AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Del Skrevet 14. januar 2016 Hvor stort laken til 75*200 madrass? Og hvor er de billigst? Må ha i dag eller i morgen, så må i fysisk butikk Anonymkode: 64fc0...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. januar 2016 #2 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Laken i samme størrelse. Det er selvfølgelig beregnet slik at det er stoff nok til å brette innunder madrassen. Formsydde laken er på samme måte. Kid og Princess har vanligvis rimelige laken. Det pleier ofte ofte å stå tilbudskurver i butikkene. Skeidar, Ikea og den type butikkker/sentre har også sengetøyavdelinger. Endret 14. januar 2016 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 14. januar 2016 #3 Del Skrevet 14. januar 2016 Minst 90 cm i bredde. Produsentene beregner alt for lite tøy til at det sitter godt rundt madrassen etter min erfaring. Da vi fikk stretchlaken til vår seng på 150, fikk vi et på 215 og det sitter greit. Jysk har en billigserie som fungerer greit, men legger du i litt mer har Kid en god serie. http://www.kid.no/Product/Item.aspx?itemid=500509002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. januar 2016 #4 Del Skrevet 14. januar 2016 2 minutter siden, Ulven skrev: Minst 90 cm i bredde. Produsentene beregner alt for lite tøy til at det sitter godt rundt madrassen etter min erfaring. Da vi fikk stretchlaken til vår seng på 150, fikk vi et på 215 og det sitter greit. Jysk har en billigserie som fungerer greit, men legger du i litt mer har Kid en god serie. http://www.kid.no/Product/Item.aspx?itemid=500509002 Det kommer selvfølgelig også an på dybden av madrassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 14. januar 2016 #5 Del Skrevet 14. januar 2016 3 minutter siden, Arabella skrev: Det kommer selvfølgelig også an på dybden av madrassen. Vi har rammemadrass med trekk, så vi legger kun lakenet under overmadrassen. 150 laken fungerer ikke og blir alt for lite, og blir brukt på 90 sengene til ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. januar 2016 #6 Del Skrevet 14. januar 2016 2 minutter siden, Ulven skrev: Vi har rammemadrass med trekk, så vi legger kun lakenet under overmadrassen. 150 laken fungerer ikke og blir alt for lite, og blir brukt på 90 sengene til ungene. Så rart. Jeg har en vanlig dobbeltseng, med to separate madrasser og en dobbel overmadrass på 8-10 cm høyde. Jeg legger også lakenet under overmadrassen, men 150 X 200 fungerer stort sett fint hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå