Gå til innhold

Matt nude leppestift med mye fuktighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips om en god nudefarget leppestift?Den må være relativt matt,men ha bra med fuktighet.

Er BareMinerals Pop of Passion Lip oil balm å anbefale?

På forhånd takk!

Anonymkode: 1b443...341

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo mattere, jo tørrere. BareMinerals er ikke matt i det hele tatt. Chanel sine Rouge Allure Velvet er relativt matte uten å være veldig uttørkende, men om du vil ha en som virkelig fukter og pleier burde du ikke gå for en matt variant.

Skrevet
10 minutter siden, SRC skrev:

Jo mattere, jo tørrere. BareMinerals er ikke matt i det hele tatt. Chanel sine Rouge Allure Velvet er relativt matte uten å være veldig uttørkende, men om du vil ha en som virkelig fukter og pleier burde du ikke gå for en matt variant.

Ja,det er sant.Den trenger ikke være helt matt.

Skrevet

Var på Kicks og så på Bare minerals Pop of passion i dag og den var for mye skimmer i for min smak.

Så også på Clinique sin Pop lip colour+primer i fargen Nude Pop.Noen som har den og vet om den holder på fuktigheten?

Skrevet

Jeg var svææært  godt fornøyd med Vanilla Truffle fra Estee Lauder. Verdt en prøving ihvertfall :) 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Scapa skrev:

Jeg var svææært  godt fornøyd med Vanilla Truffle fra Estee Lauder. Verdt en prøving ihvertfall :) 

Jeg googlet den og synes den så fin ut.Men er det littegrann rosa i den?Den så veldige beige ut på noen av bildene og jeg er redd den blir for blass til meg.Har lys hud,mørke øyne og mørk blondt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...