AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Jeg er så lei denne etterveksten. Jeg har mørk/mellom-blondt hår. Jeg farger det lyst. Jeg har gitt opp å stripe det for det tar så lang tid. Jeg må farge etterveksten cirka én gang i måneden for å føle meg vel. Hos frisør koster det 1000-1500kr. Altså 10.000,- eller opp til 18.000,- i året. Det har jeg ikke råd til! Jeg pleier å farge det med en hårfarge til 100kr. Problemet er at det er vanskelig å farge hele etterveksten selv. Hva skjer om jeg tar lillasjampo direkte på etterveksten? Uten å farge den. Vil den bli lysere da? Finner ingen video på youtube. Det hadde vært fantastisk om jeg kunne få en lysere tone uten å gå inn med farge som kan smelte vekk håret om jeg bommer. Eller vil sølvsjampo alene gjøre forskjell? Anonymkode: 44154...984
Professor Orm Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Nei, lillasjampo virker kun på hår som allerede er behandlet eller noe slitt. Da vil nemlig skjellaget i håret være åpent slik at de lilla/blå pigmentene kan trenge inn. Dessverre.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Lillashampo bleker ikke i heletatt. Den tilsetter bare kalde pigmenter i håret, lyst hår blir kaldere lyst uten den typiske gulskjæret, mørkt hår får en mer dempet tone og ikke så varm i fargen. Hva med å få en venninne,kjæresten, et søsken, en forelder etc til å hjelpe deg med etterveksten da? Du kan jo også stripe etterveksten slik at overgangen ikke blir så brå, og da trenger du ikke gjøre det så ofte heller. Anonymkode: 8ff81...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå