urlm Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 14. januar 2016 21 timer siden, lulle skrev: Dette syns jeg er så graverende at jeg ville hørt med politiet om mulighet for anmeldelse. Hvorfor må du vente i 6 Mnd før du flytter ut? Oppsigelsestid med depositum? Kort fortalt; oppsigelsestid + har ingen steder å flytte, men har konkret plan om å flytte med noen venner til høsten pga. jeg har aldri trivdes sosialt i leiligheten (noe som kanskje sier seg selv nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urlm Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 14. januar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gidder ikke konfrontere han men du vil saksøke han? Jaha.. Anonymkode: af347...9eb Fordi en konfrontasjon vil bare gjøre det enda mer ukomfortabelt å bo her de neste 6 månedene. Hittil vet han ikke at jeg vet det, og det gjør det ikke fullt så kleint. Men jeg prøver for det meste å unngå han nå, men vanskelig når vi bor i samme leilighet. Ville egentlig bare undersøke mulighetene for å anmelde han, siden jeg føler han burde få svi for en slik grov overtredelse. Jeg vet at mannen ikke eier et moralsk ben i kroppen og at han bare vil le av en eventuell konfrontasjon og sikkert spre det videre og lage enda mer kvalm ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urlm Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 14. januar 2016 21 timer siden, The Lost Dreamer skrev: Hvordan kan du bare la dette gå uten å gjøre noe med det? Du er nødt til å snakke med han. Jeg hadde konfrontert han med en gang, kontaktet politi og prøvd å klekke ut en god hevn. Mannen er 25 år, han er ikke et barn og skjønner rett og galt. Han har ingen unnskyldning for det han har gjort. Min umiddelbare reaksjon var bare å strinekte for at det var mine brukere, og at jeg ikke hadde skrevet det. Men jeg innser i etterkant at det er pinlig åpenbart at det er meg, og at når han har sendt flere måneder gamle innlegg videre så sier det seg selv at han har funnet de på min PC. Nå ønsker jeg bare å få alt slettet fra nettet, og satse på at folk glemmer det så fort som mulig. Å konfrontere han vil bare gjør alt verre, siden mannen ikke eier moraler for fem øre, og vil mest sannsynlig bare le av det. Han er en skikkelig drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urlm Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #24 Del Skrevet 14. januar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor stoppet ikke dette når det nådde den nære vennen din? Ettersom ''alle'' andre vennene dine nå også vet om dette, så har vel den nære vennen din videresendt det h*n fikk? Og hvilke venner er det som hjelper til å spre dette rundt kun for å drite deg ut? Ellers enig med de andre her; anmeld. Anonymkode: bc20e...e4a Jeg vet bare at min nære venn fikk tilsendt dette av en venn av han, som forsåvidt egentlig ikke er en veldig god venn av meg, men det hender vi er på samme vorspiel og drar ut sammen. Min nære venn fortalte meg at han hadde sendt det til han fordi han syntes det var morsomt, og at han hadde sagt han fikk det fra min romkamerat. Min nære venn syntes selvfølgelig dette ikke var spesielt morsomt, og bestemte seg for å fortelle meg det slik at jeg var klar over det. Jeg har ikke blitt konfrontert av noen om dette bortsett fra mine nære venn, og jeg tror ikke min romkamerats intensjon var at jeg skulle finne ut av det. Jeg syntes dette var kjempeflaut og nektet for at det var min bruker. Innser jo i etterkant at det er pinlig åpenbart at det er meg, men nå har jeg null kontroll over hvor mange som vet det. Min romkamerat delte det kanskje bare med han ene som delte det med min nære venn, men han ene kan ha delt det til uendelig mange flere. Jeg aner ikke hvem som vet det nå, og skal på vorspiel med mange av disse guttene i kveld, og gruer meg for å si det mildt. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men ender nok med å bare satse på at det blir glemt rimelig fort. Er utrolig flaut uansett. Spesielt fordi de vet sensitiv informasjon om meg og min nåværende kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 14. januar 2016 #25 Del Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, urlm skrev: Jeg vet bare at min nære venn fikk tilsendt dette av en venn av han, som forsåvidt egentlig ikke er en veldig god venn av meg, men det hender vi er på samme vorspiel og drar ut sammen. Min nære venn fortalte meg at han hadde sendt det til han fordi han syntes det var morsomt, og at han hadde sagt han fikk det fra min romkamerat. Min nære venn syntes selvfølgelig dette ikke var spesielt morsomt, og bestemte seg for å fortelle meg det slik at jeg var klar over det. Jeg har ikke blitt konfrontert av noen om dette bortsett fra mine nære venn, og jeg tror ikke min romkamerats intensjon var at jeg skulle finne ut av det. Jeg syntes dette var kjempeflaut og nektet for at det var min bruker. Innser jo i etterkant at det er pinlig åpenbart at det er meg, men nå har jeg null kontroll over hvor mange som vet det. Min romkamerat delte det kanskje bare med han ene som delte det med min nære venn, men han ene kan ha delt det til uendelig mange flere. Jeg aner ikke hvem som vet det nå, og skal på vorspiel med mange av disse guttene i kveld, og gruer meg for å si det mildt. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men ender nok med å bare satse på at det blir glemt rimelig fort. Er utrolig flaut uansett. Spesielt fordi de vet sensitiv informasjon om meg og min nåværende kjæreste. Har kjæresten nevnt at hun har sett det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #26 Del Skrevet 14. januar 2016 Kan du poste den sensitive informasjonen her? må være gøy hvis alle ler av det :) Anonymkode: 6a60b...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #27 Del Skrevet 15. januar 2016 Neifyttihelvete. For en drittfyr. Pass på at du ikke gjør noe som synker deg til hans nivå, det hadde faktisk vært ganske krise. Men du bør gi han beskjed om at du vet hva han har gjort, og det holder faen ikke mål. Her er et forslag: lat som om du er sykt casual og bare spør han hva han gjorde på din datamaskin. Om han lyver eller forsøker å vri seg unda, så forteller du det du vet, og hvor lite aktuelt det er at det liksom skal være lovlig. Anonymkode: 4d736...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #28 Del Skrevet 15. januar 2016 Den fyren er et tilfelle av et eller annet slag. Selv om folk "ler" så tenker de nok sitt om denne idioten og han er snart Viggo Venneløs. Ikke la han slippe unna. Det han har gjort er grovt. Forhør deg med politiet eller kan konfliktrådet være et alternativ? https://www.politi.no/tjenester/konfliktraad/ Anonymkode: d6cf0...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #29 Del Skrevet 15. januar 2016 Du gidder ikke konfrontere han med det? Men har lyst til å anmelde han for snoking? Nå er det ikke noe anmeldelsegrunnlag at noen snoker, men en anmeldelse hadde jo ført til en konfrontasjon uansett. Hvorfor snakker du ikke bare med han? Si Hey yo hva faen, hvorfor har du sendt de mailene og hvorfor har du gravd frem den infoen om meg?! Anonymkode: 5ea54...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urlm Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #30 Del Skrevet 16. januar 2016 Den 14.1.2016 at 20.16, Monky skrev: Har kjæresten nevnt at hun har sett det? Nei, tviler egentlig på at hun får vite det, siden de har ikke så mye med henne å gjøre. Er bare flaut at såpass mange av vennene mine vet alt om meg og dama nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. januar 2016 #31 Del Skrevet 16. januar 2016 Den 13.1.2016 at 21.36, AnonymBruker skrev: Å anmelde er jo ikke det samme som å saksøke. Anmeldelse er det eneste rette her. Det blir helt feil å ikke anmelde. Ta skjermdumper og alle bevis du kan ha, med til politiet. Anonymkode: 6e762...0c5 Du vil anmelde før du tar det opp med han det gjelder? Javel. Da lærte vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. januar 2016 #32 Del Skrevet 16. januar 2016 Den 14.1.2016 at 18.55, urlm skrev: Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men ender nok med å bare satse på at det blir glemt rimelig fort. Er utrolig flaut uansett. Spesielt fordi de vet sensitiv informasjon om meg og min nåværende kjæreste. Hvorfor spør du han ikke hvorfor han gjorde det? Forsøkte han å skade deg? - hvorfor det? Er han forelska i dama di, er det derfor han gjorde det? Er du ikke interessert i å finne ut hvorfor han gjorde dette? Hvorfor er du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #33 Del Skrevet 16. januar 2016 Du har ingenting å skamme deg over. Alle har sine problemer av all mulig slags art. Hvis det er noen som bør skamme seg så er det han som er å snoker inne hos leieboer, til og med på pc og bruker tid på å sende ut linker til ting du har skrevet. Det er jo absolutt ikke normal oppførsel og han er jo ikke helt psykisk frisk. La dette innlegget stå åpent på pc neste gang, så får han vite at du vet og kan gå og skamme seg. Sett også på motion detector om du har kamera..slik at han blir filmet i akten, da har du bevis. Anonymkode: cc3d3...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 17. januar 2016 #34 Del Skrevet 17. januar 2016 11 timer siden, urlm skrev: Nei, tviler egentlig på at hun får vite det, siden de har ikke så mye med henne å gjøre. Er bare flaut at såpass mange av vennene mine vet alt om meg og dama nå. Det skjønner jeg, men jeg tviler på at de snakker om det nå lenger. De synes sikkert det var gøy med en gang, men det blir fort glemt! Synes du skal prøve å slappe av og glemme det jeg! Vennene dine forandrer ikke inntrykk av deg pga noe sånt, og jeg har lest en av trådene du startet ang dama for en stund siden og synes ikke det var så ille i det hele tatt! Det her ordner seg, men håper du finner deg et nytt sted å bo - han fyren er virkelig en drittsekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #35 Del Skrevet 17. januar 2016 Er det sikkert at har snoket på pcen til ts? Det går an å gjette seg til hvem folk er på et forum, om man legger sammen to og to. Anonymkode: 399ee...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 18. januar 2016 #36 Del Skrevet 18. januar 2016 TS, du kan da ikke vente helt til høsten med å ta tak i dette. Ta det opp med ham og anmeld. Det må da være noen du kjenner du kan være hos til du finner deg ny plass å bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå