Gå til innhold

Trenger 30.000,- -Hvordan??

meg20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Dersom du ikke kan få lån, har du et problem dersom du ikke kan låne privat.

Et alternativ er jo å jobbe døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ er jo å jobbe døgnet rundt.
Hadde det bare vært lov så.Men du kan skaffe deg to forskjellige jobber og jobbe hver dag på begge pluss helger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinne i lotto :tunge1:

låne litt av forskjellige folk

snakke med sosialkontoret

skaffe deg jobb, spare (nå vet ikke jeg så mye om din livssituasjon...)

skaffe deg et kredittkort eller to. (obs, HØY rente!)

Bli venn med en onkel Skrue :roll:

Selg ting du ikke trenger

Alle monner drar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med en slektning, kanskje du kan få låne privat av denne. Det skulle være grei skuring å sette opp en bindende avbetalingsplan der du kan betale en rimelig rente (i forhold til kredittlån med blodrente) Din slektning får bedre avkastning enn ved å ha pengene på sparekonto..og du får lånevilkår du kan leve med!

Ikke det at jeg har prøvd det..men leste om noen som hadde gjort det, og hadde gode erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal snu litt på flisa. HVORFOR trenger du de 30.000? Hvilket problem er det du skal løse med de pengene? Kanskje det kan finnes et annet svar på problemet ditt enn akkurat å fremskaffe 30.000?

Når vi står oppe i en kinkig situasjon er det lett å kjøre seg fast og ikke greie å belyse situasjonen fra alle kanter. Men det finnes kanskje løsninger som du ikke har vært i nærheten av å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Ut i fra tidligere diskusjoner her inne mener jeg å huske hva du skal med pengene, og da får du jo ikke noe hjelp hos sosialkontoret...Men har du en slektning som kan låne deg er jo kanskje det den beste muligheten. Da kan dere bli enige om en tilbakebetaling som du kan klare med din økonomi, og som den personen kan leve med.

Ellers blir det som andre sier her...jobbe jobbe jobbe, men uansett blir det jo ikke lett å tjene seg opp 30 000 som en bare kan legge til side.....

Lykke til uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jobbe, jobbe og atter jobbe.

Skaffer du deg jobb som servitør, kan det gå fint ved siden av en dagjobb. Dessuten får du tips, så du tjener greit også. Veldig mange steder trenger folk nå i julebordssesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest tidligere innlegg fra deg, Meg20, og jeg kan ikke unngå å koble ditt ønske om større pupper opp mot dette plutselige haste-behovet fro 30 000,-.

Spar pengene, og når du har 30000,- "på bok" så kan du bruke de. Kredittkort, sms-lån, forbrukslån etc er bannlyst! Lett løsning der og da, men du må slite for det i evigheter. Kjempedyrt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...