Tabris Skrevet 14. januar 2016 #1 Del Skrevet 14. januar 2016 Så utrolig trist, enda en av de store har falt fra. Etter Lemmy og Bowie så sa samboer til meg halvveis i spøk hvem som blir den tredje (siden det føles som om dette ofte skjer tre om gangen). RIP Alan Rickman. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 14. januar 2016 #2 Del Skrevet 14. januar 2016 Så forferdelig trist Jeg elsket ham som Snape, han var favoritten min i alle Harry Potter-filmene, og da jeg leste bøkene etter å ha sett filmene var det alltid med hans stemme i hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Girl Skrevet 14. januar 2016 #3 Del Skrevet 14. januar 2016 Åh, det var triste nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 14. januar 2016 #4 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Utrolig dårlig start på 2016 når det gjelder personer jeg har respektert, beundret og sett opp til. Jeg måtte felle noen tårer for Rickman, han har skapt så utrolig mye jeg har satt pris på, i tillegg til at jeg beundrer hvordan han fremsto i media. I tillegg til å spille selv så støttet han virkelig det britiske scenelivet, og han kom med så mange direkte beskjeder til oss "fans" av teater og musikaler, så for oss som er en del av "fanmiljøet" der så var han som en del av gjengen. Høres sikkert ganske tullete og naivt ut å se på ham på denne måten, men det er faktisk noe av det jeg likte ham best for. Hvil i fred <3 Endret 14. januar 2016 av Librarian 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. januar 2016 #5 Del Skrevet 14. januar 2016 8 minutter siden, Tabris skrev: Så utrolig trist, enda en av de store har falt fra. Etter Lemmy og Bowie så sa samboer til meg halvveis i spøk hvem som blir den tredje (siden det føles som om dette ofte skjer tre om gangen). RIP Alan Rickman. 69 år ser ut til å være det nye 27... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persephone Skrevet 14. januar 2016 #6 Del Skrevet 14. januar 2016 Dette er utrolig trist. Han var en utrolig flink skuespiller. Stemmen hans er legendarisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 14. januar 2016 #7 Del Skrevet 14. januar 2016 Så utrolig trist! Han var en av mine favorittskuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 14. januar 2016 #8 Del Skrevet 14. januar 2016 29 minutter siden, O.G. skrev: 69 år ser ut til å være det nye 27... Hmm.. ikke James Dean. Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 14. januar 2016 #9 Del Skrevet 14. januar 2016 7 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Hmm.. ikke James Dean. Hvem? Her kan du lese om flere: http://www.nettavisen.no/nyheter/dde-sa-altfor-tidlig/3196890.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. januar 2016 #10 Del Skrevet 14. januar 2016 Fryktelig trist. Den jævla kreften altså! Hvil i fred professor Snape. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 14. januar 2016 #11 Del Skrevet 14. januar 2016 Hvem flere er i sjokk? Jeg klarer ikke å fatte at han er borte. Alan var et av mine store forbilder. Verden blir ikke den samme uten han 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #12 Del Skrevet 14. januar 2016 Kjente han ikke. Anonymkode: 74001...3a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #13 Del Skrevet 14. januar 2016 Neiii!!! En av de beste skuespillerne som har levd noensinne! R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 14. januar 2016 #14 Del Skrevet 14. januar 2016 7 minutter siden, Jacklost skrev: Neiii!!! En av de beste skuespillerne som har levd noensinne! R.I.P Så utrolig enig! Han var i en klasse for seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. januar 2016 #15 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg pleier å bry meg minimalt om den slags, men kjente jeg fikk en liten støkk da jeg så overskriftene i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #16 Del Skrevet 14. januar 2016 Nå føler jeg for å finne fram forskjellige filmer han har vært i og se. Jeg så han ikke mye på film, jeg ble kjent med han via Harry Potter og for noen år siden så jeg den fantastiske filmen Snow Cake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2016 #17 Del Skrevet 14. januar 2016 Beklager min uvitenhet. Men var det han som spilte kjeltring i en Die Hard-film? Eller roter jeg fælt nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #18 Del Skrevet 14. januar 2016 Man må jo få lov til å bli lei seg når en kjendis man liker dør Jeg hadde mye respekt for Alan Rickman, han var en klasse for seg selv. Det vil aldri komme en ny Alan Rickman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #19 Del Skrevet 14. januar 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Beklager min uvitenhet. Men var det han som spilte kjeltring i en Die Hard-film? Eller roter jeg fælt nå? Ja, i eneren hvor han holdt gjestene som fange i bygningen. En uforglemmelig rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2016 #20 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) 3 minutter siden, Jacklost skrev: Ja, i eneren hvor han holdt gjestene som fange i bygningen. En uforglemmelig rolle Takk. Da er jeg ikke helt blåst. 😉 Ja...fabelaktig skuespill. 😀 PS. Han var da også opprinnelig teaterskuespiller, som Sir Anthony Hopkins. Et par bevis på at de som går fra teater til film oftest er dyktigere en rene filmskuespillere. Endret 14. januar 2016 av Jerry Lee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg