AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Jeg er 27 år gammel og i kveld sitter jeg hjemme og griner og har det skikkelig kjipt med meg selv. Har vært singel i 2 år. Vet at det ikke er lenge, men nå begynner jeg å føle litt at ensomheten begynner å tære litt. Jeg er slank, blir beskrevet som søt, pen. Jeg er selvsagt ikke perfekt, men det er ingen. Jeg har fått mye oppmerksomhet fra menn de to siste årene og har ikke hatt noe problem med å få meg en date, problemet er jo at alle de mennene jeg møter kun har som mål å få meg til sengs. Selvtilitten min raser og jeg føler at jeg må ha verdens kjipeste personlighet, samtidig så er det jo ikke akkurat sånn at de tar seg tid til å bli kjent med meg før de prøver å få meg til sengs. De mennene jeg har datet er jo menn jeg syntes er kjekke og interessante, så noen vil vel si at jeg kun går etter playere, men hvordan i all verden skal jeg klare å se på en mann om han er en player eller ikke? Jeg leser stadig tråder her inne om menn som aldri finner seg en dame og de skylder på at det er fordi de er for snille, men jeg tiltrekker meg tydeligvis ingen såkalte "snille" menn, da de jeg dater prøver å få seg et knull på første eller andre date. Når jeg avviser sex så tidlig så blir jeg avvist og de er ikke interessert i å treffes mer. Flere som har det slik? Jeg føler meg skikkelig ensom for tiden, går på et studie med mange 19-20 åringer jeg ikke føler jeg har så mye til felles med, mine jevnaldrende venner er alle etablerte og har funnet seg menn som vil ha dem, jeg har ingen å gå på byen med lenger osv. Det gjør jo ting litt verre i forhold til å møte noen også.. hvor jeg skal møte noen liksom? Burde jeg bare gi opp og innse at det ikke holder å være meg, for det er ikke bra nok? Jeg trener allerede, jeg studerer, har reist mye, kler meg pent, er velstelt osv. Ser også noen skylder på at de er single fordi de er overvektige, men jeg er ikke overvektig og finner meg ingen, mens mine overvektige venner har kjæreste. Så føler virkelig at jeg må være en utrolig kjip person. Anonymkode: 5510b...4e7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Jeg ser lett på en mann hva han er ute etter, og gjennomskuer lett en dårlig personlighet. Det beste du kan gjøre er å ikke spre beina på første date for å sette det på spissen. Du kan gjerne date noen i 2 måneder før du har sex med de (og da mener jeg sånn 1 date i uka type greie). Jeg og min samboer overnattet til og med sammen uten å ha sex før vi gjorde det. Snakk om hva du tenker ang sex og forhold, og så hører du på en mann om han er helt enig med deg (i at sex er bare noe man har i et forhold f.eks) eller om han er uenig i det. Hvis du virkelig ikke klarer å se på noe hvordan en person er, så vet jeg ikke jeg. De fleste mennesker er utstyrt med noen reseptorer (antenner) for visse signaler som kommer fra folk man snakker med. F.eks klarer vi å forstå kroppsspråk, blikk osv. Det kan være du skrur av denne fordi du så gjerne ønsker at mannen skal være snill? Hva med å bli litt mer kritisk? Anonymkode: a512b...ad9 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser lett på en mann hva han er ute etter, og gjennomskuer lett en dårlig personlighet. Det beste du kan gjøre er å ikke spre beina på første date for å sette det på spissen. Du kan gjerne date noen i 2 måneder før du har sex med de (og da mener jeg sånn 1 date i uka type greie). Jeg og min samboer overnattet til og med sammen uten å ha sex før vi gjorde det. Snakk om hva du tenker ang sex og forhold, og så hører du på en mann om han er helt enig med deg (i at sex er bare noe man har i et forhold f.eks) eller om han er uenig i det. Hvis du virkelig ikke klarer å se på noe hvordan en person er, så vet jeg ikke jeg. De fleste mennesker er utstyrt med noen reseptorer (antenner) for visse signaler som kommer fra folk man snakker med. F.eks klarer vi å forstå kroppsspråk, blikk osv. Det kan være du skrur av denne fordi du så gjerne ønsker at mannen skal være snill? Hva med å bli litt mer kritisk? Anonymkode: a512b...ad9 Jeg tror du misforstår litt? :/ Jeg har ikke sex med dem. Jeg møter dem én gang, de vil ha sex og jeg sier nei. På forhånd har jeg avklart at jeg ikke er ute etter sex hvis jeg f eks "treffer" dem først på nettdating. De sier selvsagt at de er ute etter noe som kan bli seriøst, derfor møtes vi. Så prøver de å få meg til sengs første kvelden. Noen er gentlemen første daten og klarer å holde ut til date nr 2 før de skal ha meg til sengs. Jeg syntes fortsatt det er for tidlig. Anonymkode: 5510b...4e7 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Nå skal du få høre fra en mann. Vi menn må gjerne vite at sexen er bra. Hvis vi dater og sexen er bra så fortsetter vi å date. Men om sexen er meh, og personligheten ikke holder, så dumper vi dama. Dermed blir vi den som "bare vil ha sex". Tror nok det er den negative holdningen din og den litt smådesperate holdninga di som skremmer de bort. Hvis sexen er dårlig i tillegg vil de ihvertfall løpe. Dessuten kommer det klassiske spørsmålet: Hva slags menn er det du går etter? Anonymkode: 8d285...3c4 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå skal du få høre fra en mann. Vi menn må gjerne vite at sexen er bra. Hvis vi dater og sexen er bra så fortsetter vi å date. Men om sexen er meh, og personligheten ikke holder, så dumper vi dama. Dermed blir vi den som "bare vil ha sex". Tror nok det er den negative holdningen din og den litt smådesperate holdninga di som skremmer de bort. Hvis sexen er dårlig i tillegg vil de ihvertfall løpe. Dessuten kommer det klassiske spørsmålet: Hva slags menn er det du går etter? Anonymkode: 8d285...3c4 Jeg håper ikke det er slik at alle menn forventer sex på første date for å teste ut om man passer sammen i senga? Hva slags negativ og smådesperat holdning sender jeg ut på datene da? Jeg har ikke hatt sex med noen andre enn de jeg har vært i forhold med jeg. TS Anonymkode: 5510b...4e7 10
Miklo Velka Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Visste ikke at jeg kun var ute etter sex ... 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Et øyeblikk siden, Miklo Velka skrev: Visste ikke at jeg kun var ute etter sex ... Nei, du er jo en av de "snille" som du beskriver deg som her. Som skrevet i hovedinnlegget vil ikke dere snille menn ha en jente som meg. Jeg er ikke bra nok. Anonymkode: 5510b...4e7
Miklo Velka Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, du er jo en av de "snille" som du beskriver deg som her. Som skrevet i hovedinnlegget vil ikke dere snille menn ha en jente som meg. Jeg er ikke bra nok. Anonymkode: 5510b...4e7 Påpeker bare generaliseringen i emnetittelen. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #9 Skrevet 13. januar 2016 Et øyeblikk siden, Miklo Velka skrev: Påpeker bare generaliseringen i emnetittelen. Jeg mener "alle" som i alle menn jeg møter Beklager den dårlige formuleringen. Anonymkode: 5510b...4e7 3
Suppemann Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 Du har bare vært singel i to år og du er fortsatt ung, ta det lungt.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper ikke det er slik at alle menn forventer sex på første date for å teste ut om man passer sammen i senga? Hva slags negativ og smådesperat holdning sender jeg ut på datene da? Jeg har ikke hatt sex med noen andre enn de jeg har vært i forhold med jeg. TS Anonymkode: 5510b...4e7 Disse mennene har lært opp gjennom årene at man må sette standarden på hva slags forhold man vil ha. Menn er primært interessert i sex hos damer, alt det andre er en bonus. Kvinner vil ha forhold og forpliktelse, sexen er en bonus. I og med at du går etter de beste gutta må du vite at du blir lett utkonkurrert av kvinner som er villige til å gi dem det de vil ha. De har ikke tid til å kaste bort mange måneder for så å finne ut at man er inkompatibel i senga, når de heller kunne brukt mindre tid på en annen dame og fått bedre resultat. Dessuten nærmer du deg 30, og menn i den aldreren ser opp etter damer som er sultne etter forpliktelse og barn. Siden den røde tråden er hvor ensom du er og hvor mye du har lyst på kjæreste, skal jeg banne på at de lukter det de også. Og når du da i tillegg holder igjen, så vil de tenkte at hun der er for mye jobb og vil ha for mye, og heller går etter de lettere jentene. Husk at de snakker gjerne med flere av gangen og har flere potensielle prospekter på gang. Du er ikke kjip, du blir bare utkonkurrert pga hvordan det seksuelle markedet og datinglivet er. Den type menn som jeg mistenker du går etter tilhører sikkert topp 20% av mennene der ute. De får seg i bøtter og spann uten å måtte jobbe hardt for det. Så ja, jeg tror absolutt på at kvinner egentlig har det verst. Det å få et forhold må være et helvete for enkelte. Løsningen? Du kan begynne å ha mer sex, men pass på at du ikke havner i det slutzone. Der du for evig venter på forpliktelse fra ham. Anonymkode: 8d285...3c4 1
Summers Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 Vet ikke med kjæreste, men det å finne noen å gå ut på byen med, det burde være ganske enkelt. Samme med mye av det andre sosiale behovet ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Disse mennene har lært opp gjennom årene at man må sette standarden på hva slags forhold man vil ha. Menn er primært interessert i sex hos damer, alt det andre er en bonus. Kvinner vil ha forhold og forpliktelse, sexen er en bonus. I og med at du går etter de beste gutta må du vite at du blir lett utkonkurrert av kvinner som er villige til å gi dem det de vil ha. De har ikke tid til å kaste bort mange måneder for så å finne ut at man er inkompatibel i senga, når de heller kunne brukt mindre tid på en annen dame og fått bedre resultat. Dessuten nærmer du deg 30, og menn i den aldreren ser opp etter damer som er sultne etter forpliktelse og barn. Siden den røde tråden er hvor ensom du er og hvor mye du har lyst på kjæreste, skal jeg banne på at de lukter det de også. Og når du da i tillegg holder igjen, så vil de tenkte at hun der er for mye jobb og vil ha for mye, og heller går etter de lettere jentene. Husk at de snakker gjerne med flere av gangen og har flere potensielle prospekter på gang. Du er ikke kjip, du blir bare utkonkurrert pga hvordan det seksuelle markedet og datinglivet er. Den type menn som jeg mistenker du går etter tilhører sikkert topp 20% av mennene der ute. De får seg i bøtter og spann uten å måtte jobbe hardt for det. Så ja, jeg tror absolutt på at kvinner egentlig har det verst. Det å få et forhold må være et helvete for enkelte. Løsningen? Du kan begynne å ha mer sex, men pass på at du ikke havner i det slutzone. Der du for evig venter på forpliktelse fra ham. Anonymkode: 8d285...3c4 Takk I de forholdene jeg har vært i, så hadde vi sex rundt 3. møte. Syntes ikke det er å vente for lenge. Såpass bør man jo klare om man er interessert. Jeg "går ikke" etter en spesiell type menn, jeg inviterer egentlig aldri noen ut på date (kanskje jeg bør begynne med det?), jeg blir invitert ut på date av disse mennene. Jeg føler ikke selv at jeg stråler ut at jeg er desperat og ensom, jeg har jo massevis av venner, men er ensom sammen med dem om du skjønner hva jeg mener? Jeg jobber, studerer, trener - så er ikke slik at jeg sitter hjemme og kjeder meg så mye heller.. Syntes det er dritvanskelig å vite konkret hva jeg skal endre på, annet en kanskje å rett og slett innse at jeg kommer til å være singel en lang stund og at det er noe ved meg som gjør at menn kun vil ha sex og ikke bli bedre kjent. Samtidig som at hvis jeg faktisk har sex med dem, så ender jeg opp i slutzone? Er det i det hele tatt mulig å gjøre noe riktig? Alt bli jo feil..? Anonymkode: 5510b...4e7 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #14 Skrevet 13. januar 2016 Med den holdningen der, ja. Anonymkode: 4fbf9...339 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #15 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med den holdningen der, ja. Anonymkode: 4fbf9...339 Altså.. dette ble litt dumt dette er jo et forum hvor man lufter frustrasjon. Jeg løper ikke rundt å gnåler om dette på date. Jeg er en blid og glad jente egentlig, men i kveld har jeg en dårlig dag.. Hadde håpet å få noen konstruktive tilbakemeldinger, men føler vel at det var litt i overkant optimistisk..? Finnes det damer her inne som har de samme erfaringene som meg som har lyst til å dele? Anonymkode: 5510b...4e7 9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #16 Skrevet 13. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk I de forholdene jeg har vært i, så hadde vi sex rundt 3. møte. Syntes ikke det er å vente for lenge. Såpass bør man jo klare om man er interessert. Jeg "går ikke" etter en spesiell type menn, jeg inviterer egentlig aldri noen ut på date (kanskje jeg bør begynne med det?), jeg blir invitert ut på date av disse mennene. Jeg føler ikke selv at jeg stråler ut at jeg er desperat og ensom, jeg har jo massevis av venner, men er ensom sammen med dem om du skjønner hva jeg mener? Jeg jobber, studerer, trener - så er ikke slik at jeg sitter hjemme og kjeder meg så mye heller.. Syntes det er dritvanskelig å vite konkret hva jeg skal endre på, annet en kanskje å rett og slett innse at jeg kommer til å være singel en lang stund og at det er noe ved meg som gjør at menn kun vil ha sex og ikke bli bedre kjent. Samtidig som at hvis jeg faktisk har sex med dem, så ender jeg opp i slutzone? Er det i det hele tatt mulig å gjøre noe riktig? Alt bli jo feil..? Anonymkode: 5510b...4e7 Ting har vel endret seg i det siste. Er visst ikke uvanlig å begynne et forhold med sex først, og så bli kjent. Om det er bra? Tja. Du kan jo f.eks begynne med sex og så se om han holder mål. Det er jo ikke slik at du ikke nyter sexen selv, eller? Anonymkode: 8d285...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #17 Skrevet 13. januar 2016 Det er ingenting feil med deg, ingen her inne kan si til deg at du går etter feile menn,hvordan alle menn er og hva de tenker om deg;) Du har bare ikke møtt en som er riktig for deg! Det er det eneste riktige svaret, forstår tankegangen din men sannheten er at man må finne roen i seg selv. Anonymkode: 2f2b6...24c 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #18 Skrevet 13. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ting har vel endret seg i det siste. Er visst ikke uvanlig å begynne et forhold med sex først, og så bli kjent. Om det er bra? Tja. Du kan jo f.eks begynne med sex og så se om han holder mål. Det er jo ikke slik at du ikke nyter sexen selv, eller? Anonymkode: 8d285...3c4 Hehe, jeg syntes sex er bra jeg, hvis man klaffer i senga. Bare klarer ikke å fatte at man ikke har tid til å vente 3-4 ganger før man hopper til sengs. Da er det vel strengt tatt ikke jeg som er desperat, men mennene jeg treffer.. de har ikke akkurat god tid Anonymkode: 5510b...4e7 9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #19 Skrevet 13. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså.. dette ble litt dumt dette er jo et forum hvor man lufter frustrasjon. Jeg løper ikke rundt å gnåler om dette på date. Jeg er en blid og glad jente egentlig, men i kveld har jeg en dårlig dag.. Hadde håpet å få noen konstruktive tilbakemeldinger, men føler vel at det var litt i overkant optimistisk..? Finnes det damer her inne som har de samme erfaringene som meg som har lyst til å dele? Anonymkode: 5510b...4e7 Og jeg påpekte at den holdningen du har nå ikke hjelper. Det var en konstruktiv tilbakemelding. Anonymkode: 4fbf9...339
Gjest Hummels Skrevet 13. januar 2016 #20 Skrevet 13. januar 2016 Hvorfor ikke bare nyte singel livet og vær ute etter sex selv? Skjønner ikke poenget med å ha sånn hastverk med å finne noen å være i et forhold med. Er jo bare noe dritt uansett og den rette har jeg liten tro på. Blir bare såret i forhold ellers er de kun ute etter barn og så går forholdet til helvete. Singel livet er deilig Nyt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå