AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Bestilte en ny telefon lørdag, 9.jan, og har ikke fått den enda. Det står på cdon.com at den "behandles" og ikke sendt engang. Hvor lang tid tar det før jeg får pakka? Det står 1-3 arbeidsdager før den blir sendt, men det har den altså ikke blitt enda.. Anonymkode: 87c6e...f9f
Gjest chisandra Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 (endret) Den reelle sendedatoen ble jo da ikke før tidligst den 11. Men så du om de hadde den på lager da? Endret 14. januar 2016 av chisandra
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 20 minutter siden, chisandra skrev: Den reelle sendedatoen ble jo da ikke før tidligst den 11. Men så du om de hadde den på lager da? Sto at de hadde den på lager, ja ts Anonymkode: 87c6e...f9f
Gjest chisandra Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sto at de hadde den på lager, ja ts Anonymkode: 87c6e...f9f Da blir den sikkert sendt i løpet av morgendagen eller noe. Har bestilt derfra flere ganger, aldri noe plunder.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestilte en ny telefon lørdag, 9.jan, og har ikke fått den enda. Det står på cdon.com at den "behandles" og ikke sendt engang. Hvor lang tid tar det før jeg får pakka? Det står 1-3 arbeidsdager før den blir sendt, men det har den altså ikke blitt enda.. Anonymkode: 87c6e...f9f Du får sende dem en e-post og høre. Er ikke verre enn det. 1-3 dager er jo senest i går (onsdag) så om den ikke er sendt ennå ville jeg purret. Anonymkode: cd5a6...f11
Legokloss Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Jeg opplevde et par ganger før jul at sendebekreftelsen fra cdon kom på epost etter at jeg hadde fått pakken (!) Regner med at det var fordi de hadde mye og gjøre, så kan være noe sånt nå også.. Hvis reell første sendedag var mandag 11, så 1-3 dager burde du få den i morgen, lørdag eller mandag (avhengig av om du må hente på posten) så ville ventet til mandag ettermiddag med å purre..
Viernes Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestilte en ny telefon lørdag, 9.jan, og har ikke fått den enda. Det står på cdon.com at den "behandles" og ikke sendt engang. Hvor lang tid tar det før jeg får pakka? Det står 1-3 arbeidsdager før den blir sendt, men det har den altså ikke blitt enda.. Anonymkode: 87c6e...f9f Har du fått mail fra de om at du må bekrefte at -- (ja, hva var det nå som måtte bekreftes igjen)? Bestilte mobil derfra selv,og det stod bare "behandles" i en evighet, så jeg tok kontakt med de på chat. De sa da at jeg skulle ha fått en mail med en bekreftelseslink eller gud vet hva som måtte bekreftes før de kunne sende den ut. Så, sjekk mailen din for det, hvis ikke får du kontakte de på chatten, de tok i mot bekreftelsen der også. Etter det ble den kjapt sendt!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #8 Skrevet 14. januar 2016 Har hatt trøbbel med CDON. Pakken ble hardnakket påstått sendt, men kom aldri. De ville ikke sjekke hvor den kunne blitt av før det var gått 21 dager. Da viste det seg at det hadde skjedd en glipp på varelageret, og at den faktisk aldri var blitt sendt. Dette tok dem utrolig kort tid å finne ut av, men de sto på sitt i 3 uker før de ville sjekke. Ingen beklagelser, fikk bare et, "ja ja, NÅ er varen sendt ihvertfall." Har handlet mange ganger der, men dette gjorde at jeg nå ser andre plasser neste gang jeg handler. Anonymkode: affc2...190 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Jeg har også negativ erfaring med CDON i det siste, og ingen forståelse eller beklagelse fra dem sin side. Har ikke lyst til å bruke dem mer. Anonymkode: 33984...ed6 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 Fikk melding i dag om at den ble sendt så nå er den heldigvis på vei! Ts Anonymkode: 87c6e...f9f
Lofotfrøken Skrevet 15. januar 2016 #11 Skrevet 15. januar 2016 Pakker fra Cdon kommer som regel ganske raskt har jeg erfart, men bra at den er på vei nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå