AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg er 39 år, og har i åresvis blitt fortalt hvor gammel jeg er av en kollega som er 9 år yngre... i tillegg var det en fyr nå som skulle sjekke meg opp, 4 år yngre enn meg som omtalte meg som gammel, han var en boy toy som jeg skulle bruke .... ( her er jeg 4 år eldre ) jeg har vært haugammel altså i 10 år.. det siste grenset til en form for manipulasjon..for å trykke meg ned litt, er drittlei den mennesketypen-noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 89770...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Del Skrevet 14. januar 2016 Men ærlig talt, du er jo gammel. Det er jo ikke noe å legge skjul på når det sprader vakre 18-25 år gamle jenter rundt i gatene. Det er DE som er unge, du er gammel. Verre er det ikke. Og siden du vil ha en boytoy, så er det ikke sikkert han vil ha en cougar. Anonymkode: 48605...6c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Del Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men ærlig talt, du er jo gammel. Det er jo ikke noe å legge skjul på når det sprader vakre 18-25 år gamle jenter rundt i gatene. Det er DE som er unge, du er gammel. Verre er det ikke. Og siden du vil ha en boytoy, så er det ikke sikkert han vil ha en cougar. Anonymkode: 48605...6c6 Hva kaller du åttiåringer for da? DE er gamle. Anonymkode: 6b10d...5ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. januar 2016 #4 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg er eldre enn deg og har bare opplevd det motsatte. Kan det være noe i forhold til hvordan du kler deg eller hvordan du ter deg som gjør at du virker eldre enn det du egentlig er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 14. januar 2016 #5 Del Skrevet 14. januar 2016 39 år og gammel, faktisk....folk er i ferd med å bli gærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Del Skrevet 14. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ærlig talt, du er jo gammel. Det er jo ikke noe å legge skjul på når det sprader vakre 18-25 år gamle jenter rundt i gatene. Det er DE som er unge, du er gammel. Verre er det ikke. Og siden du vil ha en boytoy, så er det ikke sikkert han vil ha en cougar. Anonymkode: 48605...6c6 Er du kvinne eller mann og hvor gammel er du selv? Anonymkode: 5ce23...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #7 Del Skrevet 14. januar 2016 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg er eldre enn deg og har bare opplevd det motsatte. Kan det være noe i forhold til hvordan du kler deg eller hvordan du ter deg som gjør at du virker eldre enn det du egentlig er? Eller rett og slett hvem hun omgås?! Anonymkode: 54c50...bbb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. januar 2016 #8 Del Skrevet 14. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eller rett og slett hvem hun omgås?! Anonymkode: 54c50...bbb Ja, eller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. januar 2016 #9 Del Skrevet 14. januar 2016 Da jeg var 14, syntes jeg alle over 25 var gamle. Jeg har justert denne synsmåten med egen stigende alder. 39 er virkelig ikke å være gammel! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. januar 2016 #10 Del Skrevet 14. januar 2016 Alt er relativt. Du vil alltid være gammel for noen. Ikke legg det på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 14. januar 2016 #11 Del Skrevet 14. januar 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39 år, og har i åresvis blitt fortalt hvor gammel jeg er av en kollega som er 9 år yngre... i tillegg var det en fyr nå som skulle sjekke meg opp, 4 år yngre enn meg som omtalte meg som gammel, han var en boy toy som jeg skulle bruke .... ( her er jeg 4 år eldre ) jeg har vært haugammel altså i 10 år.. det siste grenset til en form for manipulasjon..for å trykke meg ned litt, er drittlei den mennesketypen-noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 89770...014 Du får begynne å omgås folk som er eldre enn deg, da. Kollegaen din får du sette på plass ved å fortelle at han bare er barnet. Spør om han føler at han er uerfaren og barnslig, som må kommentere din alder. Han som prøvde å sjekke deg opp, brukte gal strategi. Jeg er eldre enn deg, men får aldri høre at jeg er gammel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #12 Del Skrevet 14. januar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39 år, og har i åresvis blitt fortalt hvor gammel jeg er av en kollega som er 9 år yngre... i tillegg var det en fyr nå som skulle sjekke meg opp, 4 år yngre enn meg som omtalte meg som gammel, han var en boy toy som jeg skulle bruke .... ( her er jeg 4 år eldre ) jeg har vært haugammel altså i 10 år.. det siste grenset til en form for manipulasjon..for å trykke meg ned litt, er drittlei den mennesketypen-noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 89770...014 Var boy toy hans ord? Boy toy på 35? Anonymkode: 5ce23...143 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 14. januar 2016 #13 Del Skrevet 14. januar 2016 Men spiller det noen rolle om noen betegner oss gammel? Man er jo den alderen man er. En 20 åring er gammel i forhold til et barn på 7. 40 åringer er gamle i forhold til 20 åringer. 80 åringer er gamle i forhold til 60 åringer. Er det virkelig noe å bry seg om at noen sier man er gammel? Jeg bryr meg i hvert fall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #14 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg er snart 30 og jeg synes 35 er gammelt.... Anonymkode: 5043b...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunamuna Skrevet 14. januar 2016 #15 Del Skrevet 14. januar 2016 Ærlig talt, disse folka du omgås - vet de hva ordet gammel betyr? Finn deg noen mer opplyste venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #16 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg ser ikke gammel ut i det hele tatt, han som sjekket meg opp var visst en "boy toy" men han var 35 .... ! cluet er at disse menneskene bruker det bevisst for en eller annen grunn, som å manipulere deg "ned" Anonymkode: 89770...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #17 Del Skrevet 14. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var boy toy hans ord? Boy toy på 35? Anonymkode: 5ce23...143 Ja. Han var en drittsekk. Anonymkode: 89770...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #18 Del Skrevet 14. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er snart 30 og jeg synes 35 er gammelt.... Anonymkode: 5043b...ef8 Fem år går fort gamla Anonymkode: 6b10d...5ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 14. januar 2016 #19 Del Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39 år, og har i åresvis blitt fortalt hvor gammel jeg er av en kollega som er 9 år yngre... i tillegg var det en fyr nå som skulle sjekke meg opp, 4 år yngre enn meg som omtalte meg som gammel, han var en boy toy som jeg skulle bruke .... ( her er jeg 4 år eldre ) Anonymkode: 89770...014 Jeg vet ikke hva som er mer idiotisk å kalle en 39 åring gammel eller å kalle en 35 åring boy toy, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #20 Del Skrevet 14. januar 2016 Det er manko på gentlemen for tiden, forstår jeg. 1. Det er uhøflig å spørre om en kvinnes alder, 2. Du kaller ikke en kvinne gammel! Wtf? Om hun så er 85 år, du kaller henne ikke gammel opp i fleisen på henne. Det er veldig viktig for kvinner å se ung ut så lenge som mulig. Det skjønner vel enhver idiot som ikke har levd under en stein hele livet. De mennene som du har truffet må jo være sosialt tilbakestående. Anonymkode: 86440...36c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå