Gå til innhold

Date (uerfaren)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ett langt forhold, ellers har jeg bare hatt seksuelle forhold. Nå har jeg vært på date med en veldig hyggelig fyr, både han og jeg ville treffes igjen og har nå avtalt ny date til uka, hjemme hos han med film. Det jeg lurer på er, om det ligger litt i kortene at han ønsker sex på denne daten? Jeg er redd for at han skal se på meg som løs om jeg er er med på det. Altså å ha sex på 2 date. Hva tenker dere menn om det? Jeg er litt usikker på om jeg skal holde litt igjen på akkurat det, i og med at dette er muligens en fyr jeg gjerne vil treffe mere. 

Anonymkode: 1ceb2...4a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men herregud da! Er du ikke voksen? Løs er et konsept som kun brukes på ungdomsskolen, ha sex med hvem du vil når du vil, livet er for kort til å være prippen!

Skrevet

Blitt kalt løs for å ha seksuelle forhold, og se bare i den andre tråde under her..

Gjest ashanti
Skrevet
3 timer siden, Kim skrev:

Men herregud da! Er du ikke voksen? Løs er et konsept som kun brukes på ungdomsskolen, ha sex med hvem du vil når du vil, livet er for kort til å være prippen!

Hvilken fantasiverden lever du i? :dry: I Norge i 2016 blir vi faktisk kalt for løse og for horer (av etnisk norske, voksne menn ja!) om vi har sex utenom forhold, om vi har sex på første eller andre date. Da er vi nemlig ikke "forholdsmateriale". 

Skrevet
10 timer siden, ashanti skrev:

Hvilken fantasiverden lever du i? :dry: I Norge i 2016 blir vi faktisk kalt for løse og for horer (av etnisk norske, voksne menn ja!) om vi har sex utenom forhold, om vi har sex på første eller andre date. Da er vi nemlig ikke "forholdsmateriale". 

Er nettopp det som gjør meg så usikker. Dette er en fyr jeg virkelig vil bli bedre kjent med, og vil ikke ødlegge ved å ha sex på 2 date om han inviterer til det. For at han så skal tenke at jeg er "lett å få" å dermed ikke intressant lenger. Vet liksom ikke helt hvordan dere mannfolk tenker bestandig. Å hvertfall ikke etter å ha lest i den andre tråden ang FF. 

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke si at du vil vente om han prøver seg?😊 Vet du om han er ute etter forhold? Jeg har datet en som var ute etter sex og en som var ute etter forhold. Han som var ute etter sex prøvde seg på første date, og han som var ute etter forhold ventet til 6-7 daten.

Skrevet

Vi har bare hatt en date, men skal ha ny date nå i helgen. Hjemme hos han og se film. Hans forslag. Jeg føler det ligger litt i kortene, at han forventer noe. Men vet jo ikke. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har bare hatt en date, men skal ha ny date nå i helgen. Hjemme hos han og se film. Hans forslag. Jeg føler det ligger litt i kortene, at han forventer noe. Men vet jo ikke. 

En hjemmedate inviterer jo til sex. Du har vel hørt uttrykket "netflix and chill". Du må selvsagt aldri ha sex mot din vilje, men det er jo gitt. Hva han forventer kan ikke vi si noe om, men jeg kan i hvert fall love deg at han sørger for å ha kondomer i hus. 

Hvis han virkelig liker deg og sexen er knallbra, har det lite å si at det er på andre date. Men du risikerer selvsagt også at det blir med det, og dersom du er av typen som knytter deg til noen seksuelt eller takler ekstra dårlig å bli dumpet etter sex så er det best å la være. 

Det er ikke verre enn at du sier du heller vil treffes ute på en restaurant eller bar. Dersom han er interessert i å bli kjent med deg sier han ja til det. Utgangspunktet er uansett at man treffes ute såpass tidlig i datingen, ikke hjemme. 

Anonymkode: 5014b...d68

• Liker 2
Skrevet

Filmkveld er veldig å legge opp til sex ja, med mindre du sier fra på forhånd at du feks skal tidlig opp sånn at du må dra hjem før kl 22.
Men er ingenting i veien for å ha sex på andre daten om man føler for å ha det . Personlig venter jeg med sex til jeg er sikker på om mannen er seriøs eller ikke, er desverre veldig mange som ikke er klare for å binde seg eller ser for seg noe langvarig og da syns jeg ikke noe om å ha sex med de om det bare blir en kortvarig greie.

Anonymkode: 85c7c...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...