Gå til innhold

Hvilken stilling liker dere best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften sier alt; hvilken sex-stilling er deres favoritt?

Anonymkode: 96c45...96d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bakfra i skje

Anonymkode: 51daf...978

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Misjonær for den gir så mye kroppskontakt og "cowgirl" når dama rir, eller jeg rir ;)

Skrevet

Åh, det er så mangt! Liker først og fremst variasjon, men disse er mest brukt: han bakerst i skje (kommer som et uvær da!), reverse cowgirl og doggy :) 

Skrevet

Liggende doggy kanskje. Vanskelig å velge en utifra så mange gode 

• Liker 2
Skrevet

CAT er nok favoritten. 

Skrevet

Det varierer egentlig fra gang til gang men må jeg velge en så velger jeg forskjellige variasjoner av misjonær.

Skrevet

Best å ri han 😄

Anonymkode: b5fb2...dbc

Skrevet

Vet ikke hva den heter, men sånn her: 

224151_v1.jpg
:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Han bakfra i skje , liggende doggy eller stående doggy opp mot veggen/et bord eller lignende, og misjonær med et ben på skulderen hans mens han fingrer klitten min samtidig :) 
Liker også når jeg kan gnukke-ri han, men å ri han "opp og ned" gir ikke meg noe nytelse kun fryktelig støle og vonde lår.

Anonymkode: c0a4f...4fb

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bakfra i skje , liggende doggy eller stående doggy opp mot veggen/et bord eller lignende, og misjonær med et ben på skulderen hans mens han fingrer klitten min samtidig :) 
Liker også når jeg kan gnukke-ri han, men å ri han "opp og ned" gir ikke meg noe nytelse kun fryktelig støle og vonde lår.

Anonymkode: c0a4f...4fb

Slutt å syt! :fnise: Det er god trening å ri. Så får du fin og stram rumpe av det også.;) 

Anonymkode: d9bf9...54e

Skrevet
7 timer siden, SRC skrev:

224151_v1.jpg

Kanskje litt slitsomt i lengden? Jeg antar forresten din manns penis er bøyd nokså mye oppover når den er erigert?

Skrevet
7 timer siden, SRC skrev:

224151_v1.jpg

Fysisk for mannen, men sinnsykt deilig!  ...fin trening:jepp:

Skrevet

Hun flatt på magen - rumpestussen litt i været - med meg inn fra oversiden. Minst mulig fysisk kontakt utenom kjønnsorganene og så hardt som mulig.

Skrevet

Vet ikke hva det heter men Liker å ha hun liggende på spisestueborde med stompen ved bord enden, holde bena hennes slik at jeg kan stå og se jeg sklir inn å leppene som klamrer seg til min når jeg trekker den ut..  :)

Gjest UngMann1986
Skrevet

1) Jenta ligger på magen, jeg ligger oppå henne, kommer inn i henne bakfra. Bena hennes kan være samlet eller spredt, avhengig av kroppen.

2) Jeg ligger på rygg, jenta sitter ned på meg. Klassisk riding :-)

Skrevet
5 timer siden, makar skrev:

Kanskje litt slitsomt i lengden? Jeg antar forresten din manns penis er bøyd nokså mye oppover når den er erigert?

5 timer siden, hans0 skrev:

Fysisk for mannen, men sinnsykt deilig!  ...fin trening:jepp:

Jeg veier ikke så mye, så det går fint :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...