AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Vi er tre unge venninner som skal til London en liten uke i starten av August. Vi sitter og ser på hotell, men vi finner ingen som passer kriteriene våre. Er det noen som kan ha tips til hotell dere selv har bodd på eller har hørt noe fint om? Vi ser etter et sentralt hotell med OK standard til en nogenlunde normal pris. Det viktigste er egentlig at det er så sentralt som mulig, da vi er lite interessert i mye reisetid til og fra sentrum. På forhånd, takk! Anonymkode: 29766...0d0
caroprins Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Nå er det jevnt over ganske dyre priser I London da synes jeg men vi har I alle fall bodd på dette hotellet som er et leilighetshotel med kjøkken og ellers det man trenger. http://www.booking.com/hotel/gb/presidential-suites.no.html?aid=357019;label=gog235jc-landmark-no-gb-oxfordNstreet1-unspec-no-tab-L%3Ano-O%3Aunk-B%3Aunk-N%3AXX-S%3Abo-U%3Ac;sid=aa4b55d217c2ea6fe6f184fc504eb9cf;dcid=4;dist=0;group_adults=2;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=6c0cf33bd87cc681e750e08123b317778ddb2d87X20;type=total;ucfs=1& Det er et lite supermarked rett under. Veldig praktisk. Det er 5 minutter og spasere til Oxford street og derfra går det busser hele tiden om man vil ned til London Eye etc. Kort vei til Madam Tussaud og London Zoo. Stille og rolig strøk.
FrkPedersen Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Vi har vært i London mange ganger, og har bodd på bla. disse hotellene: holiday inn oxford circus, the cumberland, thistle marble arch, raddison blu portman hotel, st giles London, saint georges hotel, radisson blu edwardian berkshire, double tree by hilton marble arch (bodde der 3 ganger på rad). Dette var de jeg kom på! Alle ligger ganske så sentralt:-)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Så lenge du bor i nærheten av en undergrunnstasjon kan du egentlig bo "hvor som helst". Når du sier sentrum regner jeg med du mener Oxford Street, da kan du finne ett hotell innen den rød linjen som går langs OS. London er mye mer enn denne ene handlegaten, og skal dere shoppe er det mange steeder å gjøre det med færre folk og de samme butikkene, Kensington eller Westfield for å nevne noe. Hotell i London er ofte dyrt og med små rom, du sier ikke noe om priskategori, men Best Western Mornington har jeg bodd på flere ganger med hell, samt ulike hotell i Bayswater, der Grand Royal London Hyde Park hadde fin standard men små rom, og Hilton Hyde Park hadde store rom, men noe dårligere standard. Anonymkode: 3877d...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Hilton Kensington, ligger rett ved Westfield shoppingsenter, og rett ved undergrunnen. Kun noen minutter på den for å komme inn til Oxford. Dersom dere skal shoppe, er det bedre utvalg på Westfield enn i Oxford, og det er mindre folk. Anonymkode: 967fd...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå