Gå til innhold

Jeg tror jeg beygnner å bli blå rundt øynene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år og aldri slitt med blå ringer rundt øynene før. Men i det siste ser det ut som jeg er litt mørkere på øyelokkene, kanskje litt under øynene også, men legger mest merke til at det er over øyelokkene. Så litt nærmere i speilet og kunne se mye tydeligere enn før de tynne blodårene som er der, som kanskje var med på å gi blåfargen?

Kan si at jeg har vært mye nedfor i det siste og sovet veldig mye av dagene vekk og hatt mye vondt i hodet, kan det komme av det? Og vil det gå vekk igjen?

Det sjenerer meg ikke hvis jeg går ut for det er enkelt å dekke med sminke, men har samboer- som ikke har lagt merke til det, men føler seg ser elder og mye mer sliten ut nå og vil jo ikke gå med sminke hele tiden.. 

Anonymkode: d11b4...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Tror det er relatert til for mye søvn, hodepine og det at du har vært nedfor. Vil nok bedre seg når du får det litt bedre. Forresten, for meg er det slik at når jeg sover midt på dagen eller sover for mye i løpet av en dag, våkner jeg alltid opp med mer hodepine. Så jeg ville passet litt på søvnen om jeg var deg. Håper du føler deg bedre snart! Da ser du nok forandringen ved øynene også. 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan absolutt komme av at du har vært nedfor og sovet mye, eller rett og slett at det er vintern nå og da får ikke huden d vitaminer som på sommeren.

Anonymkode: dab43...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...