mrsbiotherm Skrevet 14. januar 2016 #1 Del Skrevet 14. januar 2016 Er det noen som vet om en god, men billig reiseforsikring som dekker 6 måneders reise? Jeg skal 6 måneder til Singapore, og de jeg har funnet er på 4000-6000,- - noe som jeg synes er en veldig stor utgift.. På min studentøkonomi. Prøver videre å søke rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Del Skrevet 16. januar 2016 Faktisk så er dette en helt grei pris. Tror du skal lete lenge etter å finne noe billigere. Det er jo en stor risiko for forsikringsselskapet. Sannsynligheten for du blir syk, skadet, ranet etc i løpet av 6 måneder er ganske stor. Tenk sånn på det, blir du innlagt på sykehus i utlandet en natt, så har du spart inn hele reiseforsikringen. Har en bekjent som dro på "legevakt" i Usa med bihulebetennelse Endte opp med en regning på 1800 usd. Har du ikke råd til denne forsikringen, bør du heller korte ned på reisen, slik at du får råd. Reis i alle fall ikke uten forsikring! Anonymkode: 92bf2...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå