xxhmj Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 (endret) Kan man få mørkere areola før mensen? Jeg og samboer har aldri lagt merke til det Før. Men har så vondt i brystet. Men det er normalt for meg en uke før mensen. Men helt klart at det har blitt mørkere. Også sliter jeg med mye luft i magen. 🙈 Endret 14. januar 2016 av xxhmj
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Da jeg ble gravid var en av de første tegnene at brystvortene ble mye mørke, nesten blåaktige en stund. Skyldes hormoner. Anonymkode: 242c4...c83
xxhmj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2016 De er ikke blåaktige enda. Men de har ihvertfall blitt mørkere og blodårene syntes mye mer. Men jeg vet ikke. Jeg studerer ikke puppa mine før mensen så vet ikke om.det er pga mensen kommer snart. Da jeg har så vondt i brystene. 😣 når testet du deg? Hvor mange dpo?
xxhmj Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2016 Nå har jeg så vondt i brystene at når jeg går så kjenner jeg det virkelig godt for å si det sånn og blodårene på puppen syntes så godt at til og med blodåre som går over de mørke rundt brystvorten syntes! +sterkere mørk ring rundt. Jeg syntes det egentlig er tidlig å merke såpass med symptomer . Er 7dpo. Tror jeg. Føler mensen er på vei siden jeg føler meg våt der nede. Skal ha mensen om en uke. Men samboer sa han aldri hadde sett puppa mine sånn. Bør jeg vente til ikm med å teste eller kan jeg ta en test om et par dager?
emhanse Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 3 minutter siden, xxhmj skrev: Nå har jeg så vondt i brystene at når jeg går så kjenner jeg det virkelig godt for å si det sånn og blodårene på puppen syntes så godt at til og med blodåre som går over de mørke rundt brystvorten syntes! +sterkere mørk ring rundt. Jeg syntes det egentlig er tidlig å merke såpass med symptomer . Er 7dpo. Tror jeg. Føler mensen er på vei siden jeg føler meg våt der nede. Skal ha mensen om en uke. Men samboer sa han aldri hadde sett puppa mine sånn. Bør jeg vente til ikm med å teste eller kan jeg ta en test om et par dager? Jeg merka overhodet ingenting da jeg ble gravid med 1.mann. Da tok jeg bare 'nok en test for å bekrefte bom også denne mnd'. Nå med andremann var jeg så bombesikker på at det stemte allerede en uke etter EL. Brystvortene sluttet aldri å være såre, og er det fortsatt idag når jeg er 9 uker på vei. Jeg testet allerede 8DPO og fikk negativ. Det ble jo til at jeg fikk en forsmak på skuffelsen, selv om jeg jo visste det var aaaaltfor tidlig! 10DPO fikk jeg en ultrasvak positiv test og jeg tok en digital test som slo ut positivt 13DPO. Så klarer du vente bør du iallfall vente til 10-11DPO tenker jeg:-) Jeg har også mørkere brystvorter med synlige blodårer i det "mørke".... 😳🙈
xxhmj Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2016 19 minutter siden, emhanse skrev: Jeg merka overhodet ingenting da jeg ble gravid med 1.mann. Da tok jeg bare 'nok en test for å bekrefte bom også denne mnd'. Nå med andremann var jeg så bombesikker på at det stemte allerede en uke etter EL. Brystvortene sluttet aldri å være såre, og er det fortsatt idag når jeg er 9 uker på vei. Jeg testet allerede 8DPO og fikk negativ. Det ble jo til at jeg fikk en forsmak på skuffelsen, selv om jeg jo visste det var aaaaltfor tidlig! 10DPO fikk jeg en ultrasvak positiv test og jeg tok en digital test som slo ut positivt 13DPO. Så klarer du vente bør du iallfall vente til 10-11DPO tenker jeg:-) Jeg har også mørkere brystvorter med synlige blodårer i det "mørke".... 😳🙈 Takk for svar. 😊 når merket du at du ble mørkere og blodårene kom? Jeg blir Så usikker når ting er så tidlig og merker allerede symptomer. 😕 fikk blødning 3-4 dager etter el. Rosa på papiret. Men etter 1 dag ble det slim med blod. 😣 (bbeklager detaljer 🙈) også blir jeg så usikker. Fordi hadde el med slim 3-4dager tidligere og det Ga seg på kvelden. Har en del murringer og småkvalm på kveldene. 😣 Blir sprø aav dette jeg. 🙊
emhanse Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 1 time siden, xxhmj skrev: Takk for svar. 😊 når merket du at du ble mørkere og blodårene kom? Jeg blir Så usikker når ting er så tidlig og merker allerede symptomer. 😕 fikk blødning 3-4 dager etter el. Rosa på papiret. Men etter 1 dag ble det slim med blod. 😣 (bbeklager detaljer 🙈) også blir jeg så usikker. Fordi hadde el med slim 3-4dager tidligere og det Ga seg på kvelden. Har en del murringer og småkvalm på kveldene. 😣 Blir sprø aav dette jeg. 🙊 Jeg har fra før av mørkere brystvorter enn f.eks søstrene mine, så sånnsett har jeg ikke bemerket det før nå nylig. Men det er jo som det ble nevnt tidligere her at brystene er jo som oftest noe av det første man merker, enten det er form, farge, tyngde eller ømhet.
xxhmj Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2016 21 minutter siden, emhanse skrev: Jeg har fra før av mørkere brystvorter enn f.eks søstrene mine, så sånnsett har jeg ikke bemerket det før nå nylig. Men det er jo som det ble nevnt tidligere her at brystene er jo som oftest noe av det første man merker, enten det er form, farge, tyngde eller ømhet. Ok. 😊 Ja er sant. Får bare krysse fingrene og håpe vi ikke blir skuffet. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå