AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Har snakket med en veldig kjekk mann i en ukes tid på tinder nå og so far so good. Jeg er 3-4 år eldre enn han så det er sagt. Vi holder kontakt daglig og jeg vil si vi skriver like mye. Jeg opplever han som litt "treg" på å svare (selv om han skriver hver dag), men kan ta 6-7 timer før han svarer. Jeg bruker da også litt lengre tid, selv om jeg egentlig kunne svart han innen en time. Har snakket løst om å ta en øl en dag (mitt forslag) og det syntes han var en god ide. Han har dog ikke foreslått noe tidspunkt eller en dag ei heller kommet tilbake til temaet om å møtes, men fortsatt å skrive om andre ting og stiller meg spørsmål også. Merker jeg blir litt utålmodig av å bare prate på nett og dermed i tvil om hva jeg skal gjøre videre: - Droppe han, altså ikke svare på den siste meldingen hans - Svare ham, og i tillegg påpeke på en humoristisk måte at han tar seg god tid - "Pushe" litt, dvs foreslå en dag selv - Spørre han om hvorfor han er på tinder og ta det derfra Mistanken min er at dette er en fyr som ikke strever med å finne jenter som liker ham, at han ikke er typen til å jobbe for å fange interessen til en jente. Han er meget hyggelig og interessant så ingen arrogante vibber, men rett og slett en som bare har draget. Jeg er interessert i en flørt med ham og har lyst til å møtes og få litt spenning. Hva burde jeg gjøre? Er åpen for andre forslag enn de jg selv har skrevet ned selvfølgelig Anonymkode: cf2ad...949
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Foreslå en dag selv da vel. Forresten er ikke 6-7 timer lenge, de fleste har jo et liv utenom nett dating også og det er ikke til enhver tid man orker å fokusere på å lese og tenke ut et svar og svare på meldinger. Anonymkode: df1c5...b37 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 De fleste menn er ubrukelige når det gjelde å lage avtaler de har rett og slett ikke begrep om tid. Så man må faktisk komme med konkrete forslag selv. Anonymkode: 73a67...7ae 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Her kan jeg snakke av dyrekjøpt erfaring: Du blir som oftest mye mer attraktiv når du ikke lar høre fra deg på en stund. Å gjøre deg selv utilgjengelig er egentlig det aller smarteste du kan gjøre. Selv om det er vanskelig og tar lang tid, så er sannsynligheten stor for at han til slutt begynner å jakte deg. Det kan ta dager, uker eller måneder, så vær tålmodig. Og i mellomtiden; fokuser på noe annet/noen andre. Hadde det vært meg, så hadde jeg bare droppet å svare på siste melding. Ikke gi noe forklaring, bare la den ligge ubesvart. Og når han kontakter deg igjen, lettere fortvilet om at han ikke har deg i sin hule hånd lenger, tar du det helt med ro. Ikke svar kjapt eller desperat, la det gå litt tid mellom hvert svar. Tro meg; jeg har erfaring i tonnevis. Anonymkode: 823e0...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Som siste taler har også jeg "erfaring i tonnevis". Det enkleste er ofte det beste: be ham med ut. Drit i all slags spill og å leke utilgjengelig. Vær direkte og foreslå et tidspunkt for øl. Push gjerne litt dersom han sier at tidspunktet ikke passer, men ikke foreslår noe nytt tidspunkt--da kan du enten si at han må foreslå et tidspunkt eller komme med to nye tidspunkt som passer for deg. Anonymkode: 6d7ca...165 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Reff de to siste innlegg. Gjør som ab 1 og hold avstand og vent på at han jakter deg. Og end opp med en jeger som alltid har behov for jakt. Uansett bytte Gjør som ab 2 og ta initiativ. Du vil få en mye roligere mann. Kanskje til og med litt tafatt? Anonymkode: 73a67...7ae
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Takk for svar folkens. Endte opp med å svare ham, ønsket ham en god helg og at jeg var åpen for å ta en øl en av dagene hvis han ville det. Så ble en slags mellomting. Men ser egentlig for meg t jeg ikke hører noe på en stund. Kanskje like greit, tror ikke jeg ønsker meg en jg må spille spill med i lengden uansett. Anonymkode: cf2ad...949
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Reff de to siste innlegg. Gjør som ab 1 og hold avstand og vent på at han jakter deg. Og end opp med en jeger som alltid har behov for jakt. Uansett bytte Gjør som ab 2 og ta initiativ. Du vil få en mye roligere mann. Kanskje til og med litt tafatt? Anonymkode: 73a67...7ae Jeg er ab 1, og kan godt utdype hvorfor jeg mener det jeg mener. Først og fremst kan jeg nevne at jeg selv var gift med en kjekk og veldig grei mann - men han tok aldri initiativ til noe som helst. I date-perioden var det jeg som hele tiden måtte invitere ut, og det var jeg som tok første steg når det gjaldt kyssing/sex/fast-forhold-praten. Det var jeg som fikk ham til å fri, og vi ble gift fordi jeg tok initiativet til at vi skulle gifte oss. Hele veien var han veldig glad og fornøyd med at forholdet ble mer seriøst, og han ga alltid uttrykk for hvor bra han hadde det med meg. Det var mange gode ord om hvor fint alt var, og i hans verden var vel alt helt perfekt: en kone som tok initiativ til middagsdater, kinokvelder, weekendturer, ferier osv. Vi hadde selvsagt våre diskusjoner, og som oftest var det jeg som var misfornøyd med hvor tafatt han var. At han aldri tok initiativ til noe selv. Ekteskapet varte i fire år, og så takket jeg for meg. Da trådde jeg inn i singeltilværelsen, og jeg fikk oppleve enda flere av disse tafatte mannfolka. Jeg kunne godt ha en grei tone og god kjemi med dem, men det må være et eller annet med kulturen her i Norge som gjør at menn ikke klarer å invitere en kvinne ut. Siden jeg var fed up av tafatte menn, gadd ikke jeg heller ta initiativet til noe. Det var først da jeg ikke gadd å svare på sånne intetsigende meldinger at jeg opplevde det jeg snakket om i det andre innlegget: Når en mann tror han blir avvist av en kvinne, begynner plutselig denne "jakten" på å vinne henne tilbake. Og jo mer utilgjengelig hun gjør seg, jo mer vil mannen ha henne. Kall det gjerne et spill, men jeg tror det handler om urinstinktene vi bærer i oss. Det handler ikke om en mann er player/drittsekk eller ei, jeg tror det handler mer om at en overinteressert kvinne faktisk ikke gir en mann det "kicket" etter å ønske å ha henne. Uansett, av egen erfaring har jeg lært at en del menn blir MER interessert i en kvinne som er litt mer hard to get. Så, sånn helt på tampen: Jeg er gift igjen nå. Jeg ble sjekket opp av en mann som fra første øyeblikk visste at han ville ha meg, og det var han åpen om hele tiden. Han ba meg med ut, og jeg fikk endelig oppleve hvordan det er å bli oppvartet av en gentlemann. Det er fint å se at det fortsatt finnes menn som har baller nok til å be ei jente med ut:-) Anonymkode: 823e0...3eb
Summers Skrevet 16. januar 2016 #10 Skrevet 16. januar 2016 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ab 1, og kan godt utdype hvorfor jeg mener det jeg mener. Først og fremst kan jeg nevne at jeg selv var gift med en kjekk og veldig grei mann - men han tok aldri initiativ til noe som helst. I date-perioden var det jeg som hele tiden måtte invitere ut, og det var jeg som tok første steg når det gjaldt kyssing/sex/fast-forhold-praten. Det var jeg som fikk ham til å fri, og vi ble gift fordi jeg tok initiativet til at vi skulle gifte oss. Hele veien var han veldig glad og fornøyd med at forholdet ble mer seriøst, og han ga alltid uttrykk for hvor bra han hadde det med meg. Det var mange gode ord om hvor fint alt var, og i hans verden var vel alt helt perfekt: en kone som tok initiativ til middagsdater, kinokvelder, weekendturer, ferier osv. Vi hadde selvsagt våre diskusjoner, og som oftest var det jeg som var misfornøyd med hvor tafatt han var. At han aldri tok initiativ til noe selv. Ekteskapet varte i fire år, og så takket jeg for meg. Da trådde jeg inn i singeltilværelsen, og jeg fikk oppleve enda flere av disse tafatte mannfolka. Jeg kunne godt ha en grei tone og god kjemi med dem, men det må være et eller annet med kulturen her i Norge som gjør at menn ikke klarer å invitere en kvinne ut. Siden jeg var fed up av tafatte menn, gadd ikke jeg heller ta initiativet til noe. Det var først da jeg ikke gadd å svare på sånne intetsigende meldinger at jeg opplevde det jeg snakket om i det andre innlegget: Når en mann tror han blir avvist av en kvinne, begynner plutselig denne "jakten" på å vinne henne tilbake. Og jo mer utilgjengelig hun gjør seg, jo mer vil mannen ha henne. Kall det gjerne et spill, men jeg tror det handler om urinstinktene vi bærer i oss. Det handler ikke om en mann er player/drittsekk eller ei, jeg tror det handler mer om at en overinteressert kvinne faktisk ikke gir en mann det "kicket" etter å ønske å ha henne. Uansett, av egen erfaring har jeg lært at en del menn blir MER interessert i en kvinne som er litt mer hard to get. Så, sånn helt på tampen: Jeg er gift igjen nå. Jeg ble sjekket opp av en mann som fra første øyeblikk visste at han ville ha meg, og det var han åpen om hele tiden. Han ba meg med ut, og jeg fikk endelig oppleve hvordan det er å bli oppvartet av en gentlemann. Det er fint å se at det fortsatt finnes menn som har baller nok til å be ei jente med ut:-) Anonymkode: 823e0...3eb Fint at det ordnet seg for det, men vil si det er forskjell på å varte opp/ ta initiativ i datingfasen og å gjøre det i forholdet så kvinner som ikke tar initiativ i datingfasen kan jo risikere å miste en bra kjæreste. Om det var sånn at det var sammenheng med initiativ i datingfasen og hvordan ting var i forhold så ville jo kjæresten din kommet rimelig dårlig ut med tanke på at han da hadde fått en kjæreste som aldri oppvartet eller tok initiativ til noe etter dere ble sammen. Endret 16. januar 2016 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 Ok en liten update fra TS her! Vi gikk på date på starten av denne uken, hadde det veldig hyggelig! Han kysset meg etter daten og sendte meg en mld nesten rett etter om at han hadde hatt en fin kveld og at han vil møte meg igjen. Vi snakket om å møtes i helga. Etter daten har vi sendt få meldinger og snapper, men ikke lagd noen ny konkret plan. Jeg har så lyst på han så jeg vil gjerne ses. Jeg sendte ham en snap idag i 14-tiden, men ikke fått svar.. Burde jeg vente å se om han ber meg ut imorgen eller? Anonymkode: cf2ad...949
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #13 Skrevet 6. februar 2016 Joda vi har fortsatt å møtes. Både han og jeg er nok ganske betatt av hverandre Hilsen TS Anonymkode: cf2ad...949
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #14 Skrevet 6. februar 2016 Det er bra. Det er viktig å ta kontakt slik som du har gjort og ikke bare sitte der tafatt med baggen full av prinsessesyndrom mens man venter på at mannen skal "jakte". Den såkalte "jakten" mange prater om er bare piss som er funnet på av kvinner for å unskylde at mannen ikke egentlig var interessert i dem (litt lignende "friend-zonen" mange menn snakker om). Det er sikkert noen reelle tilfeller der mannen "må jakte" og der kvinner faktisk "friend-zoner", men det er bare en liten promille. Anonymkode: 1caa0...0b8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #15 Skrevet 8. februar 2016 Nei... Jeg mistet han! :~( Hilsen TS Anonymkode: cf2ad...949
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #17 Skrevet 8. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei... Jeg mistet han! :~( Hilsen TS Anonymkode: cf2ad...949 Anonymkode: d1d89...0b3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #18 Skrevet 8. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei... Jeg mistet han! :~( Hilsen TS Anonymkode: cf2ad...949 Hva skjedde? Anonymkode: 7fdf4...2ea
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #19 Skrevet 8. februar 2016 Skjønner ikke helt hva som skjedde. Vi møttes på torsdagen hjemme hos meg, og det endte med at han sov her. Jeg opplevde i hvert fall denne kvelden/natten som innmari koselig. Våken nesten hele natten, kysset, pratet, koset. Hadde sex tre gang, veldig mye tiltrekning. Han sa han var blitt sterkt betatt av meg. Ser selvfølgelig ikke bort fra at han kanskje opplevde denne daten annerledes enn meg. Fredagen og lørdagen initierte han kontakt på mld. På lørdagen skjedde noe over mld som jeg tror kan ha avtent han litt.. Påpekte at han var ganske uoppmerksom, på en litt ironisk måte. Vanskelig å forklare her, men han spurte om noe som viset at han ikke hørt på meg. Det handlet om hobbyen min. Etter det har han sendt mld og forklart seg uten at jeg bedt om akkurat det.. Men ikke tatt initiativ til å finne på noe, bruker ekstremt lang tid på å respondere. Har ikke sett han på hele helgen og ikke hørt noe fra ham igår eller idag :/ Anonymkode: cf2ad...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå