Gå til innhold

Hva har fått deg til å le i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha

Anonymkode: f021f...70f

Skrevet

Jeg hadde tatt på meg 1 øredobb og skulle ta på meg den andre og kunne bare ikke finne den. Både min mann og jeg leitet og leitet, men ingen øredobb var å finne noe sted (begge hang på en plate, så den skulle jo være der da).

Vi lo godt da jeg skulle ta av meg øredobben for å sette på nye og oppdaget at jeg hadde 2 øredobber i venstre øret.

Da er man en smule svimete...

• Liker 3
Skrevet

Det var de tre kompisene som skulle på overnattingstur i fjellet. Da de kom til den første leirplassen så oppdaget de at ingen av dem hadde med telt. Da var gode råd dyre, men så sa den ene "en". "To" sa den andre og den tredje sa "tre", og da hadde de telt.

Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Jeg hadde tatt på meg 1 øredobb og skulle ta på meg den andre og kunne bare ikke finne den. Både min mann og jeg leitet og leitet, men ingen øredobb var å finne noe sted (begge hang på en plate, så den skulle jo være der da).

Vi lo godt da jeg skulle ta av meg øredobben for å sette på nye og oppdaget at jeg hadde 2 øredobber i venstre øret.

Da er man en smule svimete...

Virker som en snill fyr

Gjest Blomsterert
Skrevet

En her går rundt med store solbriller(ja,uansett vær). Han går også ofte med munnbind,tror det er sånn kirurger bruker. Noe nevrotisk mao,og helt ok. Jeg har sans for orginaler :-) men,da han kom bort til meg i dag tidlig og ga tydelig uttrykk for hvor lei han var at folk stirret på ham,ja da lo jeg! -Alvorlig,sa jeg,er det rart når du går rundt med det utstyret??

Han klødde seg i hodet,utenpå den tjukke lua han alltid også har trukket godt ned. "Eh,jeg er bare ikke helt vant til det!". Påsto han :-)))

Skrevet

Ikke en dritt. 😡

Skrevet

Naboen min da vi tok en pause i snømåkinga og sto og skravla om ting og tang

Gjest Badebuksa
Skrevet

Kjetil og Kjartan på YouTube. "Allright" *knipse*

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Valen har aldri fått meg til å le.

Jeg har ikke ledd i dag. 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jag vet inte varför jag skrattade så mycket åt den här :)

635922411052679244829301339_e769dd845d71

• Liker 2
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Telletrådene :hoho:

Anonymkode: 009c0...483

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...