Pearl2.0 Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Jeg er 38 uker på vei og det begynner å bli trangt inni her☺ Ganske ofte kjenner jeg på en lynende/stikkende/huggende smerte i korsryggen. Ikke som mensmurring, mer vond og skarp. Varer i noen få sekunder og det kjennes ut som det stikkes innenfra og ut i ryggmargen på en måte. Er det baby som kommer borti nerver tro? Noen som har kjent noe lignende? ☺
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Jeg hadde litt sånn på slutten kunne være svake og såpass sterke at jeg måtte på sykehus for jeg bare skrek av smerte. Anonymkode: 99d9a...745
Hvem er dette? Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Hekseskudd blir det kalt :-) helt ufarlig men når det kommer er det helt jævlig. Er svært aktiv og godt trent, men det kan komme når jeg har brukt ryggen på en anstrengende måte/feil måte.
Pearl2.0 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde litt sånn på slutten kunne være svake og såpass sterke at jeg måtte på sykehus for jeg bare skrek av smerte. Anonymkode: 99d9a...745 Usj, det er IKKE særlig godt nei. Sa de noe om hva det skyldtes? Skal spørre jordmor neste kontroll i hvert fall ☺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå