Gå til innhold

Operasjon?

Fremhevede innlegg

Gjest Fidelis
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 19 år som har veldig store brystvorter. Eller det området rundt selve brystvorten, vet ikke om det har noe navn.

Uansett, det er så stort at det kommer over kanten på bh`en. Dette er veldig plagsomt for meg.

Er det noen som vet om det er mulig å ordne dette ved et inngrep?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke det rådet du vil høre, men likevel:

Du kan jo begynne med å kjøpe bh som går litt høyere opp på puppen. Om du ikke finner det på h&m, prøv i en undertøyforretning, de har bh-er for de fleste "problemer". Uansett billigere og mindre risikabelt enn å operere friske og fine pupper!

Nå synes du sikkert jeg er flåsete, men husk at alle har visse ting ved kroppen sin som de ikke er så begeistret for, men som man må lære seg å akseptere (ja, det er lettere sagt enn gjort). Synes du virkelig at alle små avvik fra "idealet" (hva nå det er) bør fikses vha kirugiske inngrep?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg ville vært forsiktig med brystvortene. Kan sikkert virke litt hyklerisk på enkelte at jeg som er nyoperert med saltvanssinnlegg sier dette, men jeg tenker helst på at brystvortene faktisk skal brukes til amming en gang.

Mye av grunnen til at jeg "kunne" ha proteser var fordi jeg følte meg forsikret om at måten inngrepet ble gjort på ikke ødela for brystets egentlige funksjon i det hele tatt. Jeg ville aldri, aldri skåret i området rundt brystvorten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...