AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Hei. Tror jeg trenger noen å snakke med. Noen som har erfaring med SiOs psykolog(er)? Hjalp det? Anonymkode: 8f312...dd4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Litt håpløst spørsmål, en psykolog er en psykolog er en psykolog og alle psykologer er forskjellige. Det viktigste er vel at du kommer deg i behandling? Anonymkode: 2de74...e25
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt håpløst spørsmål, en psykolog er en psykolog er en psykolog og alle psykologer er forskjellige. Det viktigste er vel at du kommer deg i behandling? Anonymkode: 2de74...e25 Det jobber ikke mange psykologer hos SiO. Sjansen er stor for at jeg møter på samme psykolog som noen andre her inne. Anonymkode: 8f312...dd4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Jeg er (var) veldig fornøyd! Følte meg helt nede i kjelleren og samboeren min ringte for meg. Fikk time tre dager etterpå hos en veldig flink mann! Gikk regelmessig hos han i et par mnd. før vi avsluttet. Veldig glad for hjelpen jeg fikk og har et utrolig godt inntrykk av de. Anonymkode: dd329...3c5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjansen er stor for at jeg møter på samme psykolog som noen andre her inne. Og sjansen er like stor for at vedkommende som svarer deg er prikk lik deg? Det er jo eneste måten du kan få et brukbart svar på, psykologer er som mennesker og to mennesker kan elske og hate samme psykolog. Anonymkode: 2de74...e25 1
Poserose Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Han jeg går til er utrolig flink! Han har veldig mye kunnskap og har hjulpet meg enormt mye. Husk at det er et korttidstilbud, men det er et fint sted å starte Det var lang ventetid da jeg ringte, kanskje 3 mnd.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Takk for svar dere. Får ta anropet i morgen. Anonymkode: 8f312...dd4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 Var hos psykolog, fikk time allerede uken etter jeg var hos fastlegen. Og da de så jeg trengte mer hjelp enn bare en time i uken så fikk jeg to. Fikk også tilbud om kurs i mestring av depresjon. Psykologen skaffet meg også hjelp utenfor universitetet og skaffet meg plass på noe behandling ved rikshospitalet. Nå funket ikke ting så bra for meg, men det var mye min egen feil. Kunne ikke vært mer fornøyd med hvor mye de selv ga meg og spesielt med tanke på alle historiene man hører om hvor lang ventetid det er på psykologhjelp. Anonymkode: c15e6...e2d
Gjest Linaria Skrevet 13. januar 2016 #9 Skrevet 13. januar 2016 Jeg hadde angstanfall i januar, og slet hele semesteret. Fikk ikke time før i juni.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 8 minutter siden, Linaria skrev: Jeg hadde angstanfall i januar, og slet hele semesteret. Fikk ikke time før i juni. Hørt mye om at ventetiden er et helvete. Vet ikke om mitt problem haster...men bør jeg likevel kanskje ringe privat for å få time, eller er det like tregt der? Anonymkode: 8f312...dd4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: men bør jeg likevel kanskje ringe privat for å få time, eller er det like tregt der? Hvorfor ikke gå til fastlegen? Det er ikke så lang ventetid og da kan du gå lengre enn i tre måneder hvis du har behov for det. Dessuten dekkes alt over 2185,- kroner, så du trenger bare å betale for syv timer før de blir gratis. Anonymkode: 2de74...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå