Gå til innhold

Noe å ta i?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å være for tynn eller for bollete. Jeg liker å være slik som beinbygningen min passer til å være.

Skrevet

mener at du skal ikke være for tynn men ikke for feit heller..

synes at hvis du har en kropp du trives i og at størrelsen på kroppen ikke fører til at du blir syk, så har du den rette størrelsen for deg.. :roll:

Skrevet

Tja, hva skal jeg si. Tror det kommer an på mannan hva han foretrekker. Man er jo slik man er. Jeg kunne nok tenkt meg noen kilo mindre, liksom _litt_ mindre å ta i :wink: *ler*. Men bortsett fra dette er jeg fornyd med meg selv, og får positive tilbakemeldinger. Synes selv at jenter er penest når de har former og ikke bare er skinn og bein, så hadde jeg vært gutt vet jeg hva jeg ville sett etter *ler*. Gutter kan også gjerne være litt myke og "polstrede" utenpå musklene. Ikke bare helt harde men myke og gode å ta i :wink:

*stikke innom Herresalongen*

Skrevet
Er det på moten at kvinner skal være "urimelig" tynn? Jeg tror at vi menn foretrekker noe å ta i, mens dere har enda høyere krav til dere selv og vil være enda tynnere? Vi på herresalongen har lyst å høre fra dere kvinner om temaet.

http://forum.herresalongen.com/viewtopic.php?t=1707

Og damer diskuteres fortsatt på herresalongen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...