Ferny Skrevet 14. januar 2016 #21 Del Skrevet 14. januar 2016 Første gang jeg faktisk har følt på sorg over at en kjendis har gått bort. Merkelig hvordan noen man aldri har møtt likevel kan gjøre så stort inntrykk på deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 14. januar 2016 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. januar 2016 #23 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke koblet helt hvem han var før jeg fant et bilde hvor han er snape i HP. Blir litt rart å se Harry Potter nå.. Hvil i fred.. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 14. januar 2016 #24 Del Skrevet 14. januar 2016 After all this time? Always <3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 14. januar 2016 #25 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Jeg er veldig klar over at jeg ikke kjente Alan Rickman eller hadde noe personlig forhold til han. Men han er en av dem som har inspirert meg aller mest her i livet når det kommer til skuespill og regi, og han er et stort forbilde for meg. Naturligvis blir jeg sjokkert når jeg får vite at han aldri mer kommer til å dele noe mer av talentet sitt med meg og verden. Jeg kan selvfølgelig tenke at "Nei, jeg kjente han ikke så jeg fortjener ikke å sørge eller å være i sjokk", men det forandrer ikke hva jeg føler. Mine følelser er ekte, og de er mine, og jeg har all rett i verden til å føle på den sorgen. Endret 14. januar 2016 av nordnorsk Feil sitering 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. januar 2016 #26 Del Skrevet 14. januar 2016 16 minutter siden, Jacklost skrev: Man må jo få lov til å bli lei seg når en kjendis man liker dør Jeg hadde mye respekt for Alan Rickman, han var en klasse for seg selv. Det vil aldri komme en ny Alan Rickman Det gjelder alle. Det vil aldri komme en kloning av noen, enn så lenge i hvert fall når det gjelder mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 14. januar 2016 #27 Del Skrevet 14. januar 2016 Utrolig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 14. januar 2016 #28 Del Skrevet 14. januar 2016 2 minutter siden, nordnorsk skrev: Jeg er veldig klar over at jeg ikke kjente Alan Rickman eller hadde noe personlig forhold til han. Men han er en av dem som har inspirert meg aller mest her i livet når det kommer til skuespill og regi, og han er et stort forbilde for meg. Naturligvis blir jeg sjokkert når jeg får vite at han aldri mer kommer til å dele noe mer av talentet sitt med meg og verden. Jeg kan selvfølgelig tenke at "Nei, jeg kjente han ikke så jeg fortjener ikke å sørge eller å være i sjokk", men det forandrer ikke hva jeg føler. Mine følelser er ekte, og de er mine, og jeg har all rett i verden til å føle på den sorgen. Ja, jeg var bare litt forundret over min egen reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 14. januar 2016 #29 Del Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, Ferny skrev: Ja, jeg var bare litt forundret over min egen reaksjon. Åh, beklager!! Jeg siterte feilt innelgg! Jeg er helt enig med du skrev, skulle sitere Balian 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. januar 2016 #30 Del Skrevet 14. januar 2016 42 minutter siden, Jacklost skrev: Neiii!!! En av de beste skuespillerne som har levd noensinne! R.I.P Det var da å ta i voldsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 14. januar 2016 #31 Del Skrevet 14. januar 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Det var da å ta i voldsomt. Hvorfor er det å ta så voldsomt i? Man må da få mene det man vil mene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #32 Del Skrevet 14. januar 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Det var da å ta i voldsomt. Nei, jeg er oppriktig trist og sjokkert over hans bortgang. Jeg trodde han ville leve i mange flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2016 #33 Del Skrevet 14. januar 2016 3 minutter siden, Jacklost skrev: Nei, jeg er oppriktig trist og sjokkert over hans bortgang. Jeg trodde han ville leve i mange flere år Har ikke fått lest om dette...men han kunne da ikke være så j*vlig gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. januar 2016 #34 Del Skrevet 14. januar 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Har ikke fått lest om dette...men han kunne da ikke være så j*vlig gammel? Han ble 69. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #35 Del Skrevet 14. januar 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Har ikke fått lest om dette...men han kunne da ikke være så j*vlig gammel? 69 år, og døde av kreft. Samme som David Bowie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2016 #36 Del Skrevet 14. januar 2016 Takk for svar. Ingen alder forsåvidt, men det driter jo kreften i. 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #37 Del Skrevet 14. januar 2016 2 minutter siden, Raven Emerald skrev: Han ble 69. Alt for tidlig Han kunne ha levd i minst 15-20 år til om han ikke ble syk og gledet oss med mange flere fantastiske skuespillerprestasjoner /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 14. januar 2016 #38 Del Skrevet 14. januar 2016 Snufs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 14. januar 2016 #39 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg var sikker på at det var kødd da jeg først så det på facebook. Og selv om jeg nå vet at han er død, så føles det akkurat like uvirkelig at den praktfulle stemmen hans aldri skal tale igjen. Jeg bruker av og til å sette på et intervju med Alan for å få sove, i og med at stemmen hans er pure magic 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #40 Del Skrevet 14. januar 2016 Et øyeblikk siden, nordnorsk skrev: Jeg var sikker på at det var kødd da jeg først så det på facebook. Og selv om jeg nå vet at han er død, så føles det akkurat like uvirkelig at den praktfulle stemmen hans aldri skal tale igjen. Jeg bruker av og til å sette på et intervju med Alan for å få sove, i og med at stemmen hans er pure magic Når jeg så tittelen på denne tråden så trodde jeg det var en spøk, at Alan Rickman skulle være død føltes for uvirkelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg