Gå til innhold

130 kalorier Ok som dessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Er avhengig av sjokolade og har aldri hatt problemer med vekten, før nå. Har lagt på meg litt det siste året son jeg kanskje skulle blitt kvitt.

kan jeg spise en pose smash som inneholder 130 kalorier? Kan nada om kalorier pg sånn.

googlet om 130 kcal var mye, men da kom det opp oppskrift på sunn dessert med "bare" 130 kalorier. Da må det være greit da?

tusen takk til dem som orker å svare meg 😃

Anonymkode: be856...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? En pose smash som inneholder 130 kalorier? Det stemmer IKKE.
En pose smash inneholder nok over 1000 kalorier.

Anonymkode: a2b01...408

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Er avhengig av sjokolade og har aldri hatt problemer med vekten, før nå. Har lagt på meg litt det siste året son jeg kanskje skulle blitt kvitt.

kan jeg spise en pose smash som inneholder 130 kalorier? Kan nada om kalorier pg sånn.

googlet om 130 kcal var mye, men da kom det opp oppskrift på sunn dessert med "bare" 130 kalorier. Da må det være greit da?

tusen takk til dem som orker å svare meg 😃

Hvor mange gram er den posen med smash?

Anonymkode: 899c3...6d0

Skrevet

Haha uff jeg som misforstod, det stod pr porsjon (25 gram) så var det 130 gram. I min verden er en posjon en pose.. Hehe æsj, da har jeg fått i meg 1000 kalorier i kveld jeg da :( 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha uff jeg som misforstod, det stod pr porsjon (25 gram) så var det 130 gram. I min verden er en posjon en pose.. Hehe æsj, da har jeg fått i meg 1000 kalorier i kveld jeg da :( 

570 kalorier pr 110 gram, blir ikke så mye som 1000 kalorier pr 130 gram

Anonymkode: 899c3...6d0

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kunne du tro at en hel pose kunne inneholde 130 kalorier? Men jaja spist er spist, ikke tenk pådet. :) 

Anonymkode: a2b01...408

• Liker 2
Skrevet

Ikke for å være frekk, men jeg trodde knapt det fantes folk med så liten kunnskap om ernæring! 

Anonymkode: 81a3b...bd3

• Liker 2
Skrevet

For å svare på det du egentlig spurte om; om du kan spise så og så mye kalorier, uavhengig av hvilken matvare det gjelder, avhenger av hva du har spist resten av dagen. For å gå ned i kroppsvekt må du spise færre kalorier enn du forbrenner. 

Anonymkode: 925ab...f05

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...