Gå til innhold

Er det noen vits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en mann fra tinder for noen uker siden. Vi hadde en hyggelig, men ikke superlang date og han sa han hadde lyst til å treffes igjen (men det sier vel alle for å være høflig). Jeg reiste bort ikke så lenge etterpå, har nettopp kommet tilbake. I løpet av tiden jeg var borte hadde vi to meldingsutvekslinger, først en han startet, så en jeg startet. Har ikke hørt noe fra ham på et par uker nå, men jeg har heller ikke sendt flere meldinger. Han virker som en fin fyr, kjekk og grei, men kanskje for kjekk for meg som ikke er så mye å se på. Jeg likte ham og har lyst til å bli kjent med han, men jeg vet ikke om det er noen vits i å høre om han vil når det har gått så lang tid siden første gang. Han kan finne penere damer enn meg og jeg lurer på om jeg virker desperat eller høy på meg selv hvis jeg ber ham ut nå etter ganske lang tid uten en lyd fra han. Jeg bør kanskje skjønne tegningen, han er ikke interessert. På den andre siden har vi ingen felles venner, så hvis jeg dummer meg ut er det lite sannsynlig at jeg kommer til å treffe ham igjen, så jeg har egentlig ikke noe å tape på det annet enn litt selvtillit.

Anonymkode: f095c...20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som intet våger intet vinner. :)

Anonymkode: 1ab2d...151

• Liker 1
Skrevet

Det er verdt et forsøk. Spør om han kunne tenke seg å plukke opp igjen tråden der dere slapp. :)

Anonymkode: bff56...822

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Jeg syns du burde prøve å kontakte han :) Hvis du ikke gjør det, så kan det hende du angrer i ettertid, men at det da er for sent...

Gjest Blomsterert
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff en mann fra tinder for noen uker siden. Vi hadde en hyggelig, men ikke superlang date og han sa han hadde lyst til å treffes igjen (men det sier vel alle for å være høflig). Jeg reiste bort ikke så lenge etterpå, har nettopp kommet tilbake. I løpet av tiden jeg var borte hadde vi to meldingsutvekslinger, først en han startet, så en jeg startet. Har ikke hørt noe fra ham på et par uker nå, men jeg har heller ikke sendt flere meldinger. Han virker som en fin fyr, kjekk og grei, men kanskje for kjekk for meg som ikke er så mye å se på. Jeg likte ham og har lyst til å bli kjent med han, men jeg vet ikke om det er noen vits i å høre om han vil når det har gått så lang tid siden første gang. Han kan finne penere damer enn meg og jeg lurer på om jeg virker desperat eller høy på meg selv hvis jeg ber ham ut nå etter ganske lang tid uten en lyd fra han. Jeg bør kanskje skjønne tegningen, han er ikke interessert. På den andre siden har vi ingen felles venner, så hvis jeg dummer meg ut er det lite sannsynlig at jeg kommer til å treffe ham igjen, så jeg har egentlig ikke noe å tape på det annet enn litt selvtillit.

Anonymkode: f095c...20f

Vis selvtillit og spør du. 

Skrevet

Noen uker er ikke "for lang tid". Vet han at du skulle reise bort?
Jeg ville sendt han en melding "Hei! Ah, akuratt kommet tilbake til hverdagen i xxx etter noen uker i xxx. Fin tur, men også litt godt å komme hjem. Hvordan står det til med deg om dagen? Lyst til å ta en kaffe igjen en av dagene? :) "

det værste som kan skje er at han sier nei, men da har du hvertfall prøvd og det vil han uansett sette respekt av! Ikke noe flaut med å prøve :)

Anonymkode: 63c76...120

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...