Gå til innhold

Topp 3 kjendis-liggeliste

LitenLuring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Johnny Depp

Ruby Rose

Usikker om jeg kommer på flere...

Hadde han vært i livet: Michael Jackson <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå?

Thomas Hayes fra Skam (litt for ung, men...oh man!)

Robert Downey Jr.

og så blir det en toss up mellom Tom Hiddleston, Benedict Cumberbatch og Chris Hemsworth (liker superhelter ja..).

Nå har jeg ingen kjæreste, så slipper å spørre om lov, men tror ikke det er der det stopper  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tom Hiddleston, Juan Mata også tror jeg den siste må bli Sam Worthington. Eller kanskje Matt Bomer. Eller Chris Hemsworth. Vent a... Det er for mange å velge mellom!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sh999 skrev:

Gerhard Butler😍                                                               Matthew Mechoney                           Bb. B.                                                     Øyvind "Vinni" Sauvik😘

Kødder du Sh999, du har jo "knabbet" akkurat min liste, før jeg rakk å skrive det her, til og med i samme rekkefølge!

Men ok, da kan jeg ikke annet enn å si du har j.... god smak:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikael Persbrandt, Drake, Al Pacino og Jack Nicholson i de unge år 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ville hatt Mikael Persbrandt, Leonardo DiCaprio og Tom hardy. Enten hver for seg eller alle samlet, men bare om de gikk med på at de skulle tafse på hverandre. Og så skulle jeg og Tom Hardy blitt sammen etterpå, mens jeg beholdt Leo som min skitne elsker. Mikael Persbrandt kunne jeg hatt som en god nr3 de gangene jeg var på reise i Sverige. 

Ah for et liv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...