Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #1 Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen som har tenkt seg på kino i løpet av festivalen? (www.filmfrasor.no) Jeg har vært på en fra Thailand i dag - den var råsøt. Jeg har også lyst til å se Infernal Affairs 2 og 3 fra Kina. 1-ern har jeg sett på dvd, og den var skikkelig kul. Er det noen andre som har spottet ut noen filmer de vil se?
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 INGEN andre som skal på festivalen? :o Neinei, jeg får sitte her og diskutere for meg selv jeg da. I dag var jeg på en kinesisk film, Infernal Affairs 2, som var dødskul. Skikkelig Gudfaren-greie. Jeg har nå en brasiliansk jeg vil se, som skal være både spennende og morsom. Synd det er så få indiske filmer, kunne godt tenkt meg noe fra Bollywood.
Gjest avstandsforhold... Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 heldiggris som er i Oslo og kan gå på festival, du...
Gjest StoreSky Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg vil se den japanske (kastende kniver/dolker ellerhvanådetvardenhet!)
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 Har kjempelyst å se den flygende dolke-filmen, men det blir nok på vanlig kino og ikke i sør. Den kommer på kino, gjør den ikke? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 The house of flying daggers (eller noe i den duren) går i hvert fall på lørdag i Oslo, men jeg har hørt at den skal settes opp utenom festivalen også litt senere i måneden. Så antakeligvis vil den da gå over hele landet. Den tror jeg er bra. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå