Mrs ukjent 95 Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Jeg var med legen her forleden dag, tok en graviditetstest å den va negativit, men alle symtomene er der, hva kan det være? Trenger svar raskt på melding
Gjest Jessica Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Sist svangerskap tok jeg test hos legen og den var negativ. 4 dager senere tok jeg ny test sa alle symptomene var der. Den var positiv 😀 Legen prøvde å forsikre meg om at det var null sjans for svangerskap fordi testen hennes var sikrere enn hjemme test. Han ligger søtt i senga si. Ta en test litt senere du
Mrs ukjent 95 Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, Jessica skrev: Sist svangerskap tok jeg test hos legen og den var negativ. 4 dager senere tok jeg ny test sa alle symptomene var der. Den var positiv 😀 Legen prøvde å forsikre meg om at det var null sjans for svangerskap fordi testen hennes var sikrere enn hjemme test. Han ligger søtt i senga si. Ta en test litt senere du Tusen takk for svar:-)
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 16 timer siden, Rmn75 skrev: Jeg var med legen her forleden dag, tok en graviditetstest å den va negativit, men alle symtomene er der, hva kan det være? Trenger svar raskt på melding Jeg har symptomer hver måned. Ikke gravid. Graviditetssymptomer og mensensymptomer er veldig like. Du er nok ikke gravid. Prøv igjen neste måned. Anonymkode: 7ac88...0f2
Mrs ukjent 95 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har symptomer hver måned. Ikke gravid. Graviditetssymptomer og mensensymptomer er veldig like. Du er nok ikke gravid. Prøv igjen neste måned. Anonymkode: 7ac88...0f2 Jo vi fant ut at jeg er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå