xxhmj Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 (endret) Kan man få mørkere areola før mensen? Jeg og samboer har aldri lagt merke til det Før. Men har så vondt i brystet. Men det er normalt for meg en uke før mensen. Men helt klart at det har blitt mørkere. Også sliter jeg med mye luft i magen. 🙈 Endret 14. januar 2016 av xxhmj
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Da jeg ble gravid var en av de første tegnene at brystvortene ble mye mørke, nesten blåaktige en stund. Skyldes hormoner. Anonymkode: 242c4...c83
xxhmj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2016 De er ikke blåaktige enda. Men de har ihvertfall blitt mørkere og blodårene syntes mye mer. Men jeg vet ikke. Jeg studerer ikke puppa mine før mensen så vet ikke om.det er pga mensen kommer snart. Da jeg har så vondt i brystene. 😣 når testet du deg? Hvor mange dpo?
xxhmj Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2016 Nå har jeg så vondt i brystene at når jeg går så kjenner jeg det virkelig godt for å si det sånn og blodårene på puppen syntes så godt at til og med blodåre som går over de mørke rundt brystvorten syntes! +sterkere mørk ring rundt. Jeg syntes det egentlig er tidlig å merke såpass med symptomer . Er 7dpo. Tror jeg. Føler mensen er på vei siden jeg føler meg våt der nede. Skal ha mensen om en uke. Men samboer sa han aldri hadde sett puppa mine sånn. Bør jeg vente til ikm med å teste eller kan jeg ta en test om et par dager?