Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har søkt i skattelistene og nå ønsker jeg ikke at det skal vises hvem jeg har søkt etter. Det kommer oppnår man trykker i det hvite feltet hvor man fyller inn navn.

Hvordan fjerner jeg dette? Har W XP.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om du skal gå inn på verktøymenyen i exploreren, alternativer for internett- velg arkfanen hvor det står innhold, og videre inn på autofullfør og tilhbakestill skjemaer. Kan hende jeg er helt på jordet, men trooor det var slik jeg gjorde det.

Skrevet

Du husker rett Viva.

Hvis det kun er et enkelt søkeord du vil fjerne kan du merke det, og trykke delete.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg lurer på om du skal gå inn på verktøymenyen i exploreren' date=' alternativer for internett- velg arkfanen hvor det står innhold, og videre inn på autofullfør og tilhbakestill skjemaer. Kan hende jeg er helt på jordet, men trooor det var slik jeg gjorde det.[/quote']

Blir det slik at alle steder hvor jeg har innloggingsord også forsvinner? (eks..koder til bokklubber, nicnnavn).

Gjest Anonymous
Skrevet
Du husker rett Viva.

Hvis det kun er et enkelt søkeord du vil fjerne kan du merke det, og trykke delete.

Dette kunne jeg gjøre før, men av en eller annen grunn går ikke det lenger. Trykker delet..men borte blir det ikke! Kunne tenkt meg å kun fjerne navn fra søk i skattelistene :-?

Gjest BEDUINEN
Skrevet

Last ned www.ccleaner.com og se om ikke det blir borte.

Søkeordene på Google toolbar forsvinner. Det er også mulig å velge ander innstillinger enn default.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er problemet når det gjelder søkning i skattelister?

De aller fleste gjør det, og de søker på familie, venner, kjendiser, uvenner, ekser osv.

Paranoia?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva er problemet når det gjelder søkning i skattelister?

De aller fleste gjør det, og de søker på familie, venner, kjendiser, uvenner, ekser osv.

Paranoia?

Å??? Alle? nei, for en sykelig nysgjerrighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...