da de kom til den første leirplassen så oppdaget de at ingen av dem hadde med telt. Da var gode råd dyre, men så sa den ene "en". "To" sa den andre og den tredje sa "tre", og da hadde de telt.
Tholmer Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Jeg hadde tatt på meg 1 øredobb og skulle ta på meg den andre og kunne bare ikke finne den. Både min mann og jeg leitet og leitet, men ingen øredobb var å finne noe sted (begge hang på en plate, så den skulle jo være der da). Vi lo godt da jeg skulle ta av meg øredobben for å sette på nye og oppdaget at jeg hadde 2 øredobber i venstre øret. Da er man en smule svimete... Virker som en snill fyr
Gjest Blomsterert Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 En her går rundt med store solbriller(ja,uansett vær). Han går også ofte med munnbind,tror det er sånn kirurger bruker. Noe nevrotisk mao,og helt ok. Jeg har sans for orginaler :-) men,da han kom bort til meg i dag tidlig og ga tydelig uttrykk for hvor lei han var at folk stirret på ham,ja da lo jeg! -Alvorlig,sa jeg,er det rart når du går rundt med det utstyret?? Han klødde seg i hodet,utenpå den tjukke lua han alltid også har trukket godt ned. "Eh,jeg er bare ikke helt vant til det!". Påsto han :-)))
Nietsoj Skrevet 17. januar 2016 #11 Skrevet 17. januar 2016 Naboen min da vi tok en pause i snømåkinga og sto og skravla om ting og tang
Gjest Badebuksa Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 Kjetil og Kjartan på YouTube. "Allright" *knipse*
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. januar 2016 #13 Skrevet 18. januar 2016 Valen har aldri fått meg til å le. Jeg har ikke ledd i dag.
qwerty123 Skrevet 19. mars 2016 #14 Skrevet 19. mars 2016 Jag vet inte varför jag skrattade så mycket åt den här 2
Gjest Jacklost Skrevet 15. september 2016 #16 Skrevet 15. september 2016 http://www.vl.no/nyhet/kristne-sprer-nye-rykter-om-dommedag-1.387489#
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #17 Skrevet 15. september 2016 Telletrådene Anonymkode: 009c0...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå