Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #1 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er egentlig NISSEN! Og jeg vil ikke se julesnakk før sent i november, ellers ødelegger dere min julestemning og da blir det ingen pakker! Julebrusen kom faktisk før halloweenbrusen i år. Hrmmmf.
Gjest Hilde K S Skrevet 10. oktober 2004 #2 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har ikke sett julebrus enda. Hvor får jeg kjøpt den? Dessuten spurte jeg etter marsipangriser på lørdag i butikken, men de hadde bare sånne blandingsposer. Bill. mrk "marsipangris og julebruselsker"
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #3 Skrevet 10. oktober 2004 På skolen (HiST) har de hatt julebrus i hele høst. Den beste typen også; den brune på glassflaske med blå lapper på. Det er dårlig gjort det :evil: Men Tuddelidu har ikke kjøpt (og heller ikke drukket) så mye som en slurk *stolt*!!
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #4 Skrevet 10. oktober 2004 Og denne Halloween-brusen ser forøvrig ordentlig skummel (les: kreftfremkallende) ut; den er jo lilla jo!!
Gjest Hilde K S Skrevet 10. oktober 2004 #5 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg tror poenget med den brusen er at ungene skal få blå lepper.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #6 Skrevet 10. oktober 2004 Den smaker som champagnebrus egentlig og er dritnam, men SER skummel ut! Men er det ikke det halloween handler om?? ;) (for en klisje!)
-Fisken- Skrevet 10. oktober 2004 #7 Skrevet 10. oktober 2004 Den smaker som champagnebrus egentlig og er dritnam' date=' men SER skummel ut! Men er det ikke det halloween handler om?? ;) (for en klisje!)[/quote'] Jau, den er nam! :D
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #8 Skrevet 10. oktober 2004 Men champagnebrus er jo godt..! Må kanskje prøve en likevel da... :oops:
Gjest Tex Skrevet 10. oktober 2004 #10 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg og ungene spiste julemarsipanpølser på fredag...... Men det kunne jo like gjerne vært påskemarsipan, da.....
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #12 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg og ungene spiste julemarsipanpølser på fredag...... Men det kunne jo like gjerne vært påskemarsipan, da..... Fy skam seg - aaaaaaaltfor tidlig :fy:
Gjest Frigg Skrevet 12. oktober 2004 #13 Skrevet 12. oktober 2004 Det eneste jeg kan love er å holde den snakken til det forumet der man snakker om sånne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå