Gå til innhold

Han vil vente/vil ikke ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i flørtesonen med en mann i en god periode nå, vi begge er i 20 årene, og kommer veldig godt overens.

Når vi er sammen så har vi det veldig hyggelig, kliner og tafser masse, men han vil vente med sex - dette er en uvant situasjon for meg
så jeg prøver å skjønne hvor grensene hans går + lurer litt på hvorfor.

Er det noen menn, eventuelt noen som har vært i samme situasjon som har en idé om hva som kan være årsaken?

Anonymkode: fa6aa...fff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det flere menn du har møtt som er slik ? kan jo være du gjør noe feil .

Anonymkode: 85044...64f

Skrevet

Kanskje han holder på med å bli kvitt klamydia og ikke vil si noe om det? Han venter til behandlinga er over, så er det som det aldri har skjedd.

Anonymkode: 8ae06...690

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært i flørtesonen med en mann i en god periode nå, vi begge er i 20 årene, og kommer veldig godt overens.

Når vi er sammen så har vi det veldig hyggelig, kliner og tafser masse, men han vil vente med sex - dette er en uvant situasjon for meg

Er det noen menn, eventuelt noen som har vært i samme situasjon som har en idé om hva som kan være årsaken?

Hvorfor vil han vente?

Gjest Blomsterert
Skrevet

Sorry,så nå at han ikke har gitt noen grunn. Min feil. Men,jeg ville nå visst hvorfor,så det bør han si. Ikke at det er noe feil med å vente,men sånn helt ubegrunnet etter en god stund..da ville jeg jo visst hvorfor.

Kanskje han har "prestasjonsangst?"

Skrevet

Eller kanskje han har et forhold til det som sier at man ikke har sex med en gang.. De finnes fortsatt trur jeg.. Heldigvis:)

• Liker 8
Skrevet

Han trenger ingen spesiell grunn eller å oppgi noe årsak.

Kanskje det er så enkelt som at han ikke har seg med alle han treffer?Finnes menn av den typen også.Du skriver dere er i flørtesonen,så kanskje han foretrekker å vente til dere er blitt kjærester?

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere menn du har møtt som er slik ? kan jo være du gjør noe feil .

Anonymkode: 85044...64f

Aldri opplevd før, men er kanskje mer erfaren. Vært i lange forhold og er generelt veldig glad i sex (selvfølgelig) :)

Skrevet
6 minutter siden, Blomsterert skrev:

Sorry,så nå at han ikke har gitt noen grunn. Min feil. Men,jeg ville nå visst hvorfor,så det bør han si. Ikke at det er noe feil med å vente,men sånn helt ubegrunnet etter en god stund..da ville jeg jo visst hvorfor.

Kanskje han har "prestasjonsangst?"

Vanskelig å vite, vet ikke hvorfor noen skulle ha det i en allerede intim situasjon :S Tørr rett og slett ikke å spørre og grave for mye i frykt for å tråkke på tær. Kanskje han er jomfru, men finner det høyst usannsynlig.

Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å vite, vet ikke hvorfor noen skulle ha det i en allerede intim situasjon :S Tørr rett og slett ikke å spørre og grave for mye i frykt for å tråkke på tær. Kanskje han er jomfru, men finner det høyst usannsynlig.

Litt rart er det jo da,iom at du ser det som usannsynlig og han ikke sier noe. Ville nok undret meg over om det er noen komplekser eller usikkerhet det dreier seg om. Forstår at ikke vil spørre,men da vil du jo også fortsette å lure.

Skrevet
10 minutter siden, Sandie skrev:

Han trenger ingen spesiell grunn eller å oppgi noe årsak.

Kanskje det er så enkelt som at han ikke har seg med alle han treffer?Finnes menn av den typen også.Du skriver dere er i flørtesonen,så kanskje han foretrekker å vente til dere er blitt kjærester?

Tror usikkerheten min rundt dette kommer av de sterke følelsene jeg har, som jeg ikke har noen kontroll over. Forelskelse er grusomt. Jeg ANER IKKE om han føler det samme, så når sexen uteblir, men vi henger mye sammen, så blir jeg veldig usikker på meg selv :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville gjettet på at han har en kjønnssykdom han kanskje får behandling for nå, og som han må bli kvitt først, før han har sex med deg....

Evt kan du spørre om han har et spesielt livssyn som gjør at han vil vente. Om det er prinsipper han har hatt bestandig e.l. Spør da vel?

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i akkruat i samme situasjon som deg! Er forvirret. Vi har kost og gjort "kjæresteting" sammen, men ikke hatt sex og vi har holdt på i et par måneder... Jeg tørr heller ikke å spørre daten om hvorfor han ikke vil ha sex med meg... 

Anonymkode: a5941...76e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror usikkerheten min rundt dette kommer av de sterke følelsene jeg har, som jeg ikke har noen kontroll over. Forelskelse er grusomt. Jeg ANER IKKE om han føler det samme, så når sexen uteblir, men vi henger mye sammen, så blir jeg veldig usikker på meg selv :)

Forelskelse er slitsomt ja ;) Men det at dere henger sammen uten at sex er grunnen,er jo i seg selv en god start vil jeg si.Tror ikke han hadde villet det om han ikke likte deg godt.Du trenger jo ikke spørre han direkte om hvorfor dere ikke har hatt sex enda,men heller fortelle ham hvor godt du liker han.Kan jo hende han sitter der og lurer på akkurat det samme, - om du liker han.Når dette blir oppklart kommer sikkert resten av seg selv.

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i akkruat i samme situasjon som deg! Er forvirret. Vi har kost og gjort "kjæresteting" sammen, men ikke hatt sex og vi har holdt på i et par måneder... Jeg tørr heller ikke å spørre daten om hvorfor han ikke vil ha sex med meg... 

Anonymkode: a5941...76e

Vi er så vant til at gutter skal være de som er mest interessert i sex, syns det er så forunderlig situasjon. Skulle ønsket det var enklere å lese gutter noen ganger, men kanskje det at de er et mysterium gjør de mer spennende? Ikke vet jeg 

TS 

• Liker 3
Skrevet (endret)

..

Endret av annebanane
  • Liker 6
Skrevet

Har han sagt at han ikke vil ha sex eller har han latt være å ta initiativ til det? Du kan jo spørre hvorfor, men forstår hvis det er vanskelig. Av det du skriver virker det som han liker deg, det kan være mange grunner til at han vil vente. Kanskje han vil vente til dere er sammen, at han ikke er sikker på hva du føler og hva du vil. Du skriver at dere har holdt på en god stund, er det uker eller måneder? Alle har forskjellige tanker om hvor lenge de vil vente med sex så det er jo en sjanse for at han ikke er klar for det enda selv om han liker deg. Håper det ordner seg! 😊

Skrevet

Han mener nok denslags hører ekteskapet til.

Anonymkode: 3ef29...9b2

Skrevet

Godt å høre at det finnes sånne menn! Og jeg kan forstå det, med tanke på hvor lett mange damer er å få til sengs idag...

Bar at man kan ha en standard før man hopper på noen, bra at man er selektiv på hvem man er initim med.

Anonymkode: fc238...eef

• Liker 5
Skrevet

Når man sammenligner med alle damene her som klager over at mennene kun er ute etter sex, så befinner jo du deg i en drømmesituasjon. Du kan være sikker på at han ikke bare er ute etter sex.

Anonymkode: 5f0f4...a3c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...