AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Jeg kan kjøpe meg inn i et eierforhold til en hest, men jeg kan like gjerne gå i stallen når jeg vil. Vedkommende har hester for å ha et tilbud til ungdommer i byen. Jeg er ikke så allergisk at jeg ikke kan gå inn i en stall og være der noen timer, men allergien stopper det å strigle og også det å bruke hesten, leietøm går bra. Det er når jeg får motvind i ansiktet at jeg får problemer, og inne i boksen. Jeg kan ikke møkke ut for eksempel. Jeg har få hobbyer mer i og med allergien. Men jeg har økonomi til å ha hest og vil gjerne bidra at ungdommene har et tilbud etter at kommunens tilbud ble lagt ned. Samtidig vet jeg at å få for-ryttere som er stabile kan være et problem. De må ha faste dager de stiller opp på. Ellers tar stallen seg av morgen og kveldsritualet. Hvor vanskelig er det å få til gode hestepassere? Har hørt at det kan være vanskelig, men dette er i en av Norges største byer. Og hvordan vet man at de har nok erfaring til å ta litt ansvar? Anonymkode: 176e7...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå