AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Ikke lett å være antifeministisk tough guy på nettet i dag... Anonymkode: 4a79d...96e 7
Gjest O.G. Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lett å være antifeministisk tough guy på nettet i dag... Anonymkode: 4a79d...96e Jævla bra.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lett å være antifeministisk tough guy på nettet i dag... Anonymkode: 4a79d...96e Er det et mål å diskutere først og fremst på nettet? Anonymkode: 090b8...e42
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Litt unyansert kanskje. Kunne jo laget en variant for migrantkrisen også (like feil og unyansert): Ikke lett å være tøffing med fremmedangst på nettet i dag: - De som kommer tar jobbene - De som kommer jobber ikke, men hever trygd. Anonymkode: 761ec...e30
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det et mål å diskutere først og fremst på nettet? Anonymkode: 090b8...e42 For disse selvutnevnte "feministene" er det det. De var aldri feminister når norske menn tafset, voldtok, mishandlet. Det er ikke kvinnene de har sitt fokus på. Det er "den vestlige sivilisasjon". I deres øyne er det ikke kvinnene som er voldtatt, i deres syn er det "den vestlige sivilisasjon" som er voldtatt. Det er ikke kvinnene de har empati med. Disse kvinnene de kaller for "våre kvinner", selv om de på ingen måte eier noen av dem - kvinner er egne individer. Anonymkode: 4a79d...96e 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For disse selvutnevnte "feministene" er det det. Anonymkode: 4a79d...96e Jeg ser mer av dem i aviser enn jeg ser dem på nett og for enhver idiotisk kvinne på nett er det en mann - eller fler. Uansett er det ikke verre enn at man holder seg unna debatter man ikke får noe ut av. "Never argue with a fool. An onlooker might not be able to tell the difference". Anonymkode: 090b8...e42 1
Missjinx Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 (endret) 1 time siden, O.G. skrev: Jævla bra. Vet du hva, FEMINISTER støtter voldtekts kultur og for å importere den mer og mer inn i Norge. Søsteren min er redd for å gå ut om dagen fordi det er muslimske gjenger rett uten for. Om du sier et ord at jeg skal takke feminister for at jeg har stemmerett og for at jeg har jobb, så vil jeg si at det er ikke en av derre som gjorde dette. Dagens feminister er oppgulp av andre bølgen, som forfalsker statetikk og bruker retorikk. Feminister er ikke for kvinner, det er for men fra utlandet. Nå tar feminister å skyller på kvinner for at de kler seg provokativt, nå er det nokk. Jeg så inderlig lei at nevrotiske kvinner skal fortelle hva jeg skal gjøre, mens de skylder på mansdominans for sine egen feiler. Feminister ville ha vært dogmatiske kristne som "vet" hva som er bedre for alle andre for 100 år siden, Feminisme er en religion. Endret 14. januar 2016 av Missjinx 2
Gjest O.G. Skrevet 14. januar 2016 #8 Skrevet 14. januar 2016 20 minutter siden, Missjinx skrev: Vet du hva, FEMINISTER støtter voldtekts kultur og for å importere den mer og mer inn i Norge. Søsteren min er redd for å gå ut om dagen fordi det er muslimske gjenger rett uten for. Om du sier et ord at jeg skal takke feminister for at jeg har stemmerett og for at jeg har jobb, så vil jeg si at det er ikke en av derre som gjorde dette. Dagens feminister er oppgulp av andre bølgen, som forfalsker statetikk og bruker retorikk. Feminister er ikke for kvinner, det er for men fra utlandet. Nå tar feminister å skyller på kvinner for at de kler seg provokativt, nå er det nokk. Jeg så inderlig lei at nevrotiske kvinner skal fortelle hva jeg skal gjøre, mens de skylder på mansdominans for sine egen feiler. Feminister ville ha vært dogmatiske kristne som "vet" hva som er bedre for alle andre for 100 år siden, Feminisme er en religion. Vel.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #9 Skrevet 14. januar 2016 23 minutter siden, Missjinx skrev: Vet du hva, FEMINISTER støtter voldtekts kultur og for å importere den mer og mer inn i Norge. Søsteren min er redd for å gå ut om dagen fordi det er muslimske gjenger rett uten for. Om du sier et ord at jeg skal takke feminister for at jeg har stemmerett og for at jeg har jobb, så vil jeg si at det er ikke en av derre som gjorde dette. Dagens feminister er oppgulp av andre bølgen, som forfalsker statetikk og bruker retorikk. Feminister er ikke for kvinner, det er for men fra utlandet. Nå tar feminister å skyller på kvinner for at de kler seg provokativt, nå er det nokk. Jeg så inderlig lei at nevrotiske kvinner skal fortelle hva jeg skal gjøre, mens de skylder på mansdominans for sine egen feiler. Feminister ville ha vært dogmatiske kristne som "vet" hva som er bedre for alle andre for 100 år siden, Feminisme er en religion. Anonymkode: 40061...9f8 1
Missjinx Skrevet 14. januar 2016 #10 Skrevet 14. januar 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: Vel. Det var godt motargument, jeg er overbevist.
Gjest O.G. Skrevet 14. januar 2016 #11 Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, Missjinx skrev: Det var godt motargument, jeg er overbevist. Bie ja.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #12 Skrevet 14. januar 2016 Sitat Retorisk (og uformell) logikk[rediger | rediger kilde] I retorikk og logikk er stråmann eller stråmannsargumenter en tankefeil som består i å lage seg en stråmann av motstander ved å tillegge denne meninger som er lette å tilbakevise, dernest tilbakevise dem, og endelig skape inntrykk av å ha tilbakevist noe motstanderen faktisk står for. Også om det å tilbakevise et argument med et enda svakere argument. Å «sette opp en stråmann», eller «et stråmannsargument» kan betraktes som en avledningsmanøver, ved at man ikke angriper motstanderen for det han faktisk står for, men skaper inntrykk av at motstanderen står for noe han faktisk ikke står for. Det er flere måter å sette opp en stråmann på: Gjengi bare en del av motstanderens argumenter, tilbakevise dem, og lat som alle argumentene til motstanderen dermed er tilbakevist. Gjengi motstanderens argumenter i svekket form, tilbakevise dem, og lat som originalargumentet har blitt tilbakevist. Gjengi en feilaktig utgave av motstanderens argumenter, avblås dem, og lat som at motstanderens posisjon i diskusjonen har blitt redusert. Velg ut en person som forsvarer dårlig som «forsvareren», avblås denne personens argumenter, og lat som at alle argumenter på denne siden av diskusjonen har blitt slått. Finn opp en fiktiv person, hvis handlinger eller trosretninger er sterkt kritisert, og lat som om denne personen representerer gruppen som er «motstanderen» i diskusjonen. https://no.wikipedia.org/wiki/Str%C3%A5mann Jommen sa jeg smør. Anonymkode: 13905...e24
herzeleid Skrevet 14. januar 2016 #14 Skrevet 14. januar 2016 Jeg vil nå si det er lettere enn på lenge, men det er åpenbart enkelte som ikke klarer å ha flere tanker i hodet samtidig, og da skjønner jeg at man gjør slike feilslutninger som trådstarter har gjort. Det er ingen motsetning mellom det å være motstander av kulturer som har et forferdelig kvinnesyn, og det å mene at feminister ofte har feilaktige fremstillinger og teorier rundt en del temaer, som voldtekt. At det åpenbart er så vanskelig å forstå for en del synes jeg er rart. Samtidig er det avslørende hvordan nettopp denne feilslutningen ser ut til å være vestlige feministers fremste svar når vi ser slike overgrep som har blitt avslørt den siste tiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå