Jerry Lee Skrevet 14. januar 2016 #41 Del Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, nordnorsk skrev: Jeg var sikker på at det var kødd da jeg først så det på facebook. Og selv om jeg nå vet at han er død, så føles det akkurat like uvirkelig at den praktfulle stemmen hans aldri skal tale igjen. Jeg bruker av og til å sette på et intervju med Alan for å få sove, i og med at stemmen hans er pure magic Teaterstemme! ☺ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 14. januar 2016 #42 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg trodde også det var tull med en gang. Veldig trist, han var en veldig god skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 14. januar 2016 #43 Del Skrevet 14. januar 2016 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
novo Skrevet 14. januar 2016 #44 Del Skrevet 14. januar 2016 For en fantastisk skuespiller, har likt han helt siden jeg så han i Die Hard og fått se han gjennom hele harry potter serien! Hvil i fred Alan Rickman <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. januar 2016 #45 Del Skrevet 14. januar 2016 To tråder er slått sammen, i tillegg er tråden ryddet for avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. januar 2016 #46 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Hvil i fred Endret 14. januar 2016 av Severus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2016 #47 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg er bare trist. 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 14. januar 2016 #48 Del Skrevet 14. januar 2016 4 minutter siden, Yvonne skrev: To tråder er slått sammen, i tillegg er tråden ryddet for avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod) Ok, takk for det. Er det mulig å få tråden flyttet til Tv og film? Eller er det noen grunn til at den ikke kan være der? Hilsen trådstarter 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. januar 2016 #49 Del Skrevet 14. januar 2016 Colonel Brandon! Nå ble jeg lei meg... Takk for alle store øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. januar 2016 #50 Del Skrevet 14. januar 2016 Kommer alltid til å huske han som Colonel Brandon, der han spilte i samme film som Hugh Laurie(Dr.House) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 14. januar 2016 #51 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Jeg har vært på gråten i hele dag... Aldri har dødsfallet til en kjent person gått så innpå meg. Men jeg har så sterk følelsesmessig connection til Harry Potter, og rollen hans som Snape... Det er så fantastisk. Jeg griner som en idiot hver gang jeg ser flashbacks-scenen i den siste filmen; mye mer enn jeg gjør når jeg leser boka. Endret 14. januar 2016 av Auri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 14. januar 2016 #52 Del Skrevet 14. januar 2016 5 minutter siden, Auri skrev: Jeg har vært på gråten i hele dag... Aldri har dødsfallet til en kjent person gått så innpå meg. Men jeg har så sterk følelsesmessig connection til Harry Potter, og rollen hans som Snape... Det er så fantastisk. Jeg griner som en idiot hver gang jeg ser flashbacks-scenen i den siste filmen; mye mer enn jeg gjør når jeg leser boka. Åhh, vi Potterheads må holde sammen. Vi skal sørge for at både Severus Snape og Alan Rickman aldri dør i hjertene våre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppemann Skrevet 14. januar 2016 #53 Del Skrevet 14. januar 2016 By grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamerspalace Skrevet 14. januar 2016 #54 Del Skrevet 14. januar 2016 Blir nok Potter-maraton i helga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 14. januar 2016 #55 Del Skrevet 14. januar 2016 Føler meg nesten litt knust. Jeg pleier ikke å sørge over kjendiser, men dette synes jeg var fryktelig trist, var ikke klar over at han var syk. Han gjorde så utrolig mye ut av alle rollene sine, han gav så mye av seg selv. Selv om jeg elsker ham i Harry Potter, så er han f.eks fabelaktig som Colonel Brandon også <3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. januar 2016 #56 Del Skrevet 14. januar 2016 Den jævla kreften altså! Hvil i fred <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #57 Del Skrevet 14. januar 2016 11 minutter siden, LempikasPromise skrev: Føler meg nesten litt knust. Jeg pleier ikke å sørge over kjendiser, men dette synes jeg var fryktelig trist, var ikke klar over at han var syk. Han gjorde så utrolig mye ut av alle rollene sine, han gav så mye av seg selv. Selv om jeg elsker ham i Harry Potter, så er han f.eks fabelaktig som Colonel Brandon også <3 For et vakkert sitat Får håpe at han sitter og leser Harry Potter der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 14. januar 2016 #58 Del Skrevet 14. januar 2016 2 timer siden, Suppemann skrev: By grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged! Åh, jeg er ikke alene! Hvil i fred, Alan Rickman. Takk for alt du ga oss, så mange ikoniske roller. (Det er bare å innse det: Hvem kunne vel passet bedre som Guds stemme?) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 14. januar 2016 #59 Del Skrevet 14. januar 2016 21 minutter siden, Bladlusa skrev: Åh, jeg er ikke alene! Hvil i fred, Alan Rickman. Takk for alt du ga oss, så mange ikoniske roller. (Det er bare å innse det: Hvem kunne vel passet bedre som Guds stemme?) Morgan Freeman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 14. januar 2016 #60 Del Skrevet 14. januar 2016 3 timer siden, nordnorsk skrev: Åhh, vi Potterheads må holde sammen. Vi skal sørge for at både Severus Snape og Alan Rickman aldri dør i hjertene våre Ja, jeg må si Snape-karakteren gjør både bøkene og filmene til det de er for min del. Og den stemmen har satt seg godt fast i hodet, nå som jeg leser Potter-serien høyt for 3. gang for sønnen min. (Begynte da han var for liten til å forstå helt og nå er han egentlig for gammel for høytlesning og leser mesteparten selv, men jeg greier ikke å slutte helt). Alan Rickman er også favorittkarakteren min i favorittfilmen Love Actually. Fantastisk skuespiller med tonnevis av karisma, glad vi fikk oppleve han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg