Gå til innhold

Gutter/menn, et spørsmål til dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du prøver deg på sex etter 1-2 dater og hun avviser, og sier hun vil vente litt. Er det positivt eller negativt? 

Ser dere på jenter som dere kan få i seng lett, som kjæreste emne?

Anonymkode: 16b2e...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ei dame hadde vært "sparsom" så hadde jeg tatt det utelukkende positivt, men jeg hadde nok blitt et nervevrak innvendig fordi at jeg hadde trodd at hun ikke likte meg. Men nå er ikke jeg en som kan brukes som noen form for "fasit" heller da.

Skrevet

Tja enten vil hun vente litt eller så er hun ikke intresert  i deg/usikker på følelsene enda. Det kan og være at hun syns du var litt for pushy litt for tidlig.

Kan ikke svare om jenter da jeg er jente sjøl, men om jeg snur på spm til å gjelde det som er aktuelt for meg: gutter

Nei, sex er noe man er to om, jeg har vært i forhold med gode snille gutter som har startet med sex tidlig og der hvor sexen har vært senere. I min verden er det viktigste om man liker hverandre, på hvilket tidspunkt i forholdet man har sex er ikke like vesentlig

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hverken det ene eller det andre for min del. 

edit: forøvrig enig i det guttemann skrev

Endret av studerende
  • Liker 1
Skrevet

Hverken det ene elle det andre her heller. Men ref. tråden om at "Hun hadde sex med andre og ikke med meg": Hvis hun gjør seg mer kostbar med meg enn jeg vet hun er med andre, ER det faktisk et minus.

• Liker 3
Skrevet

Det guttemann sa. 

• Liker 2
Skrevet

Artig dilemma for kvinner. 

Venter du med drømmegutten/mannen og han senere får hvite om masse ons er det kroken for noen, 

enkel konklusjon tilsier at henne ikke var like tent på deg som for andre derav ekstremt negativt. 

Derfor handlinger har konsekvenser:) 

Anonymkode: 1c379...03d

Skrevet

Nå jeg er jeg kvinne (TS) jeg har ikke ligget med mange menn. Så den er jo grei. 

Anonymkode: 16b2e...3be

Skrevet

Hadde ikke "prøvd meg på sex" med mindre det var signaler det ikke hadde gått an å misforstå. Man kan ikke anta at alle synes det er greit med slike tilnærmelser så tidlig i et (potensielt) forhold, og tør å avvise i frykt for å skremme bort mannen som ellers er et lovende kjæresteemne. Da tar man det heller som det kommer og fokuserer på å være seg selv og om du liker dama for den hun er, og ikke den hun gjerne vil være for deg :)

Anonymkode: 42359...d0b

Skrevet
Den 14. januar 2016 at 21.37, AnonymBruker skrev:

Artig dilemma for kvinner. 

Venter du med drømmegutten/mannen og han senere får hvite om masse ons er det kroken for noen, 

enkel konklusjon tilsier at henne ikke var like tent på deg som for andre derav ekstremt negativt. 

Derfor handlinger har konsekvenser:) 

Anonymkode: 1c379...03d

Både jeg og typen har hatt en del ONS. Likevel valgte vi å vente lenge med sex med hverandre. Han ville også vente. Fordi han følte at vi hadde klikket bra, og ville bli kjent før vi hadde sex. Jeg ville vente av samme grunn. Men vi har begge to hatt sex på første date flere ganger før, men begge er enig i at det har vært hvor det kanskje ikke har vært aktuelt med et forhold. 

Anonymkode: dbd0a...0ad

• Liker 1
Skrevet

Menn jeg vil noe mer med, venter jeg litt med sexen også, for å gjøre det mer spennende. Menn man bare vil ha utløp for sin seksuelle tenning med, bare knuller man og hiver ut etterpå. Ta det positivt at hun vil vente, da er du verdt litt mer enn et knull

Anonymkode: 19cf2...e55

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet om ei jente vil ha sex når kjemien er der. Ser virkelig ikke hvorfor det skal være negativt om jeg initierer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...