Gå til innhold

Er menn i 20 årene kun ute etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av "Alle menn vil kun ha sex" - tråden. Jeg har fått et inntrykk av at menn som er i 20 årene er kun ute etter sex og ingen faste forhold. Dette er noe jeg ser hele tida på datingmarkedet og jeg går ikke etter den kjekkeste, mest ettertraktede mannen. Jeg har datet menn med forskjellig type stil, interesser og utseende, men de alle sier at de ikke er klar for noe forhold, men vil gjerne ha sex... :dry:

Hvorfor skal dating være så vanskelig?

Anonymkode: c2a34...da8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann i midten av 20 årene og har alltid ønsket et forhold. Har gjort siden starten av 18-20 årene men skal ikke skryte på meg at jeg tar kontakt med så mange nye. 

Ikke alle som syntes det er like lett og bli med masse nye mennesker hele tiden og hvertfall ikke med det motsatte kjønn når man ikke har så mye erfaring. 

Har lært meg og være fornøyd med det jeg har:)

Anonymkode: a72aa...767

• Liker 1
Skrevet

Hmm... For meg har det vært omvendt. Alltid møtt menn som er ute etter forhold. Det kommer nok litt an på hva slags menn man går etter, og en del flaks/uflaks alt etter hva man søker selv. :)

Skrevet

Når jeg var i 20 årene ville jeg ha begge deler.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Dating er vanskelig fordi menn som vil knulle går jo fra dame til dame. Menn som vil ha forhold finner jo dame på 1-2-3. Sitter du passivt og venter, så kan du like gjerne spille lotto.
Det er flere kvinner som ønsker seg forhold enn menn som ønsker seg forhold i 20-årene. Så hvis du skal ha bedre odds må du nok se etter menn som er 30+ , til og med 40+.

Skrevet

Nei, SEX får vente til den rette dama er på plass. 

Anonymkode: b6e1d...30e

Skrevet

Hvor er det du treffer disse mennene som bare vil ha sex da? Byen? Tinder?

Skrevet
7 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Dating er vanskelig fordi menn som vil knulle går jo fra dame til dame. Menn som vil ha forhold finner jo dame på 1-2-3. Sitter du passivt og venter, så kan du like gjerne spille lotto.
Det er flere kvinner som ønsker seg forhold enn menn som ønsker seg forhold i 20-årene. Så hvis du skal ha bedre odds må du nok se etter menn som er 30+ , til og med 40+.

Det blir for stor aldersforskjell for min smak

2 minutter siden, palamina skrev:

Hvor er det du treffer disse mennene som bare vil ha sex da? Byen? Tinder?

Bruker ikke Tinder, men møter de i normale sosiale sammenhenger som skole, gjennom fellesvenner og en svært sjelden gang byen. Kanskje det bare er jeg som har uflaks :vetikke:

Anonymkode: c2a34...da8

• Liker 1
Skrevet

Tror det varierer hvor i landet du er. Der det er mange damer (Oslo) er de nok mest ute etter sex. Der det er flest menn (bygda, andre byer kanskje?) gifter de seg gjerne i 20-årene.
Har mange gifte mannlige venner i starten av 20-årene, men vi bor ikke i Oslo men en annen by. ;) 

Anonymkode: b2177...a1c

Skrevet
10 timer siden, Trollkarlen skrev:

Ikke min erfaring. Ikke vanskelig å finne bra  menn i 20-årene som søker solide forhold. 

Anonymkode: db9f7...cd6

Skrevet

Det er da mange menn i 20-åra som er i forhold. Min samboer er 23 f.eks. Glad i sex med meg er han, og det er da bare bra

Anonymkode: e0132...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...