AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Jeg lurer på om det er noen som har blitt gravide på en naturlig måte med bekkenreservoar? Hvordan har da graviditeten gått med bekkenreservoare? Jeg går tom for energi veldig fort, og er da redd for om jeg klarer å gi fostre nok næring, når jeg tar opp akkurat nok til meg selv. Jeg veier bare 49 kg, 170 cm lang. Har prøvd i flere år å legge på meg! Men det går rett og slett ikke! Vil jo ikke bli barnløs bare for at jeg ikke klarer å legge på meg. Vi har nettopp begynt prøvingen, selv om vekta ikke vill opp først. Legen min har også nevnt at man må ta keisersnitt når man har bekkenreservoar? Erfaringer? Tenker mye på graviditet og bekkenreservoare mitt, er så redd for at jeg ikke får til å gi fostre nok næring, tidlig fødsel, osv.. Håper noen her inne har noe erfaring, finner nesten ingenting om dette på nettet! Anonymkode: 46d5c...1de
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Er du medlem av Norilco, evt medlem av Facebook-gruppene Norilcos Ungdom eller Norilco Midt i livet? Der tror jeg du kan få mange gode svar fra folk i samme situasjon Anonymkode: a6f3a...458
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Ja, er medlem der Det er sant det, men hvis jeg skal stille spørsmål om sånne ting er det jo så mange som ser det, går jo ikke an å være anonym på facebook. Er familiemedlem av meg som er medlem av gruppene, er ikke så morsomt at de vet vi holder på å prøve, for det blir litt for privat. Har ikke funnet noe om garviditet på sidene til norilco heller. Står bare generelt, mn ikke erfaringer fra folk. 😊 Anonymkode: 46d5c...1de
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Hei :-) Jeg er også operert med bekkenreservoar. Strevde med å bli gravid, men er nå så heldig at jeg er gravid etter IVF. Jeg sliter ikke med å legge på meg, men opptak av næringsstoffer har det vært værre med.Har generelt pleid å ha lav blodprosent og måttet ta Venofer i.v for lave jernlagre, men etter at jeg begynte med reinlever-kapsler, prenatal multivitamin (fra iherb, så høyere doser og fra mat), så har jernlagrene vært stabile. Jeg tar i tillegg høy dosering vitamin d3, omega 3, magnesium, sink, c-vitaminer og metylisert form for folat og B12. Dette mener jeg har gjort at blodverdiene mine er forholdsvis fine til tross for diaré nå også. Jeg vet mange får økt opptak og bedre funksjon av reservoaret under graviditeten - tror nok babyen vil klare seg helt fint, men den vil jo ta næring fra deg. Jeg skal på riksen for vurdering keisersnitt, og jeg håper det blir det, siden jeg har nok trøbbel med abcesser og fissurer nært lukkemuskelen og vil ikke risikere reservoaret mitt (selv om jeg gjerne skulle ha født vaginalt for babyen sin skyld). Man blir som regel anbefalt keisersnitt, men kan velge vaginal fødsel. Alle jeg kjenner med IAA har hatt keisersnitt (og barna deres er friske og fine). Lykke til! :-) Anonymkode: 11d29...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå