Gjest Ms. Daisy Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Skal til NYC og tar med barn. Planen er å ta turen til Empire State Building. Hvilke billetter anbefaler dere der? Det er jo noen for både 86 og 102 etasje. Har vært på Top of the Rock før så vet at det er et meget bra alternativ, men nå ville vi gjerne ta Empire
Kjetil E Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 2 timer siden, Ms. Daisy skrev: Skal til NYC og tar med barn. Planen er å ta turen til Empire State Building. Hvilke billetter anbefaler dere der? Det er jo noen for både 86 og 102 etasje. Har vært på Top of the Rock før så vet at det er et meget bra alternativ, men nå ville vi gjerne ta Empire Kan eventuelt One World Trade center være et alternative. Observasjonsdekket der er 417 meter over bakken. Altså en del høyere enn spiret på Empire. Har ikke vært I NYC så kan ikke si hva som lønner seg, men man ser jo gjerne mest jo høyere man kommer.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Vi kjøpte billetter på forhånd til 86 etasje. Det holdt i massevis. Vi kjøpte mulighet til å gå forbi køen, men siden vi var der grytidlig så var det lite kø. Herlig opplevelse! Kan anbefale å bruke turistbussene som transport, mye morsom informasjon og du sitter høyt, slik at du får godt overblikk. Vi hoppet av og på etter eget forgodtbefinnende, og fikk da sett mye på kort tid. Anonymkode: 6f234...98e
Gjest Magnifiq Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Vi var helt på toppen, og syns jo det er et must når man først er der 😉
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Jeg ville dratt helt til topps når dere først skal opp dit (men det kommer an på prisen, om det er skitdyrt å dra helt opp i forhold til å stoppe lenger nede ville jeg nok tenkt meg om). Anonymkode: 653cf...b06
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, Magnifiq skrev: Vi var helt på toppen, og syns jo det er et must når man først er der 😉 Enig, syns det blir rart å kjøpe billetter for å komme "nesten" til topps. Forsåvidt gjør man jo det uansett, med mindre man klatrer i spiret som King Kong, men dere forstår hva jeg mener Anonymkode: 4b997...f04 1
Faith- Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Vi dro kun opp til 86. etasje når vi var der, syntes det var bra nok. Syns å huske at det var en del prisforskjell og vi var studenter som prøvde å få mest ut av pengene og da prioriterte vi ikke å dra helt opp. Man får jo veldig god utsikt når man er i 86. også. Men om prisen ikke er noe problem, så er det sikkert flott å komme helt opp.
Mynona Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 (endret) Jeg har vært i 86. tre ganger for de pusset opp 102. Tror ikke du ser noe mer om du er litt høyere opp egentlig. Det er sinnsykt høyt uansett. Vet ikke om man får sett rett ned på gata i 103., eller om man da ser rett ned på plattformen i 86.? Benytt jetlagen de første dagene å gå grytidlig så slipper dere unna kø Endret 15. januar 2016 av Mynona
Gjest Ms. Daisy Skrevet 17. januar 2016 #9 Skrevet 17. januar 2016 Tusen takk for svar alle sammen Jeg tenker at da holder det med 86. Er mest for ungene. Vi voksne har allerede tatt turen før så er vel kanskje mer drevne :D Å you bet vi skal opp tidlig og nyte å gå i fred. Sist vi var der så var vi ute og gikk før kl 6
*Emma* Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 (endret) Vi syns og det holdt med 86. Mulig jeg tar feil - men jeg tror ikke du får gå ut og se i 102 etasje. Da står man inne bak glass. I 86 er du jo ute og kan gå rundt og får sett skikkelig Og tatt fine bilder. Benytt, som flere her sier, jetlag'en og dra med en gang på morningen. Vivar der i mars i fjor og gikk rett opp helt uten kø Du trenger ikke opp i otta heller altså. Tipper vi var der i 8.00 tida om morgen eller noe Endret 18. januar 2016 av *Emma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå