AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #41 Del Skrevet 20. januar 2016 En bekjent av meg hadde operert vekk tunge øyelokk, og jeg så at noe var forandret til positivt. Hun så mer våken ut. Var vant med å se henne med mascara til vanlig (med tunge øyelokk) , og da hun sa hva hun hadde gjort sa jeg: "trodde det var fordi du ikke brukte sminke" Anonymkode: a41d4...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 20. januar 2016 #42 Del Skrevet 20. januar 2016 Du var jo fin...egentlig... Fy f@en da følte jeg meg teit etterpå. Mente ikke noe vondt, men syntes ikke kjolen hun hadde på seg var fin og klarte ikke å finne noe smart å si i farta. Ellers er jeg en som tuller mye, så husker ikke alle rare ting jeg sier. Jeg tror jeg tuller 10x mer enn normale mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lostpenguin Skrevet 20. januar 2016 #43 Del Skrevet 20. januar 2016 "Puppene dine er liksom som eggeplommen i speilegg, helt til man tar på de, da er de deilige." Vet jeg har små pupper altså, men.. "Med magen du har nå ser man tydelig at du kommer til å bli veldig vakker når du blir gravid." Klarte å lure av meg "Oi, så små baller du har!" første gangen jeg så utstyret til personen jeg da drev med. Innså at det kanskje ikke var et så hyggelig kompliment 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #44 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg slanket meg for første gang. Hadde blitt ganske stor i strl og omtalte meg selv som feit rundt andre. Var veldig ivrig når jeg begynte å gå ned i vekt og planla hvor og hvem jeg skulle gi klærne mine til som kom til å bli for store. Så under en samtale: jeg: gleder meg til å bytte ut hele klesskapet!! Hun: du er ikke så tjukk da, tror du at du må kvitte deg med alt? jeg: ja.. Jeg er tjukk jo. også fikk jeg lirt ut av meg: når klærne mine er for store kan du få arve alle klærne mine.. mente det jo snilt, men fikk jo på en måte sagt at hun var like feit som meg. Mente jo bare at hun skulle få masse klær, ta det hun ville og kaste resten. ps: jeg mente det snilt altså Anonymkode: e2808...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #45 Del Skrevet 21. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ennå ikke lært meg at andre kanskje tolker min "Du ser litt trøtt / sliten ut" som at de ser forferdelig ut, og ikke at jeg mener det av omsorg Hadde ei tidligere venninne på vgs som ble skikkelig sur for det, og gikk sur hele dagen selv om det var min måte å bry meg på. Lærte ikke den gangen heller, men enkelte andre (voksne) har heldigvis tatt den pent og svart som "ja, litt mye i det siste" eller lignende. Anonymkode: eca2d...4f9 Du er i godt selskap Anonymkode: a8a7a...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #46 Del Skrevet 21. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg slanket meg for første gang. Hadde blitt ganske stor i strl og omtalte meg selv som feit rundt andre. Var veldig ivrig når jeg begynte å gå ned i vekt og planla hvor og hvem jeg skulle gi klærne mine til som kom til å bli for store. Så under en samtale: jeg: gleder meg til å bytte ut hele klesskapet!! Hun: du er ikke så tjukk da, tror du at du må kvitte deg med alt? jeg: ja.. Jeg er tjukk jo. også fikk jeg lirt ut av meg: når klærne mine er for store kan du få arve alle klærne mine.. mente det jo snilt, men fikk jo på en måte sagt at hun var like feit som meg. Mente jo bare at hun skulle få masse klær, ta det hun ville og kaste resten. ps: jeg mente det snilt altså Anonymkode: e2808...362 Ooooh... :o Anonymkode: a8a7a...cb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. januar 2016 #47 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Jeg har fått høre at jeg har skiftet kjønn, siden det ikke passet seg å ha venninner når man er en mann, så jeg er herved en mann Jeg fikk vite at jeg nå er akseptert i gjengen fordi jeg er en mann,. Skulle tro dette var i tenårene og at man derfor trenger godkjennelse for å være på samme sted som dem, men neida vi snakker 30+ Endret 21. januar 2016 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå