AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Med konkurranse mener jeg hvordan det er mulig å f eks få seg en jobb, om en av de andre kobbsøkerne er den perfekte. Den det er så lett å like. Alltid topp humør. Energigivende og gledesspredende. Tar ting fort. Og har masse overskuddsenergi. Jeg kjenner ei slik ei. Selv har jeg svært lite kontroll på humøret. Kan plutselig bli forferdelig tung. Og jeg lærer ikke spesielt fort. Under stress kan jeg glemme veldig fort. Anonymkode: 1393c...f4d
Gjest O.G. Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Om det er noen trøst så er det så enkelt at mange ut av oss ikke liker såkalte trivelige mennesker. Slike som du knapt kjenner og når du treffer på dem så lyser de opp som ei sol og du står bare der og lurer på hvorfor i huleste ble den der skapningne så lykkelig akkurat nå...
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 32 minutter siden, O.G. skrev: Om det er noen trøst så er det så enkelt at mange ut av oss ikke liker såkalte trivelige mennesker. Slike som du knapt kjenner og når du treffer på dem så lyser de opp som ei sol og du står bare der og lurer på hvorfor i huleste ble den der skapningne så lykkelig akkurat nå... Jeg liker da personen. Jeg bare lurer på om enkelte bare er født med masse energi og lykke. Hvordan det er mulig å ha så masse energi bare. Anonymkode: 1393c...f4d
Gjest O.G. Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker da personen. Jeg bare lurer på om enkelte bare er født med masse energi og lykke. Hvordan det er mulig å ha så masse energi bare. Anonymkode: 1393c...f4d Akkurat det har jeg lurt på selv. Noen er bare født sånn.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Med konkurranse mener jeg hvordan det er mulig å f eks få seg en jobb, om en av de andre kobbsøkerne er den perfekte. Den det er så lett å like. Alltid topp humør. Energigivende og gledesspredende. Tar ting fort. Og har masse overskuddsenergi. Jeg kjenner ei slik ei. Selv har jeg svært lite kontroll på humøret. Kan plutselig bli forferdelig tung. Og jeg lærer ikke spesielt fort. Under stress kan jeg glemme veldig fort. Anonymkode: 1393c...f4d Om det er en trøst, så er det ikke alltid at disse er så flinke på alle områder. Jeg er alltid i godt humør på jobb, andre betegner meg som glad og positiv, jeg tar ting fort og har masse overskuddsenergi, samt er fleksibel og takler svært godt den typen stress som gjør at det er full fart hele tiden. Jeg er god på prosjekter, dersom jeg har en viss innvirkning på dem og kan ofte være den som kommer opp med ideer. ....det er bare det at i tillegg er jeg et rotehode, jeg blir svimete når ting går for mye på rutine, fordi jeg begynner å tenke på så mye rart og når jeg får for lite stimulans i forhold til nye input, prosjekter, eller at dagene kanskje blir litt for like. Når jeg skal jobbe i team over lengre tid, så foretrekker jeg å ha noen som er litt forskjellig fra meg, der vil jeg gjerne ha: den som ser begrensninger og ikke alltid er like positiv til alt, den som kanskje ikke bidrar med de fleste ideene, men som gjør jobben sin helt greit og holder hverdagene sammen, en som er god på å komme opp med ideer og ser løsninger og ett menneske som er opptatt av rutiner. Anonymkode: e3297...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå